JIMIN
Eram în baie de ceva timp, încercând să îmi fac un machiaj decent, însă de fiecare dată când ziceam că este aproape gata, realizam că încă aveam de muncă.
Gândul îmi era la fata care a insistat să mă ajute. Părea o fată tăcută și puțin închisă în ea, însă făcuse un gest frumos pentru a mă scoate din asta.
Îmi atrase atenția încă de când se așezase lângă mine. Mi se părea cunoscută, însă nu puteam să îmi dau seama de unde o cunosc și mă făcuse să zâmbesc de câteva ori când am observat cum se uita la mine.
Ce-i drept era că frumusețea ei se emana în aer. Nu era prima dată când întâlneam o fată frumoasă, dar ea avea un strop de inocență în ea, ce o făcea mai atractivă. Multe fete frumoase sunt prea sigure pe ele și ajung în punctul extrem în care cred că toată lumea se învârte în jurul lor, însă în cazul acesta vedeam nevinovăție. Nu părea nici mai mică decât mine, dar nici mai mare, ceea ce însemna că suntem de aproape aceeași vârstă.
Acum ajunsesem să îi analizez vorbele. Spunea că nu mă cunoaște și că nu știe nimic despre mine, iar în glasul ei am putut să simt sinceritatea cu care vorbea. Nu era ca și cum debutasem acum mult timp, însă tot nu eram prea cunoscuți.
Totuși nu știe cine sunt, suntem străini unul pentru celălalt. De ce ar ajuta un băiat pe care nu l-a văzut în viața ei?
Acum tot ce speram era să nu fim implicați în vreun scandal.
Când ne-am mutat aici, am putut simții că zona nu este atât de bine securizată și că fanele se pot strecura cu ușurință aici.
Speram totuși ca acea fată de afară o să șteargă pozele şi totul o să revină la normal.
Oamenii pot interpreta totul greșit și era nevoie de o singură poză dintr-un unghi greșit și totul o lua razna.
Pentru mine nu era ceva nou, dar ea era o fată prea inocentă și nu voiam să intru în viața ei și să-i dau bătăi de cap.
Prin gestul ei risca multe. Era chiar curajoasă, în ciuda faptului că părea retrasă ca persoană.
După câteva minute termin şi încerc să îmi dau seama dacă ar mai trebui să adaug ceva sau să las totul aşa.
Nu era cine știe ce, dar măcar nu mai eram ușor de recunoscut.
Îmi pun masca înapoi pe față, astfel încât să nu risc să mă întâlnesc cu fane care mă recunosc după orice parte a corpului și ies din baie, mergând la masă.
Încă ținea telefonul la ureche și vorbea, ceea ce m-a făcut să râd puțin, însă m-am abținut pentru a nu strica ceva.
Ajung în dreptul ei și mă așez din nou pe scaunul de lângă ea, privind în față.
Încercam să îmi fac curaj și să las masca jos pentru a scăpa imediat, însă nu aveam curaj, nefiind atât de sigur pe aspectul meu în acest moment.
YON
Băiatul încă avea masca pusă, ceea ce mă făcuse să oftez.
Nu se gândește că nu o să scape de acea fată niciodată în ritmul ăsta?
—Nu ai de gând să-ți dai masca jos?
Acesta s-a încruntat și a dat negativ din cap în mod agitat.
Pentru ce mai pierdusem timpul cu el ca să îl ajut dacă nu voia să scape...
CITEȘTI
CONVENIENCE STORE
Fiksi PenggemarUn magazin, un destin, o singură întâmplare și o viață schimbată.