YEDİ🔮

3.5K 219 149
                                    

Yoongi'nin ağzından

Eun Joo'nun arkasından koştum ama yetişemedim bi adam onu bi arabaya bindirdi neden o adamın arabasına bindi yoksa sevgilisi bu adam mı. Ne olur Eun Joo o senin sevgilin olmasın. Arabanın plakasını aldım ve bizimkileri aradım. Bizim jungkook hacker zaten çok geçmeden arabayı buldu. Eun Joo'nun kaçtığı erkeğin ben o erkeklik sebebini ortadan koparamda gör sen benim sevdiğim kızı evine getirmek ne gör pis. Araba kapının önündeydi biraz gözetledim evi sonra o erkek olamayacak adam çıktı Jimin ve Tae'ye adamı yakalamasını istedim umarım becerir bu iki beceriksiz.
Mallar (özür diliyorum bunu yazarken ben mal oluyorum.) adamın üzerine ağ atmış sürükleyerek bana getirdiler .

"Oğlum siz kafayı mı yediniz adamı yakalayın derken ağ atıp tutun demedim hem siz ağı nerden buldunuz."

" Hyung bu şu adama bak bide bize bu adam bizi yerdi yahu. Hem ağı balık tutarız diye almıştık jk'le arabaya koymuştuk kısmet bu güneymiş. Jk bak karşim bi yılan balığı yakaladım. Jdjsjskakakaka"

Bu çocuklar kafayı yemiş ben kendime deli diyordum bunlar zır deli. Sıra Eun Joo'da bekle bakalım beni Eun Joo.

Eun Joo'nun ağzından

"Bir şeyini mi unuttun?"

"Hayır almaya geldim. Benimle geliyorsun abin ve kaçtığın herif elimde."

Yoongi beni yine abimle tehtit etti ama bu kez kaçtığın adam derken Mark'tan mı bahsediyor aceba?

"İnanmıyorum sana geçen sefer kaçtığımda da aynı tehtidi yaptın. Ama abim elinde bile değil. Hem Mark'a dokunamazsın. Buna gücün yetmez."

Yoongi'nin ağzından
Benim gücüm nelere yeter de Eun Joo aklın almaz.

"Hah komik olma lütfen çünkü iyi ve komik Yoongi'yi sen bugün kandırıp öldürdün ve sen daha kimle uğraştığını bilmiyorsun karşına bak istersen.

Eun Joo arkama baktı. Sonra telefonumu çıkarttım ve Jiyong'u görüntülü aradım ve telefonu Eun joo'ya doğru tuttum.

"Bide buna bak istersen "

Gözleri doldu ve abi diye ağlamaya başladı.

"Sana inanamıyorum neden böyle yapıyorsun demek sen beni sevmiyorsun. Sana abimden uzak dur dedim. Sen ne yaptın yine beni abim ile tehtit ettin. Senden nefret ediyorum Bay Psikopat Min Yoon Gi"

Eun Joo bana nefret dolu gözlerle baktı ve benden nefret ettiğini söyledi. Ve bana psikopat dedi. Bana PSİKOPAT dedi ahh onu çoğu kez uyardım bu kelimeyi söylememesi için kendimi tutamadım ve bende ona bağırmaya başladım.

'"Bana o kelimeyi söyleme diye sana kaç kere dedim."
Ona tokat attım gözüm döndü şuan en kötü derecedeki sinir krizimi geçiriyordum.

"Sena seni seviyorum dediğim her seferde beni kullandın. Ben bu sabah sana bir şey olacak endişesiyle ölürken sen bi piç için beni sen diye ölürken bırakıp gittin. Oda yetmezmiş gibi bana yalan söyledin polis gelicek hapiste çürüyeceksin dedin. En kötüsü yine ne biliyor musun hapiste çürümeyi göze alıp seni düşündüm ailen ile olan sorununu ben olmazsam ne yapacak dedim abisi kumar borcu yüzünden başka ülkede tutsak babası annesini aldattığı kadınla birlikte sen o kadını sevmediğin gibi o kadında seni sevmiyor. Elinde olsa seni öldürecek babanı avcunun içine almış her istediğini yaptırıyor. Babana senin bi pavyonda hayat kadını olduğunu söylemiş babam seni görmek istemeyi bırak bi daha evde adın geçsin istemez olmuş."

Eun Joo'nun ağzından

Yoongi bana tokat attı bana dokunmaya kıyamayan adam bana şuan seni öldürebilirim bakışı atıyordu sonra yine konuşmaya başladı. Her söylediği kelime ile gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı. Ben ne kadar bencil bir insanım Yoongi hep beni düşündü ben onu hiç düşünmedim. Yoongi ben üzülmeyeyim diye yanlız kalmayayım diye yanında tutuyordu. Peki abim o nasıl bu ülkeye geldi.

BAY PİSKOPAT MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin