Jane:
Vraag 1: Hallo hallo! Ben jij vernoemd naar een pony? Bij mij op de manege is er namelijk een hele lieve *kuch kuch* pony die ook Jane heet!
"Nou, ik betwijfel het dat ik vernoemd ben naar een pony," Jane grinnikt even. "Is de pony wel echt lief?"
Vraag 2: Wat had je gedaan als Oliver niet veranderd was en nog steeds erg hard was?
"Zo, daar vraag je me wel wat," Jane denkt even na. "Ik weet het eerlijk gezegd niet. Misschien had ik geprobeerd om het te veranderen,"
Vraag 3: Wil je kinderen? Zo ja welk geslacht en hoeveel? Zelfde vraag geld ook voor Oliver
"Poeh, dat is me een vraag. Eerlijk gezegd, wil ik voor nu geen kinderen. Niet als Duncan mij achterna zit. Misschien als alles voorbij is, dat ik graag een jongetje eerst wil en daarna een meisje. Zodat hij zijn jongere zusje kan beschermen," Dromerig kijkt Jane voor zich uit.
"Ik heb haar wel eens tot de maangodin horen bidden, om eerst een jongetje en dan een meisje te krijgen," mompelt Oliver. "Maar goed. Uh, ja, ik wil best kinderen later. Maakt me niet uit welk geslacht en hoeveel," gaat Oliver verder.
White (Wolf van Jane):
Vraag 1: JIJ HEBT EEN COOLE NAAM! WIL JE PAASEITJES?
"Oh, hell yeah! Kom hier!" roept White enthousiast.
Vraag 2: Waarom praat je zo weinig wel het is goed want dan krijgt Jane geen hoofdpijn
"En bedankt maar weer. Ben ik zo lastig dan?" Geïrriteerd kijkt White weg.
"Rustig aan, White. Het komt wel goed," grinnikt Jane
Oliver:
Vraag 1: DEMONWOLVEN ZIJN ZOOOO COOL. IK VIND HET COOL DAT JE ZWARTE OGEN KUNT KRIJGEN. MAAR WAAROM HEB JE DAN GEEN DEMOON IN JE HOOFD ZITTEN? (Demonen kunnen ook goed zijn, naar mijn mening. Hooguit een beetje moordlustig, maar dat ben ik zelf ook, XD.)
"Hemeltje, Jane! Ik heb een fan!" roept Oliver blij. "Gedraag je," mompelt Jane.
"Hartstikke bedankt voor je enthousiaste reactie! En of ik een demoon in mijn hoofd heb zitten? Ash.. hij eh- hij is mijn demoon," zegt Oliver met moeite.
Vraag 2: Krijg je geen hoofdpijn van ash ??
"Je moest is weten hoeveel hoofdpijn ik van hem kan krijgen," zegt Oliver met een zucht.
"Pas op!" zegt Ash dreigend.
Vraag 3: Wil jij mijn vriendje zijn
"Eh, erg aardig, maar ik heb al een mate," Ongemakkelijk krabt Oliver in zijn nek.
Vraag 4: Hzo kunnen jullie je geur verbergen? Kan Jane of andere normale wolven dat ook?
"Hele goeie vraag, nee Jane kan dat niet. De demonwolf kan dat alleen, is weer een soort van gave van ons," verteld Oliver en kijkt trots voor zich uit.
Ash (wolf van Oliver):
Vraag 1: Waarom ben je zo medogenloos?
"Ben ik wat? Luister, ik probeer Oliver op het rechte pad te houden. Aangezien hij dat niet zelf altijd doet," mompelt Ash en kijkt geïrriteerd naar Oliver.
Vraag 2: OOOOH, JOUW NAAAAAAM. JE DOET ME DENKEN AAN ASHMAKERS, OOK WEL FIREBENDERS EN IK HOUD TEVE VAN AVATAR (THE LAST AIRBENDER) OEPSIEEEE. EN ZUKO IS GEWELDIG. WIL JE KOEKJES?
"Wat een enthousiasme, geweldig," grinnikt Ash. "Misschien ben ik wel een firebender? Wie weet,"
Vraag 3: Wat vind je van 5sos ??
JE LEEST
Hated But Loved
WerewolfJe mate vinden, is een groot belang. Als weerwolf zijnde wil je niet voor altijd alleen zijn. Jane Delaro is al een jaar opzoek naar haar mate, maar die lijkt ze niet te vinden. Op een dag, komt er een groepje studenten nieuw op school. Het is al be...