ON DÖRT🤔

2.9K 202 29
                                    

Gözlerimi hastane odasında değil de kendi odamda açtım. En son bayıldığımda Yoongi bana doğru koşuyordu. Odada gözlerimi gezdirdim ve odadaki koltukta uyuyan Yoongi'yi gördüm. Aya kalktım biraz başım döndü dengemi kaybeder gibi oldum ama toparladım ve Yoongi'nin yanına gittim. Çok güzel uyuyordu onu uyurken izlemeyi çok özledim. Elimi yanağında gezdirdim ve yanakları buz gibiydi üşümüş olamalı üstü açık uyumuş.Yoongi'yi sarstım ama kımıldamadı bile.

"Yoongi kalk deprem oluyor."

Yoongi bir anda ayağa kalktı ve beni tuttuğu gibi odadan çıkardı. Ben bu hâline gülerken Mark'a bağırıyordu.

"Mark deprem oluyor kalkın lan"

"Yoongi bi sakin ol deprem falan olumuyor."

Ben karnım yapılacakmış gibi hissedene kadar güldüm. Yoongi bir anda ciddileşince tırstım.

"Demek şaka yaptın haa. Ben sana şakayı gösteririm. Uykumdan nasıl fırladığımı bilemedim."

"Yoongi ne depremi oğlum? Ben hissetmedim."

Mark panikle aşağı iniyordu bi dakika bu kadının bizim evimizde ne işi vardı?

"Bunun burda ne işi var?"

Diyerek Lee Minsoo'yu gösterdim. Oda biraz şaşırdı bu dememe gücendi galiba yazık. Hııhh çokta fifi.

"Benim senin yanında olama sebebim."

"Nasıl? Yani bu kadın mı getirdi seni buraya. İstemiyiyorsan gidebilirsin."

"Yanlış anladın Eun Joo beni. Ben hastaneden çıkamıyorum Minsoo da benimle olunca izin verdiler yani beni dışarı sadece yanında Lee Minsoo varken bırakıyorlar."

"Hımm anladım."

"Iyi misin meleğim."

Mark yanına geldi ve beni kontrol etti.

"Bari gözümün önünde yapmayın"

Lee Minsoo'nun ne dediğini anlayınca onun üstüne doğru yürüdüm.

"Ne oldu bu ke de Mark'ı seviyorum mu diyeceksin? Sen nasıl bi kadınsın ya?"

"Asıl sen nasıl bir kızsın? Mark'ı sevmiyorum arkadaşım diyorsun ama tam 4 senedir Mark'la aynı evde yaşıyorsun."

Şuan ben dediklerinin şoku ile neye uğradığımı anlamaya çalışıyorum. Bu kadın bana ne demeye çalışıyordu. Şuan tüm sinirimi ondan çıkara bilirdim bi adım daha attım ama biri kolumu tuttu kim olduğuna baktığımda Yoongi'ydi.

"Yoongi hadi gidiyoruz. Burda daha fazla kalmaya gerek yok bak Eun Joo da gayet iyi hem bakanıda var sama gerek yok hastaneye geri dönüyorsun."

"Sen ne saçmalıyorsun ya. Sen neyi ima etmeye çalışıyorsun. Benim Mark ile abi kardeş ilişkimden başka bir ilişkim olmadı ve olamaz. Şimdi sen defolup gidiyorsun Yoongi benimle gelir hastaneye sonuçta ben onun hem doktoru hemde sevgilisiyim."

"Sevgilim mi?🤔"

Yoongi bana düşünceli bir şekilde bunu sordu ama gözlerinin içi parladı. Ahh ben ne dedim yaa. Off Yoongi bütün ayarlarımı bozuyorsun. 

"Ne hayır o benim azımdan kaçtı. Öyle
bir şey yok."

"Peki anladım. Benim burda durmam için bi sebep yok. O zaman yolcu yolunda gerek Minsoo hadi gidelim.

Yoongi'ye beni bırakma dercesine yalvaran gözlerle baktım ama sadece omuz silkti. Onlar evden çıktı bende odadan çıkıyordum Mark arkamdan seslendi. Merdivenlerde durdumve Mark yanıma geldi.

"Bak eğer bendenrahatsızlık duyuyorsan veya Minsoo gibiler dana bu tarz birşey söylüyorsa sana ev bakabiliriz."

"Hayır Mark oppa gerek yok. Ben senin nasıl biri olduğunu biliyorum diğer insanların ne dediği umrumda değil. Seni üzen olursa karşısında beni bulur. Yeter ki sen üzülme☺️😊😊 "

"Gel buraya asi kızım."

