Wattyde neden kimse yok?
Yanlışlar için üzgünüm acele yazdım da 🤦♀️
°
°
°
°Dudaklarım üzerinde hissettiğim ince dudaklar cidden orada mıydı?
Hiçte sabahtan akşama kadar izlediğim The Notebook da olduğu gibi değildi.
Gözlerimi sonuna kadar açtığım için böyle rahat düşünüyorum sanırım.
Birisi beni öpüyor!
Neden?
Sıkıca gözlerimi yumdum ve taş gibi öylece kaldım. Buna hakkı yoktu beni öpmüştü ama ben de tepki veremiycek kadar hissizleşmiştim.
Dudaklarının kıpırdaması ile kulaklarıma kadar kızardığımı biliyorum. Bunu kesinlikle bir çıkar için yapmıştı hiçte birbirimizi aniden öpecek tipler değildik çünkü.
Donuk pozisyonumu takmadım bile ama ilkimi böyle yaşadığım için bu çocuğu çok pis benzetmek istiyorum. Yinede tek yaptığım o saçmalayıp beni öpmeden önce yaptığım gibi omuzlarını tutmaktı.
Bu saçmalığın bitişi aniydi çünkü ben ani bir hareketinde aniden kendime gelecektim zaten ve o da ani bir hareket yapıp kalçama dokundu.
Böylece, bende ani bir hareketle onu itip tokat attım.
Çok ani oldu.
O da aniden doğrulup bana tokat attı.
NE?!
"Sen atınca bir an -"
Tekrar tokat attım.
Hatta başını şaşkınca bana çevirdiğinde bir de öbür yanağına tokat attım.
"Abartma!"
Ne demek abartma NASIL DER BUNU!?
"Senin yüzünden ilkimi seninle yaşadım salak!"
Nerden geldiğini bilmiyorum ama bana tokat attı. Sağ elinden gelmiş olsa gerek.
Bir dakika bu neden bana tokat atıyor!?
"Şanslısın ki benimle yaşadın! Asıl ben kötü durumdayım ben de ilk öpücüğümü kurba prensle yaşamak istemezdim!"
Beyefendiyi geriye itirip sırt üstü yere düşmesini sağladım. Ama içten içe onun gibi serseri izlenimi uyandıran yakışıklı birinin kimseyle öpüşmemesi şaşırtmıştı. Tamam o salak bana hakaret etmişti ama ben buna takılıyorum?
"Öpmeseydin! Kim sana izin verdi!"
Bu kesinlikle büyük bir problemdi! Ben bütün ilkleri sevdiğim kişiyle yapmak istiyordum ve hayallerimi resmen dikenleriyle deşmişti bu kirpi surat!
" Kes! Pişman oldum zaten dudakların çok çirkin!"
Sinirli bir hah çekip yanaklarımı şişirdim. Hayır ilk gördüğümde bu salaktan hoşlanmış olamam! Kaba!
"Tamam tamam kızma daha da çirkin oluyorsun. Senin yüzünden eşcinselliği bırakıcam."
İçimde biriktirdiğim havayı verip yanağımın içini ısıra ısıra ayağa kalktım.
Bunun dramatik, gergin ve şiddet içerikli bir sahne olması gerekiyordu. Benim hayatımda böyle olurdu. Oysa bu salağın komedi hayatıyla çakışınca saçma bir trajikomik tiyatroya düşmüş gibi hissetmeye başladım. Ayrıca Tanrı aşkına o da mı eşcinseldi!
"Tamam küsme o kadar da çirkin değilsin hatta tatlısın."
Gözlerimi hiç bir zaman ciddi görmediğim yüze çevirdim. Ama ifadesizdim bu aynı ona sözsüz bir şekilde "taşşak geçme" demem gibi bir şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebel / Larry Stylinson
FanfictionErgenler acımasızdır. Aileler anlayışsız. Harry Styles annesiyle olan kavgası yüzünden babasının yanına Doncaster'e gönderilir. Ve babasının sandığının aksi olan yönlerini keşfederek çok daha farklı bir hayata başlar. Buna okul hayatı da dahildir...