KEYİFLİ OKUMALAR SEVGİLİ OKUYUCULARIM😍😍😍😍😍😍❤❤Sabah abimin başımda karga gibi sesi(ayıp sen Park Chanyeol'un sesine kurban ol emi)ile uyandım.
"Hadi kalk uykucu. Ben senin yerinden olsam sabah erkenden kalırdım kuaföre gider şu toynaklarını duzlettirirdim. Daha sonra şu süpürge saçlarından kurtulurdum. Ama sen hala yatağın içinde ayı gibi kış uykusuna yat."
"Chanyeol boş yapma çık git odamdan" diyip yastığımı kafasına fırlattım. Chan abim odadan çıkarken bende saçıma baktım uçları biraz kırıktı tırnaklarıma baktım yarısı uzun yarısı kısaydı. Yoongi bana iyi bakmış ben Şuan kendimden tiksindim bu çucukta mide yok yaa kesin. Yataktan kalktım odayı topladım sonra üzerime bol bir T-short ve altıma güzel bir jean pantolon giydim saçımı da dağınık topuz yaptım aşağı indiğimde abim ve Mark vardı sevgili babam ve sevgli ailesi yoktu.
"Günaydın toynaklı karşim"
"Günaydın Eun Joo "
"Günaydın Mark oppa ve sanada günaydın gereksiz abim"
"Yaa bir kerede kedi köpek gibi olmayın ya. Adam akıllı bi kahvaltı yapalım."
"Sevgli babam ve sevgli ailesi nerde abicim"
"Sevgili babamız ve sevgli ailesi kahvaltıya gitti senle beni de çağırdı bende arkadaşlarla gidicez dedim seni sordu bende mezuniyeti var dedim."
"Iyhhh uzak dursunlar benden. Eee beni kim kuaföre orda alış verişe irda da Yoongi'ye bırakıyor."
"Hiç kimse ara Yoongi'yi gelsin gezdirsin seni bennim Mark'la işim var."
"Yok o alış verişi sevmez. Ben kendim giderim artık kısa bi elbise giyerim ordaki erkek çalışanlarda ürünü satma bahanesiyle bana yavşar mı numarasını mı verir, evine mi davet eder artık bilemem. Neyse ben gideyim artık"
"Otur şuraya kahvaltını yap Mark seninle gelir ben işimi hallederim."
Mark'a baktım oda kafasını evet anlamında salladı bende zafer gülümsemesiyle masaya oturdum ve kahvaltımızı yaptık.
"Hadi yaa bi de kızlara dersiniz uyuşuk diye erkekler çok hızlı sanki. "
"Geldik be siz ne yapıyordunuz yukarda üzerimizi değişeceğiz dediniz ama aynı kıyafetler var üzerinizde."
"Iıııı şey oldu şey"
"Aynı kıyafetlerden vardı bizde giydik işte "
"Bende yedim"
"Afiyet olsun "
"Iyyh oğhhh iğrenç bir espri hadi çıkalım yaa."
Mark ole ilk önce bir AVM'ye girdik. Siyah uzun sıfır kol yırtmaçlı bir elbiseyi beğendim ve direk denedim. Mark'da benim gibi alış verişi sevmez. O yüzden bu elbiseyi aldık onun altına da çapraz örgü deseni ile bilekte biten bir ayakkabı aldım. Ordan AVM'nin kuaförüne gittik. İlk önce saçlarımın uçlarını kestirdim. Diger bir çalışan da tırnaklarıma manikür yapıyordu. Saçımı iki yandan dağınık örgü yapıp ense kısmında topuz yaptırarak birleştirtdim hafif bir makyaj yaptırdım. Son kez kendime baktım gayet sade ve şık duruyordum. Mark'a baktığımda beni dolu gözlerle izliyordu.
"Tıpkı güzelllik kraliçesinin kızı gibi duruyorsun. O kadar güzel olmuşsun ki dicek kelime kelime buladım. Neyse hadi gidelim geçkalacaksın."
Mark ile çıkışta arabaya doğru giderken birinin dibimde korma çalması ile durdum. Yan tarafa baktığımda Yoongi arabanın içinde bana öfke dolu gözlerle bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY PİSKOPAT MYG
FanfictionBu kitabı benim için değeri çok ama çok önemli olan güzel insana hediye ediyorum iyiki doğdun Swag Kebelekim 16.09.2004 16.09.2020 Eğer kitabımı okuyacaksan lütfen oy ver😚😚🤗🤗 18 yaşında hayatın gerçek yüzünü gören Eun Joo okul ihtiyacını karşıl...