ALTI🤪

3.9K 231 76
                                    

Eun Joo'nun ağzından

Beni odaya alınca hemen gözlerimi açtım. Yataktan çıktım içeri hemşire girdi beni tuttu ve yatağa geri yatırmaya çalıştı. Hemşireye karşı direndim.

"Beni buraya getiren adam hala dışarıda mı"

"Evet hanımefendi ama sizin dinlemeniz gerek lütfen yatağa geçin. Bende beyefendiye uyandığınızı söyleyeyim"

Hemşireyi hemen tuttum ve başımı hayır anlamında salladım.

"Hayır. Haber vermenize gerek yok. Bana Önlüğünüzü verir misiniz bide maske"

"Anlamadım. Hanımefendi bi sorun mu var. Bi sorun varsa hastane polisini çağıra bilirim."

"Hayır gerek yok. Dışarıdaki adam benim arkadaşım ona bi süpriz yapmak istiyorum lütfen önlük ve maskenizi verin."
Yoongi beni kaçırmış olabilir ama ondan şikayetçi olamam.
Hemşire ilk önce dediklerimi idrak etmeye çalıştı sonra kafa sallayıp gülümsedi. Önlüğünü çıkardı ve bi tanede maske verdi. (Benim kitabımda hemşireler de önlük giyor😄😄) Hemen giyindim ve hemşireye benden bi yarım saat sonra çıkmasını istedim. Oda kabul etti. Dışarı çıktığımda Yoongi koltuklara oturmuş gözleri kapalı bir şekilde kafasını duvara yaslamış duruyordu. Bende bunu fırsat olarak değerlendirdim ve hızlı adımlarla ilerlemeye başladım. Kurtuldum.

"Bak iç ses ben sana dedim ben Yoongi'den kurtulurum dedim bekle beni abiiiiiii"

'Sen çok fenasın Yoongi sana bir şey oldu diye endişeyle hastanede bekliyor sen kurtuldum diye sevin. Cık cık .'

"Ne cıkcık cık hepsi bi oyundu. "

Flash back

Sabah uyandığımda Yoongi hâlâ uyuyordu. Plan için uygun bi zamandı. Lisede oyunculuğum çok iyiydi tiyatroda hep beni seçerlerdi bende Yoongi'ye oyunculuğumu gösterem bari. Aklını alıcam Yoongiiiii. Hemen yorganın altına girdim ve Yoongi'nin uyanmasını bekledim bi kaç dakika sonra Yoongi kımıldamaya başladı. Yorganı biraz aşağı çekti. Ohhh be dünya varmış şaka yapayım derken gerçekten ölecektim. Yoongi bana seslendi ama cevap vermedim biraz sarstı bende kımıldama olmayınca hemen kucağına aldı ve korumalara bağırarak kapıyı açtılar beni hemen arabaya bindirdi. Hastaneye getirdi bağırarak sedye istemeye başladı bana iyi olacağımı falan söylüyordu beni bi odaya aldılar ve Yoongi'den dışarıda beklemesini istediler odanın kapısı kapanınca ben de hemen kalktım.
Flash back and

Yoongi'nin ağzından

Eun Joo'yu bi odaya aldılar. Ona bir şey olursa ben ne yaparım. O iyi olsum onu rahat bırakıcam. Ben koltuklarda otururken Eun Joo'nun odasından bi doktor çıktı ve hızlı adımlarla gitti. Bi dakika az önceki doktor Eun Joo'ya çok benziyordu. (aslında Yoongi'nin gözleri kapalı değildi ama Eun Joo öyle gördü küçük gözlü Yoongi işte) Hemen Eun Joo'nun odasına girdim odada yoktu sadece hemşire vardı. Biliyordum kaçtı işte onu hasteneye getirmek bi hataydı neden Jin hyungu çağırmadım ki ahhh ben ve aptal kafam. Hemen hastanenin çıkışına doğru koştum telefonum çaldı baktığımda korumalardan birinin aradığını gördüm umarım Eun Joo'yu kaçarken görüp yakalamışlardır.

"Efendim Jiyong"

'Efemdim dün gece polisler gelmedi hatta kimse gelmedi haber verelim dedik.'

"Ne demek kimse gelmedi. O zaman Eun Joo kiminle konuştu. Tanıya abisi bana hemen Eun Joo'nun abisini bulup depoya getirin."

'Peki efendim.'

Telefonu kapattım ve hemen hastaneden çıktım biraz uzakta önlük çıkararak koşan birini gördüm bu Eun Joo olmalı.

BAY PİSKOPAT MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin