Merhabalarr, benim en beceremediğim içinde muck muck olan bölümlerimiz başlamış bulunmakta...
Yorumlarınızı, bekliyorumm neden çünkü tepkileriniz çok tatlı ve ben görünce çok mutlu oluyorumm 🤧
°
°
°
°3 gün sonra
"Gözlerini kapat."
Dediğini yapıp gözlerimi kapatmadan önce kucağında oturmuş, dikkatle, eline döktüğü şampuanı avuçlarında sürterek köpürtüşünü izlemiştim ve o da arada bir bana gülümseyerek elindeki şampuan kutusunu biraz eski olan buz mavisi küvetin yanında, duvara sabitlenmiş tahta rafa koymuş sonra avucunu açık suyun altına birazcık tutarak şampuanı köpürtmüştü.
İki gün önce doktora gidip lanet alçıdan kurtulduğum için rahattım. Her ne kadar halen aptal kremler sürmek zorunda olsam da...neyse.
Kapalı gözlerim titredi ,heyecanla kucağında kıpırdandım, şimdi o güven veren kemikli elleriyle bana dokunacaktı ve ben yine uçacaktım.
"Bu benimki, siyah kutulu olan da Zayn'in."
İnce ve huzur saçan yumuşak sesi yankılandı dar alanda. İçimi yakıyordu her hareketi, sesinin başımı döndürmesine şaşırmadım. Hem biliyorum ki...burada kaldığım günlerde kendilerini banyoda fark etmiştim. Bana bakın Louis'nin kokusunu unutacak tip var mı bende?
Az önce tepemizdeki ufak askılığından yanımıza indirdiği duş başlığını üstüme tuttuğu için ıslanan saçlarımda hissettiğim yumuşak parmaklarıyla buharlı küçük banyoda dudaklarım titreyerek derin bir iç çektim.
Buklelerimi okşar gibi karıştırdı, yüzüme inen köpükler sırtıma ya da göğsüme süzüldü. Alnımdan geriye itti saçlarımı. Onları kestiğim için üzülmüştü, sürekli dokunuyor saçlarıma ve gözlerini kaçırıyordu, şimdi kapatsam bile kendiminkileri eminim halen kaçırıyor gözlerini. Küçük, mermerlerle kaplı banyo ne kadar sıcak suyun etkisinde olsa da soğuk, Louis'nin çıplak kucağıysa sıcaktı. Saçlarımı onun için tekrar uzatacağım.
Gözlerim kapalı, bu her şeyi benden daha uzak ve daha yakın yapmanın arasına itiyor.
Kendisi sırtını küvete yaslamış bense ona dönük bir şekilde dediğim gibi kucağındaydım. Buraya fazlasıyla alışmıştım, açıkçası farklı türlü bir yere oturursam yerimi yadırgardım artık.
Üç gündür yanımdaydı. Birlikte kalıyorduk, onun yatağında ve herhalde bu üç günde makinaya kişisel çarşaf yıkama rekorunu kırdırmıştık.
Ayrıca kendimize de cinselliğe giriş için biraz ağır bir level seçmiştik....ben seçmiştim yani, Louis her bulduğum fırsatta üstüne atlamama ve asıl ısrar edenin ben olmasına rağmen pek zorlanmış durmuyordu. (Beni zorladığına emin olabilirsiniz.)
Köpürmüş saçlarımdaki ellerini indirip alnıma masaj yaparken iyice mayıştım, her yerim ağrıyordu ve acımı belli etmemek için girdiğim savaşı sürdürmekte iyi değildim. Louis kısa sürede canımın acıyacağı konusunda beni uyardığı ve haklı da olduğu halde benim onu umursamadığımı anlayacak sonra da masaj yaptığı kafamı bir güzel kıracaktı.
Ben, o çocuğu yapacağım demiştim bir defa kendime. Yerini sağlama almalı sonuçta! Ne önemi var canımın acımasının, hem ben fazlasıyla memnundum halimden. O da memnundu, sorun yok yani.
Kendimi niye evli ve zengin adamdan çocuk yapıp aileye sızmaya çalışan cadımsı kadınlar gibi hissediyorum ki? Zengin olan benim, cadı değilim ayrıca Louis BEKAR!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebel / Larry Stylinson
FanfictionErgenler acımasızdır. Aileler anlayışsız. Harry Styles annesiyle olan kavgası yüzünden babasının yanına Doncaster'e gönderilir. Ve babasının sandığının aksi olan yönlerini keşfederek çok daha farklı bir hayata başlar. Buna okul hayatı da dahildir...