"Eee çıkarın bakalım şu koca baklayı."
"Eun Joo güzel kardeşim bak anlatacağımız şeye fazla fevri tavır verme olur mu?"
"Tamam. Artık anlatın artık."
"O zaman anlat bakalım Mark "
"Eun Joo Bambam aslında senin bildiğin gibi biri değil "
"Nasıl yani?"
"Söyle ki "
Flash back (Yoongi'nin ağzından)
Içeri girdiğimde felix denen doktor bir dosya çıkardı. Dosyanın üzerinde Bambam ismini görmem ile dikkatimi doktora kitledim. Dosyadan bir küçük bir kız fotoğrafı çıkardı. Bana uzattı tanıyıp tanımadığı sordu. Ben de tanımadığıma diyor şeyler söyledim. Tam bir şey söyleyecekken Mark girdi içeri. Felix ile tokalaştı. (Temas yok yahu. Sarılma öpüşme yok korona varkorona 🤣🤣🤣😂😂)
"Anlattın mı?"
"Hayır seni bekledim."
"Tamam. Yoongi Felix Bambam'ın psikiyatrisi. Bambam bir yıl önce bu hastanede tam iki sene kalmış. Bu dosya da Bambam'ın seanslarındaki kayıtlar var. Ben inceledim ve pek iç açıcı şeyler yazmıyor. Yani dicem o ki Eun Joo tehlikede."
"Bu Bambam neden burda yatmış?"
"Orta okulda bi kızla tanışmış işte bu en can alıcı nokta bu kız Eun Joo'nun ablası "
"Ablası mı?"
"Evet ablasıymış onun hakkında bilgi yok elimizde bu bilgiyi de Bamabam bir seansında söylemiş."
"Peki ablası yaşıyor mu?"
"Onu bilmiyoruz."
"Sen anlatamaya devam et "
"Bence burdan sonrasını Felix anlatsın sonuçta dokturu o"
Kafamı Felix'e çevirdim.
"Bambam bu kız ile baya yakın olmuş. Ortaokul ve liseyi birlikte okumuşlar. Lise sonda kız kansere yakalanmış. Bambam kızı kurtarmak için organ mafyasına katılmış. Uygun bir dönör bulmak için. Ama olmamış. Kızın gözü önünde eriyip gitmesine dayanamamış. Kızı bir yere bırakmış."
"Nereye. Bu o kızı sevmemiş mi?"
"Nereye bıraktığını hatırlamıyordu buraya geldiğinde. Annesi onu buraya getirdiğinde aklını kaçırmış bir hali vardı. Tedaviye bir sene boyunca yanıt vermedi. Sonra yavaş yavaş kendine geldi. Yaptığı pis işleri anlattı. Uyuşturcu kullanırken uyuşturucu bir etki yaratmış beyin hücrelerinde. Vücudu atana kadar bir sene geçti."
Felix dosyayı bana uzattı. Bambam'ın ilk geldiği günden hastaneden çıkış zamanına kadar her şey tek tek yazılmış ve fotoğraflar vardı. Ilk geldiği zamanların fotoğraflarına bakarken bi kız ile çekilmiş bir fotoğrafı vardı elime aldım fotoğrafın arka tarafından yazı yazıyordu."Bu gün mezun olduk. Evliliğe bir gün daha yakınız." Yazıyordu.
"Anlıcan şu ki Yoongi Bambam bu kızın Eun Joo'nun ablası olduğunu öğrendi bu yüzden Eun Joo'yu ona benzetti ya da Eun Joo'yu kıza ulaşma yollu olarak gördü."
"Ya da ya kız hala yaşıyor ve kızın iliği ile Eun Joo'nun ki uyuyorsa. Bu organ mafyası sevdiğim kadına zarar vermden kurtarmam lazım."
Hemen kalktım. Felix'e bize ettiği yardım için teşekkür ettim ve Mark ile ordan çıktık. Hemen bizimkileri aradım. Adamları toplayıp Eun Joo'nun yerini tespit etmesini ve onu kaçırmalarını istedim. Ama benim kaçırdığımı anlamaması için tembihledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY PİSKOPAT MYG
FanfictionBu kitabı benim için değeri çok ama çok önemli olan güzel insana hediye ediyorum iyiki doğdun Swag Kebelekim 16.09.2004 16.09.2020 Eğer kitabımı okuyacaksan lütfen oy ver😚😚🤗🤗 18 yaşında hayatın gerçek yüzünü gören Eun Joo okul ihtiyacını karşıl...