Gözlerimi açtığımda bir nezarethane gibi bir yerdeydim. Evet evet baya parmaklık vardı. Etrafıma baktığımda karşımda biri uyuyordu. Daha dikatli bakınca bu Yoongi'nin babası Bay Min'di.
"Bay Min?"
Adam öylece yatıyordu. Kendinde bile değildi. Sarstım ama cevap vermedi.
"Yardım edin kimse yok mu? Çam yarması nerdesin?"
"Ne var ne oldu"
"Adam iyi değil yardım edin."
"Neyi var?"
"Bilmiyorum uyanmıyor. Lütfen yardım et"
"Aaa cici kız sen normal bir kız gibi mi konuştun."
"Yardım edecek misin?"
"Senin gibi cici kızı çevirmek mümkün mü? Minho şu adamı alın bi bakın neyi var?"
"Tamam abi "
Adam Yoongi'nin babasını aldı ve götürdü. Çam yarması da bana doğru gelmeye başladı. Ben gidebildiğim kadar geri gittim.
"Buldum Yoongi'nin neden seni bu kadar çok sevdiğini. Çünkü çok sexy bir vücudun ve çok güzel dudakların var"
"Ne diyon be sapık çam yarması?"
"Diyorum bu gece senle biraz eğelensek mi?"
"Sen beni öldürücektin ya şimdi yap"
"Abi adam kendine geldi oğlu da ayıldı "
"Oğlu?"
"Aaa unuttuk dimi Yoongi de burda yüzleşme vakti geldi artık. Kızı da alın Yoongiciğinin yanına götürün ve bağlayın"
Adam kolumu deşermiş gibi koluma yapıştı. Kolumun acımaması için onula aynı yürüdüm. Beni boş bir yere getirdi. Sandalyeye bağlı biri vardı başına çuval geçirmişler. Beni de yanına bağladılar. Kafasındaki çuvalı çıkarttılar. Bay Min olduğunu şimdi anladım (hadi canım nasıl bir zekân var senin öyle ya )
"Bay Min iyi misiniz?"
"İyiyim Eun Joo. Yoongi nerde o da mı burda?"
"Bilmiyorum. Yoo-"
"Bırakın lan Eun Joo nerde beni Eun Joo'nun yanına götürün "
"Al sana Eun Joo "
Adam Yoongi'yi önüme fırlattı resmen.(kuş gibi adam zaten üflesen uçacak be yapılır mı bu Min hazretlerine🤣😂) Yoongi dizlerime elini koydu ve başını yukarı kaldırdı. Gözlerimin içine baktı. Sonra kafasını yanımda bağlı olan babasına çevridi.
"Baba? Babamın burda ne işi var?"
"Baban yıllar önce benim babamdan aldığı bir şeyi bana verecekti ama onu kardeşim çoktan halletti."
Yok artık bu çam yarması Bambam'ın abisi mi? Yoongi babasına baktı. Babası dokunsan ağlayacak gibi gözüküyordu.
"Peki bunun Eun Joo ile alakası ne?"
"Bu cici kız bana iliğini verecek ve ben de satacağım tam tamına 10 milyon dolara. Görüyor musun Yoongi sevgilinin tek bir parçası bu kadar ediyor. Diğer parçaları ne kadar eder kim bilir?"
"Lan bak eğer o kızın tek teline zarar gelsin seni yaşatmam!"
"Sen onu boş ver be Yoongi babana sor bakalım annen neden ve kim tarafından öldürüldü?"
"Ne diyor bu baba?"
"Yoongi bak evladım ben her şeyi senin için yaptım özür dilerim "
"Neyi benim için yaptın baba?"
"Dur ben söyleyeyim. Baban takmaması gereken bir yüzüğü taktı. Bu yüzüğü takan kişiye iki seçenek sunulur. Ya ailen ya da şerefin. Baban aileyi seçti aileden biri ölecekti babana oğlun mu karın mı dediler babandan cevap gelmedi silahı sana doğrultular baban bir anda telaşla annenin ismini söyledi. Anneni ölüme itti bu baban olacak adam. Anneni öldüren kişiyi neden bulamadın biliyor musun bulsaydın annenin asıl katiline ulaşacaktın yani babana. Babam anneni öldüren kişiyi sakladı bunu öğrenen baban babamı öldürdü. Ama annenin katilini bulamadı. Annenin katilinin yerini bir tek ben biliyorum."
Yoongi hızla çam yarmasının üzerine atladı. Adamları Yoongi'yi üzerinden alana kadar Yoongi adamın burnunu kanatmıştı. Adamlar Yoongi'yi de bir sandalyeye bağladılar. Yoongi babasına bakmıyordu.
"Oğlum bir şey de ama susma"
"Ne diyim ha ne ! Oo baba bir yüzük için aileni sattın tebrik ederim senin sayende karın öldü annem öldü mü diyim ha?"
"Yoongi lütfen sakin kal"
"Nasıl kalıyım Eun Joo duymuyor musun annem babam yüzünden öldü"
"Kızı alın ameliyata götürün iliği aldıktan sonra diğer organlarını da alın da belki işe yarar "
"Tamam efendim "
"Ne ameliyatı nereye götürüyorsunuz lan "
"Yoongi anneni kaybettiğin gibi sevgilini de kaybediyorsun"
"Eun Joo!Bırakın lan!"
"Yoongi seni çok seviyorum. "
"Eun Joo sakın sakın veda eder gibi konuşma."
"Yoongi kendine iyi bak seni çok seviyorum iyiki seni tanıdım hoşça kal "
"Bırakın lan onu. Bırakın "
Yoongi iplerden kurtulmak için çırpındı ama olmadı. Beni onların yanından alıp her tarafı poşetlerle kapatılmış bir yere getirdiler. Bi yatağa zorla bağladılar. Önlüklü biri gelip koluma iğne yaptı. Gözüm yavaş yavaş kapandı tek duyduğum Yoongi'nin Eun Joo diye feryatları oldu. (Benim bildiğim kadarıyla ilik almak için insan uyanık tutulur ama Eun Joo'nun bütün organları alınacağı için bayıltıldı yani Eun Joo bir daha uyanmayacağı için bayıltıldı.)
Size çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok teşekkür ederim ponçiklerim sizin sayenizde kitabımız birinci oldu ben bu kadar ilerleyeceğimi düşünmüyordum. Size çok teşekkür ederim 💜💜💜❤❤❤💚💚💚💙💙💙🥰🥰🥰😘😘😘😍😍🌹🌹🌹🧡🧡🧡🌷🌷❣❣
Bu bölümü kısa yazdım çünkü heyecanlı olsun diye. Hihihihihihihihihihihhijjihiihijiijiijijijihihihiijijijjojihihhihi. Neyse sizi çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok seviyorum 😍😍🥰🥰🥰💚💚💜💜💙💙❤❤❤❣❣❣🧡🧡💜💜💚💚💙🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Ama size kötü bir haberim var kitaba sezon finali yapıyorum. Yeni bir kitaba başlıcam 😍😍😍😍 sizi seviyorum hepiniz öptüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY PİSKOPAT MYG
FanfictionBu kitabı benim için değeri çok ama çok önemli olan güzel insana hediye ediyorum iyiki doğdun Swag Kebelekim 16.09.2004 16.09.2020 Eğer kitabımı okuyacaksan lütfen oy ver😚😚🤗🤗 18 yaşında hayatın gerçek yüzünü gören Eun Joo okul ihtiyacını karşıl...