Kolye

2.1K 149 655
                                    

Medya ❤️

Of çok özlemişim yae duygusallandımm!

Acelem var gibi kontrol de etmiyorum şwsşiad gözler yine kanayacak üzgünüm.

Bi dee

Yorum yapmayı unutmayınn, sizi çok seviyorummm

°
°
°
°

Yüksek hızı on dakika dolmadan keserek kısa sürede sıcacık, sevgi dolu Tomlinson yuvasına vardığımızda hazır olan yemeklerimizi yemek için direkt mutfağa geçmiştik.

İkizler, bebek ikizler, Lottie, Felicite, Jay, Louis... Gülümsemeden duramıyordum. Bana hiç yabancı gözüyle bakmıyorlardı. Onlardan birisiydim. Rahatsızlık verici bir unsur gibi hissetmiyordum bu evde. Oldukça rahatlatıcı, konuyu sakat meselelere sokmadan tatlı tatlı muhabbetlerle yemeklerimizi yemiştik. Louis'nin sebze sevmediğini öğrenmiştim yapılan ıspanak yemeği sayesinde, büyük ihtimalle o da benim tam tersi sebze sevdiğimi öğrenmişti çünkü onun tabağını da yedim. Hayır, halen bir numara makarna, fırında makarna...babam çok güzel yapıyordu.

Herkes bir şekilde doyduktan sonra, benim cep boy müstakbel kocam dünden kalan yemekleri yemişti güzelim ıspanak varken, sofrayı hep beraber toplayıp bizim yolda küçük bir fırından aldığımız çörekleri orta sehpaya koyduk, yine konuşmaya başladık.

Onlarla konuşmak, yanımda Louis varken ve biz fazlasıyla yakınken yanaklarımı kızartıyordu. Arkadaşı olmadığımı çok iyi biliyorlardı. Heyecanlıydım. Heyecanlıyım. Mutluyum. Kalbi̇m deli gibi atıyor, sıcaklıyorum ah ayaklarımı yere ritimle vurup duruyorum yerimde duramıyorum.

Geçen sefer geldiğim gibiydi oda. Kapının yanında televizyon, iki geniş koltuk karşı karşıya, tekli olanlar balkon duvarına dayalı, ünitedeki fotoğrafların yeri bile aynı.

Belki de en büyük değişiklik artık pembe saçları olan Lottie olmuştu. Ah bir de büyüyen bebişler.

Konuşacak şey ise çoktu, evdekiler Louis ile aram iyi olduğu için çok mutluydu, Felicite benim için yaptığı diğer bileklikleri de bileğime geçirmiş, Lottie kesilen saçlarım için üzüldüğünü dakika başı dile getirmiş, ikizlerse abilerinin ben yokken yediği haltlardan yakınıp durmuşlardı.

Çöreklerin tadınının bu kadar güzel olması normal mi? Hayııır deliriyoruum! Ve saçlarım...

Şimdi Ernest benim kucağımda Doris de abisinin kucağında. Yarım saattir Jay'in iki yanında oturuyoruz. Peki onun dizilerindeki ağzına kadar dolu fotoğraf albümüyle şuan ne yaptığımızı tahmin edin?

Elbette benim hayatımın aşkı, sevgilim, gelecekteki kocamm, olmayan bebeğimin babası, evimin direği, Louis'imin küçüklük fotoğraflarına bakıp onu utandırıyoruz!

Bu geleneği bozamazdık.

Diğerleri de albümün başına toplanmıştı, Lottie ve Felicite yerde, ikizler koltuğun tepesinde arkamızdaydı. Uzun zamandır bu kadar kalabalık ve canlı bir ortama özellikle aile ortamına girmediğim için gergin, heyecanlı ve sevinçliydim.

Ayrıca, şuana kadar hayatımda gördüğüm en tatlı bebeğin de sevgilim olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Hmm sevgilim.

Sevgilim. Sevgilim. Sevgilim. Sevgilim. Sevgilim. Sevgilim. Hayır alışamıyorum. En iyisi arizona kirpisine devam.

Gözlerimi kırpıştırıp geriye yaslandım, annesinin arkasından ona baktım, o da bana bakıyordu. Dudaklarım heyecanla aralandı, gözlerim açılıyor daha da. Mavileri sevgi dolu, gülümsüyor alnı açıkken yüz hatları çok daha keskin ve ufacık bir gülümseme bile tüm yüzünü aydınlatıyor.

Rebel / Larry Stylinson Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin