İKİ💤

6.8K 350 617
                                    

Sabah alarmın sesi ile uyandım . Üzerimi değiştirip ve aşağı indiğimde   Hiyorin kahvaltı hazırlamakla meşguldu. Ona günaydın diyip yardım etmeye başladım. Kahvaltı yaparken Hiyorin dün ne yaptığımı sordu bende iş bulduğumu ve çalışmaya başladığımı söyledim.

"Eun Joo sana söylemem gereken bir şey var"

"Dinliyorum"

"Dün babam aradı ve annem rahatsızlanmış bu yüzden Ilsan'a gitmem gerek sana evimi emanet ediyorum. Ben en fazla bir hafta kalırım. Sonra dönerim o zamana kadar abin gelmiş olur."

"Peki ama dikkat et kendine. Annene de çok  geçmiş olsun"

"Saol"

Saate baktığımmda geç  kaldığımı  fark  ettim. Hemen koşarak evden çıktım. Kafeden  içeri girer girmez Bay Min yoongi bana bakıyordu  beni takip  et dermiş gibi el hareketi yaptı. Bay Min 'in odasına girdik.

"Daha  işe başlayalı ikinci günün ve sen işe geç kaldın."

"Bakın Bay Min yoongi  1 dakika geç kaldım bu biraz haksızlık  değil mi?  "

"Her neyse hemen işinin başına geç ve bir daha olmasın"

"Peki efendim  özür dilerim bir daha olmaz."

Odadan çıktım ve önlüğümü giydim.  Bu adamın sorunu ne ya bir dakika geç geldik diye işten kovacak. Vakit kaybetmeden işimin başına geçtim

Yoongi'nin ağzından

Eun Joo'yu ilk gördüğümde  sakarlığı hoşuma gitti dün  gece işe yeni başlamasına rağmen işine düşkün biri olduğunu fark ettim. Onunla uğraşmak hoşuma gitti. Evinin adresini öğrenmek için takip ettim yolda giderken  baya korktuğunu gördüm. Hatta bi ara arkasına baktı  bende hemen bi yere saklandım. Evini öğrendim ev iki katlıydı o alt katta arka odada uyuyordu. Bi melek gibi görünüyordu.
Bi an ona karşı hislerim farklılaştı. Onunla uğraşmak yerine  sevgili olmayı denicem. Sabah kendimi tutamadım işe bir dakika geç kalmıştı bu onu sinir etmek için iyi bir fırsat. Onu babamın  odasına  çağırdın bu gün  babam yoktu  bu yüzden buradayım. Çalışmak bana göre değil. Eun Joo çok  sinirlendi  bi an patlıcak sandım ama yapmadı. Sinirlenince ayrı  bi güzel oluyor kendimi  zor tuttum sinirden çıkan  dudağını öpememek için. Özür  dileyip gitti. Ahhh bu kız  her hareketi ile  beni  deli ediyor.

Eun Joo'nun  ağzından  

Ahhh yine çok  yorucuydu. Hemen üzerimdeki önlüğü çıkardım. Artık eve gitme vaktim geldi. Yolda giderken bi ayak sesi duydum  hemen kulaklığımı çıkartıp  son ses müzik açtım. Eve girer girmez kapıyı kilitledim. Üzerime rahat bir şeyler giyip oturma odasında  gittim  tv izlerken telefonuma mesaj  geldi  ama bakmadım yine geldi  sonra telefonumu elime aldım.

Bilinmeyen numara

Selam güzellik.
Neden cevap vermiyorsun.
Evde yalnız olduğunu biliyorum getirme beni yanına
                                         
                           

      Kimsin sen numaramı nerden buldun  
  Pardon gözlerin kör  
her hade ben güzel  falan değilim
Hem evde de yalniz değilim 4 abim 2tane de erkek kuzenim var

             
Hımm demek evde yalnız  değilsin 
şuan senin odandayım desem.
Ahhhh gerçekten sana dokunamamak çok kötü ama az kaldı  çok  yakında  bana ait olacaksın.

BAY PİSKOPAT MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin