- Personages -

8.4K 133 11
                                    

Ontmoet onze lieve wolfjes.

Jane Delaro
"Hey! Wat leuk dat jullie hier zijn! Ik ben Jane, ik ben 18 jaar oud en woon in de Angel Mansion Pack. Mijn vader is de Alpha van die pack en kan soms best streng zijn. Mijn moeder is helaas niet meer in het beeld, zij is drie jaar terug overleden.

Ik ga nog naar school, ik ben met het laatste jaar bezig. Mijn wolf, White, is een witte wolf. Hoe toepasselijk?"

Jane grinnikt even.

"Toen ik 14 werd en mijn wolf kreeg, leek het mij leuk om haar White te noemen. Uhm, ik heb grijzblonde haren en groene ogen. Dat is het denk ik wel.. Quincy, jouw beurt!"

Quincy Charella
"Thanks, Jane. Nou, hoi allemaal. Ik ben Quincy, word ook vaak Quin genoemt. Ik ben, net als Jane, 18 jaar en woon ook in de Angel Mansion Pack. Ik zit in dezelfde klas als Jane, wat het heel gezellig maakt. Wij zetten de boel altijd op stelten.

Ik heb kort bruin haar en bruine ogen. Ook heb ik een lieftallige mate, genaamd Anna.

Mijn wolf heet Maya en heeft een bruine vacht. Dat is het denk ik wel."

Anna Goldwyn
"Wat ben je weer lekker enthousiast, Quin."

Anna schudt met haar hoofd.

"Nou, hey allemaal! Ik ben Anna Goldwyn, 18 jaar oud en woon in de Angel Mansion Pack. Mijn mate is Quincy en we zijn al bijna een jaar mates. Ik zit niet in dezelfde klas als Quincy en Jane, maar zie hen wel vaak in de pauze.

Mijn wolf heet Nina en heeft, net als Quincy, een bruine vacht. Ikzelf heb donkerblond haar en bruine ogen."

Oliver Hellando
"Wat wil je dat ik zeg? Waarom moet ik mezelf voorstellen?"

Doe nou maar.

"Prima. Oliver, 19 jaar oud. Woon in de Eagle Eye Pack. Mijn wolf heet Ash en heeft een zwarte vacht. Ik heb bruin haar en blauwe ogen. Tevreden?"

Duncan Lucifa
"Geweldig, Oliver."

Duncan begint te lachen.

"Oké, oké. Yo, ik ben Duncan. 18 jaar oud en woon in de Eagle Eye Pack. Mijn wolf heet Alex en heeft een zwarte vacht. Ikzelf heb zwart haar en grijze ogen."

Hartstikke bedankt, allemaal. Gedraag jullie alsjeblieft een beetje en hou het gezellig.

En jullie, lezers, heel veel plezier!

Hated But LovedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu