Yine harika mantıklı bir bölüm başlığı ile burdayım aldşşw.
°
°
°
°Evlerinin tek bahçesi arka bahçeydi ve dış kapıdan sakince çıkmanızla evden de çıkıyordunuz ama ben ve Louis nedense evin içinden garaja girmiştik.
Ben bunu neden yaptığımızı önce anlamasam da Louis garajın yola bakan kapısını açtığı an durumu kavradım.
"Senin motorun mu var?"
Şimdi size çok duygusal bir hikaye anlatayım.
Harry Styles hayatında hiç motora binmedi ve biraz sonra rezil olacak. Ama elbette zavallı Harry'nin hiç bir suçu yok. O sadece annesi tarafından bir uzaylı gibi büyütüldü o kadar!
Çok duygusal ve aynı zamanda çok zavallı.
Louis siyah motorunu yola çıkartırken bende garajlarına çaktırmadan göz attım. Nasılsa motordan anladığım yok.
Ama çok ilginçtir ki bu garaja bir baba girmiş gibiydi. Sonuçta annemin evindeki garajla babamın evindeki garaj arasında ki farkı biliyorsam bunu da biliyorumdur yani.
Belki de babası sadece resim çekmeyi sevmeyen huysuz birisidir o kadar? Neden ölü sayıyorsam artık?
"Görünen o ki evet bir motorum var."
Dikkatimi tekrar ona verdiğimde bana yandan bir gülümseme gönderip tekrar garaja girdi. Tanrım bu çocuk beni öldürecek ben biliyorum.
Beni Zayn hakkında yaptığımız ucu fazlasıyla açık anlaşma için eve bıraktığını da hissedebiliyorum. Ve sanırım bu anlaşmayı kabul etmeliyim. Yani Louis istedi sonuçta ve Louis söylüyorsa mantıklıdır. Çünkü...o Louis?
Kafasına siyah bir kask takarken banada saçma sapan çiçekli bir kask uzattı. Ve hadi ama bunu takmam?
"Hey?-"
Lafımı kesip kaskı da elime tutuşturup motora doğru giderken şu sinir olduğum suratıma bakmadan konuşma işini gerçekleştirdi. Cidden sinir oluyorum! Bir yüzüme bak yüzüme?
"İtiraz edemezsin Harry bu evdeki tek erkek olarak tek siyah kask benim. Üzgünüm ama Lottie'e ile kafalarınız da baya uyumlu gibi."
Bu çocuk...bir dakika tek erkek mi? Babası nerde bu çocuğun çatlıycam. Gerçi neden kafaya taktım onu da anlamadım ama içimden bir ses bu işte bir iş var diyor.
Louis'e göz devirip kaskı kafama geçirdim ve garajdan çıktım. Pekala asıl güncel problemime gelecek olursak...ilk defa motora bindiğim anlaşılmaz değil mi? Yani tek yapmam gereken oturmak ne olabilir ki? Gemma sürekli erkek arkadaşıyla giriştiği saçma motor vakalarından bahsederdi. Gemma bile yapıyorsa korkuyor olamam? Pekala biraz gerginim o kadar sorun yok!
Aslında evet sorun var bir kere Louis çok çekici görünüyor ve ben burada çiçekli kask takıyorum bu yetmez gibi Louis'nin çekici görünmesi benim kas dokum için hiç sağlıklı değil!
Şuna bir bakın üşüyorum ama terliyorum! Bu ne biçim iş?
Tam boş boş motora yerleşen Louis'e bakıyordum ki Louis bana bakıp kaşlarını çattı. Hadi ama daha binmeden çuvalladığıma inanmıyorum.
"Harry! Bu nasıl kask takmak intihar falan mı ediyorsun? Anlıyorum baban belki yavaş sürüyor olabilir ama inan iki yıl yarışa katılmış birisi yavaş sürmez."
Ne yarış mı!? Ölmek için çok gençtim Tanrım neden ben!!?
Ağzımı açıp daha ona şaşıramadan Louis kafamda ki kaskın kemerini bağladı ve maalesef buradaki hoşlanan taraf sahnesinde ben mal mal ona bakıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebel / Larry Stylinson
FanfictionErgenler acımasızdır. Aileler anlayışsız. Harry Styles annesiyle olan kavgası yüzünden babasının yanına Doncaster'e gönderilir. Ve babasının sandığının aksi olan yönlerini keşfederek çok daha farklı bir hayata başlar. Buna okul hayatı da dahildir...