—Yah! Jimin! Yon te place!
Cuvintele lui îmi răsunau în minte și mă făceau să-mi pun mii de întrebări.
M-am enervat și i-am făcut semn spre uşă, însă acesta s-a strâmbat la mine și a continuat să mă bată la cap.
Mi-am luat telefonul și am ieșit în grabă afară, încercând să mă calmez.
Eram nervos și supărat pe el pentru cele întâmplate azi, dar și pentru minciunile pe care mi le spune acum.
Chiar nu voiam să-mi fac impresii proaste și să regret.
AUTOAREA
După ce au plecat fetele de la ea, Yon a ieșit la o plimbare.
Chiar dacă o durea piciorul, voia să se obișnuiască cu durerea și considera că era mai bine dacă mergea, decât să stea pe loc.
S-a plimbat cu pași mărunți până a ajuns în dreptul magazinului.
La vederea băiatului ce stătea la masa de la geam, a zâmbit trist și și-a întors privirea.
Se întreba cum de ajungeau mereu aici.
Destinul îi voia împreună, iar locul în care s-au întâlnit prima dată, le-a schimbat viața amândurora.
Jimin a obsevat-o pe fată, însă a încercat să ignore tentația de a merge la ea și a continuat să privesc lacul cu ochi triști.
Fata care îi atrase atenția lui Jimin de când apăruse în raza lui vizuală, s-a așezat pe banca de afară și a expirat aerul pe care îl ținuse în plămâni pana acum și și-a concentrat atenția asupra imaginii din fața ei ce părea de necrezut datorită cerului cu nuanțe de violet şi a lacului ce reflecta tot ce îl înconjura.
Fata simțea că putea reumple acel lac cu lacrimi amare în momentul acesta.
Era o durere apăsătoare să vezi că nu ești băgată în seamă de băiatul pe care îl placi, dar considera că o merita. Se considera o prietenă groaznică și de neiertat.
Nu știa de ce era așa atrasă de el sau de ce se îndrăgostise de el, însă știa că ziua în care s-au cunoscut, a făcut-o pe fată mai increzătoare.
Probabil era din cauza că era prima dată când cineva a vrut să fie prietenul ei și pentru prima dată când nu a fost criticată.
El a vrut-o aproape de când a cunoscut-o, ea a găsit prietenia de care avea nevoie.
Amândoi erau topiți unul după altul, dar nici unul nu își dădea seama că au aceleași sentimente unul față de celălalt.
Pe Jimin, la atras atât fizicul ei, cât și personalitatea fetei. Era un amestec de atracție și iubire.
De prima dată a obsevat acea fire timidă şi înspăimântată, însă sclipirea și căldura ochilor ei, l-au făcut să nu mai reziste fără ea. Era diferită, pe lângă faptul că nu o interesa viața lui, era o prietenă grozavă.
Acum sunt dependenți unul de celălalt, doar că ei nu observă acest lucru.
Yon a oftat și a încercat să nu se mai gândească la el, însă putea să-i simtă privirea ațintită asupra ei, iar când s-a întors și a dat de ochii lui, a înghețat.
Se simțea prost pentru tot şi nu știa ce ar fi putut face.
Privirea ei a coborât spre pământ și s-a ridicat de pe bancă.
Voia sa fie singură în gândurile ei, iar privirea insistentă a lui Jimin nu prea îi limpezea mintea.
S-a îndepărtat de magazin, iar Jimin nu s-a putut abține fără să nu se țină după ea.
CITEȘTI
CONVENIENCE STORE
Fiksi PenggemarUn magazin, un destin, o singură întâmplare și o viață schimbată.