Hatırlatma
Masanın üzerindeki pasta çok hoşuma gitti elime aldım ve Yoongi'ye doğru uzattım.
"Ben pastanın değil senin tadına bakmak istiyorum."
"Aaaa olmaz ki "
Dedim ve pastayı Yoongi'nin suratı ile buruşturdum. Pastaya Yoongi'nin suratından aşağı doğru aktı Yoongi olayın şokunu atlatana karar ben albümlerin yanına kaçtım ve,"Saaaavaaaaaaaşşşşşşş"
Diye bağırıp meyve suyunu Tae'nin üzerine boşaltım. Tae başta bi hayal kırıklığı yaşasada çılgın bir sırıtışla yanındaki Jin'e döndü.
"Sakın Tae sakın. Bak üzerimdeki yeni pisletirsen çok pis döverim çocuk!"
Jin her ne kadar itiraz etsede Tae elindeki herşeyi jin'e fırlattı. Jin ağzını sonuna kadar açmış üzerine dökülen şeylere bakıyordu
"Bittin Tae sen oğlum. Kimse kurtaramaz seni elimden."
Jin eline masadan ıslak kek aldı ve Tae'ye fırlattı. Tae hemen çekildi ve ıslak kek arkasındaki Jimin'e geldi. Jimin Hoseok'a fırlattı herkes birbirine bir şeyler fırlatırken araya girdim.
"Ayıp beeee! Bunlar nimet israf etmeyin. Yazıktır günahtır yaa."
Farkında olmadan sandalyenin üzerine çıkmışım hemen indim. Diğerlerine baktığımda hepsi bana çok kötü bakıyordu.
"Sevgili abilerim, canlarım, birtanelerim neden bana öyle bakıyorsunuz ki?"
"Yazık ha,günah ha,nimet bunlar dimi Eun Joo?"
Abim elinde bir şişe şu ile bana doğru geliyordu. Sesli bir şekilde yutkundum ve başımı salladım.
"Ta-Tabiki abicim günahtır bırak o elindeki. Haaa? Hadi benim güzel abim."
Abim başını olumsuz anlamda sallayıp bana doğru daha hızlı gelmeye başladı. Bende panikle Yoongi'ye doğru koştum.
"Yoongiiiii. Kurtar beni" dedim ve Yoongi'nin arkasına saklandım. Yoongi benim önümden çekildi ve abimin elindeki suyu aldı.
"Canım benim yaaa ıslanmamı da istemi-"
Yoongi bütün suyu tepemden aşağı boşalttı. Ben suyu silerken Yoongi de yüzündeki pastayı sildi. Yoongi'ye öldürücü bakışlarımı toplarken etraflarıma bakıyordum çünkü sırılsıklam olmuştum. Diğerleri de etrafı topluyordu. Bende kıyafet aramayı bıraktım ve onlara yardım ettim. Her yeri süpürüp sildik. Hepsi bir koltuğa oturmuş yarı uykulu bir şekilde oturtuyordu. Üzerimizi değişmemiz gerekiyordu ben biraz daha böyle ıslak ıslak gezersem hasta olacaktım.
"Eee üzerimize bir şey yok mu? Bu ev kimin"diye sordum. Jimin bizim deyince şaşırdım.
"Nasıl yani siz hepiniz birilikte mi yaşıyorsunuz?"
Namjoon evet dedi ve ayağa kalkıp üst kara çıktı. Diğer BTS üyeleri de ayaklandı Yoongi hariç. Yoongi gözlerini bana kilitlemiş öylece bakıyordu. Yoongi'ye ne bakıyon der gibi el kol hareketleriyle kafa salladım. Yoongi sadece bakmakla yetindi. Namjoon vediğerleri üzerini giyinmiş aşağı indiler ellerinde birer kıyafetle geldiler.
Namjoom elindekileri Mark'a verdi. Jimin bana verdi. Jk ise abime verdi. Yoongi'ye de Tae verdi. Minsoo'ya da jin verdi. Üzerimi değiştirmek için bi odaya girdim kapıyı kapatırken bi el buna engel oldu. Yoongi kapıyı sonuna kadar açıp içeri girdi."Yoongi çıkar mısın ?"
"Seninle mi ama teklifi ben etmiştim zaten biz çıkıyoruz bebeğim 😏😏"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY PİSKOPAT MYG
FanfictionBu kitabı benim için değeri çok ama çok önemli olan güzel insana hediye ediyorum iyiki doğdun Swag Kebelekim 16.09.2004 16.09.2020 Eğer kitabımı okuyacaksan lütfen oy ver😚😚🤗🤗 18 yaşında hayatın gerçek yüzünü gören Eun Joo okul ihtiyacını karşıl...