Začalo svítat a chtěl jsem jít probudit poručíka, avšak mě Taissa přesvědčila, abych s ní zůstal a díval se na východ slunce. Usoudil jsem, že krátká chvíle nemůže uškodit.
Ty barvy dokázaly hypnotizovat a já nemohl odtrhnout pohled. Bylo to, jakobych zaměřoval cíl a nesměl se ani hnout. Fascinující.
Jen jsem tam seděl a nevnímal okolí.
,,Connore!" zaslechl jsem křik.
Pohotově jsem se kolem sebe rozhlédl. Taissa nikde.
,,Sakra Connore!!" až teď jsem rozeznal, že ten hlas patřil poručíkovi.
Vběhl jsem dovnitř a viděl jak ho zajala jednotka ze S.W.A.T. Našli nás.
Kolem mě se seběhli další z nich, prudce mě chytili za paže a bránili mi tak v pohybu. Nemohli jsme ani jeden nic udělat. Stále jsem ale neviděl nikde Taissu a to mě dost znepokojovalo. Měl jsem se postarat o její bezpečnost a selhal jsem. Opět.
Snažil jsem se ze spoutání vymanit ale nešlo to. A i kdyby se to povedlo, bylo jich moc a já neměl u sebe žádnou zbraň. Po chvíli přivedli i Taissu. Měla sklopenou hlavu a nevěnovala mi ani jeden pohled.
,,Ale. Ale. Ale," vedle ní se objevil kapitán Allen. ,,já zírám, kam až jste zvládli utéct." ironicky zatleskal.
,,Vem si ty svoje čokly a odtáhněte." vyprskl na něj vztekle poručík.
On se na to jen usmál a rukou dal jakýsi povel mužům, kteří stáli blízko poručíka. V zápětí jsem hned viděl co to bylo za povel.
Zbraní ho udeřili do hlavy až ztratil vědomí.
Začal jsem se vzpírat a chvíli se mi i dařilo se vymanit, ale bylo jich moc a já byl na to sám. Bylo mi hrozně. Nemůžu ochránit ani poručíka, ani Taissu. Taissa. Proč jen není zajata?
Začal jsem nad tím přemýšlet a toho si všiml kapitán. ,,Ale copak Romeo? Julie ti nic neřekla?"
Svraštil jsem obočí, jako náznak nechápajícího pohledu. ,,Co mi měla říct?"
Taissa zvedla konečně pohled ke mně, avšak byl... no nebyla to ona.
,,Promiň mi to.." šeptla.
,,Ale co?!" začal jsem být znepokojen.
,,Celou dobu byla pastí." řekl prostě Allen.
,,Prosím?" nevěřil jsem.
,,Je to tak," přistoupila ke mně blíž Taissa ,,musela jsem." sklopila znovu zrak.
,,Jak jsi to ale všechno.."
,,Když jste mě zatkli, tak mě ještě ten den navštívil kapitán Allen. Nabídl mi, že pokud s ním budu spolupracovat, nechá mě jít."
,,Ale proč jste šel zrovna po nás? Policie přeci s organizací S.W.A.T. spolupracuje. Proč byste tedy nastražili past zrovna na policii?"
,,Ty a Hank jste byli celkem otravný. Navíc nikdo nepotřeboval, aby práci lidí zaskakovali plastoví šašci." ozval se z davu detektiv Reed.
,,Detektive Reede?" zamračil jsem se.
,,Bingo ty dutá hlavo."
,,Tohle je zrada."
,,Ne, to vy dva jste jedna velká zrada. Ale však se neboj, příteli," po slově "příteli" mi přiložil cosi k zátylku a zlomyslně se usmíval. ,,trest vás nemine!"Tma.
ČTEŠ
Talk to me (DBH FF) ✔
Fanfiction,,Poznáváš, co to je?" ,,Nějaká složka." ,,Správně. Složka deviantů. Velké kvantum, že?" ,,Neuvěřitelné..." ,,A přesně proto to musí skončit." ,,Tohle nikdy neskončí." ,,Zastavím to. Byl jsem pro to stvořen."