Mark bana sarıldı bendeona sarıldım. Sarılmamızı bölen şey kapının çalmasıydı. Aşağı indim ve kapıyı açtım karşımda babam abim ve üvey kadın ve oğlu vardı. Abime hayır anlamında kafa salladım. O özür dilerim diyerek içeri girdiler. Mark hemen yanıma geldi.

"Sizin burda ne işiniz var?"

"Hiiiçççç sadece bi aile ziyareti yapalım dedik. "

Şuan tüm bu yaşadıklarım bi rüya veya şakaolsun lütfen.

"Be ailesinden bahsediyorsun sen ya. Senin ailen çoktan dağıldı sadece yanındaki karı ve oğluyla evcilik oynuyorsun. Ama her oyunun bir mızıkçıcısı vardır. Bunu sakın unutma nr karın tüm paranı yedi ve yetmedi sıra bana mı geldi. Ama sizi söyleyeyim bende gram para  yok. Ömrümü de yıllar önce aldınız. Şimdi defolun gidin burdan"

"Sana da inanamıyorum abi nasıl getirirsin onları buraya ben  onların sesini duymayı bırak yüzlerini dahi görmek istemiyorum."

"Eun Joo benim bir suçum yok. Evin  adresini çok önceden bulmuşlar bana sadece senden özür dileyeceklerini  ve seni eve geri dönmen için ikna etmeye geldiklerini söylediler bende kapıda karşılaştım ben getirmedin."

"TTama abi özür dilerim bu gün sinirlerim biraz bozukta."

"Artık sizde gidebilesiniz Eun Joo cevabını verdisize daha fazla abimde durmayın yoksa polis çağıracağım."

Mark onları kapı dışarı etti evde be abim ve Mark vardı. Bütün gün uyumama rağmen uykum vardı. Bi psikiyatrisin psikolajisi bozuk olabilir  mi? Benim bozuk yoongk o hastaneden çıkmadığı sürece hep bozuk olacak. Benim ne yapıp ne edip Yoongi'yi o hasteneden çıkarmam gerek. Sabah erken kalkacağım için abilerime iyi geceler dedim ve odama gittim.
Biraz odada oyaladım. Yoongi'nin dosyasını almıştım biraz bakayım diye sonuçta mezun olduktan Yoongi benim hastam olacak. Ben de Eun Joo'ysam Yoongi'mi o kadına bırakmam o kadar.

"Offf iç ses nerdesin yaa canım sıkıldığında benimle konuşurdun bak Yoongi'de geldi hadi sende geri gel."

"İç ses bak kemdi kendime konuşuyorum. Bir psikiyatrisin kendi kendine konuşması hiç iyi bir şey değil. Gadi yeter naz yaptığın sana anlatmam gereken şeyler var. "

Ben kendi kendime konuşurken odaya bidi girdi.

"Eun Joo kardeşim iyi misin kiminle konuşuyordun."

Aha sıçtım şimdi kendi iç sesimle desem tam bir ay boyunca benimle dalga geçer hadi uydur bir şeyler Eun joo

"Abi şeyle konuşuyorsun. Şeyle"

'Hasta bakıcısı ile konuşuyorsun Eun Joo Yoongi'nin hastaneye gidip gitmediğini öğrendin.'

Ahh iç ses geri geldi.

"Kiminle kızım adamı deli etme."

"Hastanedeki hasta bakıcısı ile abi bi an adu aklıma gelmedide o yüzden biraz geç cevap verdim hadi saba iyi geceler abi."

Abimi odamdan kovarcasına odadan dışarı attım.

"Iç ses sen nerdesin  ya"

'Bakıyorumda özlemişsin"

"Hemde çok "

'Hadi uyu Eun Joo yarın konuşuruz. Seninle planlarım var Yoongi'yi o cadıya yar etmicez😁😁😁'

"Tamam iyi geceler iç ses " 

Yatağıma gittim ve yatıp (zıbarıp 😂)uyudum.

Bu bölüm biraz kısa olsu diğer yazdıklarıma göre. Okuyan arkadaşlarım lütfen  oy verin. Bakın  ben sizin için en uzun kitap yazmaya çalışıyorum lüten oy verin. Ve  yorum  yapmayı unutmayın 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍⭐⭐⭐⭐😙⭐😙😙😙😙😙😙😙😙⭐⭐⭐⭐😙⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐😛😛⭐⭐😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😝

BAY PİSKOPAT MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin