Bizimkilerin yanına gittik ve Mark'ı tanıttım. Bana bu mesleği seçmemde örnek olan kişiyi yani Mark'ı. Müzik başladı garsonlar ellerinde içeceklerle masaları geziyordu. Benim aklım hala Yoongi'deydi. Mark'ın beni dürtmesi ile ona baktım. Karşı tarafı gösterdi abim ve yanında bi kaç adam vardı bi dakika ben abimin yanındaki kişiyi tanıyorum galiba ama nerden. Her neyse. Mark'a doğru geri döndüm ve gözlerim yerinden çıkmak için can atıyordu. Çığlık atmamak için veya üzerine atmamak için kendimi zor tutuyordum.
Gözlerimi kocaman açma sebebim Yoongi karşımda siyah bir takımın içinde elinde çiçeklerle duruyor olması. Gelmicem diyen adam karşımda duruyordu sinir olduğum kısım ise bu.
"Biliyorum çok yakışıklıyım ama biraz daha öyle bakarsan bağırıcam"
"Neden geldin hani sen partileri ve mezuniyetleri sevmezdin ne oldu da fikrini değiştirdin?"
"Sevdiğim kanadını burdaki yam yam heriflere bırakmazdım dimi"
"Sevdiğin pardon biri ile karıştırdın herhalde?"
"Bak Eun Joo kızmakta haklısın bu gün kötü bir haber aldım babam ile ilgili ona moralim bozuktu seni aradım açmadın abini aradım o da Mark ile alış verişe çıktığını söyledi bu da beni üzdü neden ben değil de Mark dedim. Ama sonra arabadaki konuşman beni kendime getirdi özür dilerim sevgilim. Beni affeder misin?"
Elindeki çiçekleri bana doğru uzattı. Çiçekler o kadar güzeldi ki her renk çiçek vardı. Elinde sanki gökkuşağını taşıyordu. Gökkuşağını ayağıma getirmişti. Çiçekleri aldım ve Mark'a verdim. Yoongi'ye sarıldım.
"Ben sana hiç küsmedim ki şapşikim seni çok seviyorum bunu sakın unutma Yoongi"
Bi boğaz temizleme sesi ile Yoongi'den ayrıldım. Abim ve yanında gördüğüm kişiler vardı. Yanındaki kişi o kadar tanıdık geliyor ama çıkaramıyorum. Bana kocaman gülümseme ile bakıyordu Yoongi bi bana bi de karşımda bana gülen kişiye bakıyordu. Abim bana doğru döndü,
"Eun Joo Woozi'yi tanımadın mı?"
"Woozi?"
"Evet Woozi "
"Biri söyleyecek mi kim bu woozi?"
Yoongi'nin Woozi'yi bastırarak ve tırnak işareti yaparak söylemesi çok komik oldu. Hatta abim güldü.
"Ahh sen bilmiyorsun dimi Yoongicim Wozi bizim Eun Joo'ya küçükken aşıktı. Eun Joo Woozi'nin çocukluk aşkı bak gör ki şimdi çok ünlü bir idol oluvermiş."
"İnanmıyorum Woozi bu gerçek mi?"
"Evet birazdan sahne alacağız. Grubumuzun adı da Seventeen ilk çıkış yaptığımızda 17 kişiydik ama ayrılan oldu yinede grubun adını değiştirmedik. "
Yoongi kulağıma doğru yaklaştı. İlk baş tuhaf olsamda bozuntuya vermedim.
"Ben bu woozi midir moozi midir her ne karın ağrısıysa pek sevmedim fazla yakın durma sen ona "
Yoongi bunları dediğinde kahkaha atmamak için zor tuttum kendimi. Bende Yoongi'nin yaptığı gibi Yoongi'nin kulağına yaklaştım ama parmak uçlarımda durdum demicem çünkü ayağımda iki metre topuklu var hihihi.
"Abarttın Yoongi o zaman çocuktu şimdi kos koca idol. Kim bilir kaç kızla çıktı"
"Bakıyorum da pek üzüldün Eun Joo hanım"
"Yaa~ Yoongi~ yapma böyle şeyler."
"Nede~n "
"Çünkü tıpkı küçük bir çocuk gibi oluyorsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY PİSKOPAT MYG
FanfictionBu kitabı benim için değeri çok ama çok önemli olan güzel insana hediye ediyorum iyiki doğdun Swag Kebelekim 16.09.2004 16.09.2020 Eğer kitabımı okuyacaksan lütfen oy ver😚😚🤗🤗 18 yaşında hayatın gerçek yüzünü gören Eun Joo okul ihtiyacını karşıl...