AUTOAREA
Timpul trecuse, iar lucrurile avansau tot mai mult.
Vacanța de vară era pe sfârșite, iar viitorul unora urma să fie decis.
Facultatea de Medicină încă rămânea pe lista lui Yon, ceea ce le-a uimit pe fete cu o săptămână în urmă când ieșise în oraș doar ele.
Atunci au spus toate ce au făcut în ultimul timp, au discutat despre viitor și ce au ales să lase în trecut.
Yon era singura din grup care urma să plece pe un drum separat de al lor.
Ea mergea la Medicină, iar ele la Arte, veste ce le-a adus lacrimi în ochi.
O parte din secrete au fost dezvăluite.
Relația lui Jungkook cu Mi-Hi, relația dintre Jimin și Yon, dar mai șocant de atât era că cele două perechi de cupluri urmau să facă relația lor publică.
Pe de altă parte, între Kwang și MiSu nu mai exista vreo șansă la iubire.
Ieșise cu ea, însă nu își făcuse curaj să îi spună ce simte până acum câteva ore.
Fata îl respinse, ceea ce i-a frânt inima băiatului.
Ea fusese prima lui iubire, iar acel sentiment de suferiță ajunsese până în sufletul lui Yoongi, care era acum cu el pe teren, încercând să îl calmeze.
—Yah. Nu mai plânge...
—Hyung, nu am cum să nu plâng! Exclamă tânărul, suspinând.
—O să găsești altă fată. Îl încurajează Yoongi pe acesta, însă fără rezultat. Gata, încetează.
—Ai trecut vreodată prin ce trec eu?
—Ne nenumărate ori, puștiule. Sunt expert deja. Mărturisește acesta în speranța de a-l înveseli, ceea ce chiar făcuse.
—Mereu știi cum să îmi ridici moralul. Chiar îți mulțumesc.
—Ahh, nu! Fără lucruri de genul!
—De ce?
—Nu vreau să fac diabet. Spune brunetul ridicându-se de pe bancă, fugind spre terenul de baschet cu băiatul pe urmele lui.
***
—Jimin, nu sunt pregătită...
—Stai liniștită. O să fie totul bine, ai încredere în mine.
—Nu avem de unde să știm dacă o să fie bine sau nu. Se plânge Yon, ținând strâns din pumni.
—Închide ochii și o să vezi că o să se termine repede. O sfătuiește acesta pe iubita lui.
—Bine... am încredere în tine. Spune bruneta făcând întocmai, în timp ce aștepta în liniște.
Jimin a râs scurt și i-a luat mâna fetei între ale lui, sărutând-o dulce.
Își întoarse privirea din nou către telefon și postează poza cu ei doi pe Twitter, începând în doar câteva secunde, mii de răspunsuri negative, dar și pozitive.
CITEȘTI
CONVENIENCE STORE
FanfictionUn magazin, un destin, o singură întâmplare și o viață schimbată.