YON
Ce se întâmpla părea ireal.
Buzele lui peste ale mele se simțeau ca într-un vis din care nu îmi doream vreodata să mă trezesc.
Voiam să mă bucur toată viața de acea senzatie, voiam ca acest sărut să nu se mai termine vreodata.
Acest moment frumos, a fost însă întrerupt de vocile mult prea cunoscute a fetelor, care m-au făcut să ies din transa în care mă aflam.
Nu era bine ceea ce se întâmpla.
M-am îndepărtat de Jimin și am ieșit din jacuzzi, fugind cât de repede posibil, lasându-l pe băiat confuz în urmă.
Am iesit pe a doua ușă, pentru a nu fi văzută de nimeni si am urcat scările până pe holul principal încercând să respir regulat.
Când am ajuns în dreptul camerei de hotel, m-am oprit încercând să disting silueta ce se rezema de peretele opus, iar când persoana respectivă s-a întors, am respirat ușurată văzând că era SunHi.
Nu mai conta că eram doar în lenjerie intimă.
I-am făcut semn cum că revin imediat și am fugit în cameră, luând pe mine niște haine în grabă, după care am ieșit.
AUTOAREA
Fata se apropie de prietena ei cu pași lenți și se pune în fața ei, rezemată de peretele opus.
—S-a întâmplat ceva? O întreabă Yon pe fată, văzând că aceasta avea o stare agitată.
—Nu s-a întâmplat nimic. Răspunde aceasta fiind stânjenită și lăsându-și privirea în pământ.
—De ce nu esti cu ceilalți? O întreabă Yon lăsându-si capul într-o parte pentru a vedea mai usor expresia feței ei.
—Îl astept pe Jimin fiindcă am ceva să-i spun. Afirmă aceasta lăsând obrajii săi roșii la vedere.
Yon începea să se îngrijoreze.
Nu o mai văzuse așa pe prietena ei și știa că se intampla ceva cu ea.
Avea o bănuială, dar spera să nu fie adevărată.
—SunHi, esti bine? Știi că sunt aici pentru tine așa că poți sa-mi spui ce te deranjează.
—Nu prea ai cu ce sa ma ajuți. Nu mă deranjează nimic, doar că am emotii.
—Emoții? De ce?
—Yon, azi o să-mi mărturisesc sentimentele. Spune aceasta luând-o în brațe pe fată.
—Ia-mă usor că mă derutezi. Ce sentimente? Pentru cine?
—Aish! Ce greu te prinzi. Azi o să-i spun lui Jimin ca îl plac. Exclamă fata îndepărtându-se de ea, plină de fericire.
Privirea lui Yon se întunecase, iar zâmbetul îi dispăruse brusc.
Aceasta a înghițit în sec și a încercat să se comporte normal fără a da de bănuit.