SEKİZ💏

3.5K 229 219
                                    

Notu sesli okudum

"Akşama hazır ol. Geç kalmayalım. Küçük kardeşimi mutlu edip ailesinin yanına mutlu gitsin istiyorum. Seni seviyorum küçük kız. İyiki hayatıma girdin. Ben teşekkür ederim "

Notu okuduğumda çok mutlu oldum. Kutunun içinde bir elbise vardı.
Aslında bi tulumdu omuz dekoltesi vardı siyah ve üzerinde küçük gül desenleri vardı. Hemen duşa girdim bir güzel yıkandım . Mark'ın aldığı tulumu giyindim. Saçımı havlu ile kurutup ikili balık sırtı ördüm ve Mark'ı beklemeye başladım. Bir saat sonra Mark geldi.

"Hoş geldin Mark oppa"

"Ne sen az önce bana oppa mı dedin. Gel sana bir sarılayım."

Mark bana sarıldı ve ayrılırken saçımı okşadı.

"Yahhh yapma saçımı bozucaksın. Çok uğraştım bu saçı yapana kadar. "

"Tamam tamam ama çok tatlı gözüküyorsun sinirlenince"

Mark'ın bu dedikleri yanaklarımın yanmasına neden oldu.

İç ses ile konuşma

"Ahhh Yoongi bu kadar erken pes etmek zorunda mıydın?"

'Ne yapsın çocuk onu sevmeyen bi kızın peşinden yüzsüz gibi mi dolaşsın? İyi dayandı bence sana. Hem Mark ne dedi? İstese seni yok edebilir dedi. '

"İç ses senin sesiz modun yok mu seni bi sessize alamıyor muyum ha"

'Nanıñana nanınananan duymuyorum seni lalalalalalalla'

"Çatlak "

"Efendim bana bir şey mi dedin Eun Joo "

Ahhh ben bunu dışımdan mı söyledim.

"Ahhh yok bir şey demedim şarkı mırıldanıyordum. "

'Yalan.yalan söylüyor Mark bence sen bu kızı bi tedavi et kendi kendine konuşuyor.'

"İç ses bak sinirleniyorum ama "

'İyi tamam be sustum '

"Eee popa nereye gidiyoruz."

"Bara gitmek ister misin içki içmek yok dans edicez ve ordaki insanları eleştiricez. Çok eğlencez."

Mark'ı ilk defa bu kadar hareketi gördüm. Bu yaptıkları komiğime gitti ve güldüm.Mark'ta üzerini değiştirdi ve bara gittik. Daha girer girmez alkol ve sigara kokusu boğazımı yaktı. Mark'ın koluna yapıştım gerçekten yapıştım sanki beni Mark'tan ayıracaklarmış da ben bırakmak istemiyormuşum gibi yapıştım çocuğa. (çocuk mu cidden mi adam 4 sene okul okumuş sen ise daha 18 yaşında bir ergensin.)

Mark bana bakıp güldü ve koluma girdi. Birlikte içeri girdik ve bir yere oturduk etrafıma bakmaya başladım. Karşı tarafa bu gün Mark'ı tutan çocuklardan birini gördüm. Elinde bir sürü içki ile gidiyordu. Onun gittiği yöne baktığımda Yoongi'nin bi kızla öpüştüğünü gördüm.Yoongi kızdan ayrıldıktan sonra göz göze gelidik. Ben hemen kafamı başka yöne çevirdim. Dalıp gitmişim Mark bana birşeyler söylüyor ama ben onu doymuyorum. En sonunda beni sarsması ile kendime geldim.

"Eun joo şuradaki masada arkadaşlarımı gördüm onların yanına gidip gelicem istersen sende gel"

"Yok böyle iyi. Keyfine bak sen"

Diyip gülümsedim. Mark gitti benim gözüm istemsizce yine Yoongi'nin masasına kaydı. Masaya baktığımda Yoongi ve öpüştüğü sürtük yoktu. Etrafa bakındımda kız Yoongi'nin kolundan çekiştiriyordu. Ayaklandım ve onları takip ettim. Kız Yoongi'yi bi odaya doğru götürüyordu. Onlara bakarken biri beni kendine doğru çekti ve duvara yapıştırdı sırtım acıdığı için bi çığlık attım.

BAY PİSKOPAT MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin