Yanlışları görmeyin plzz
(yani kör olun)
Saçmalıkları da görmeyin 🙈
Bu bölüm hiç içime sinmedi yaw neyse.
°
°
°
°Harry Styles: Pekala haklı olmuş olabilirsin.
Harry Styles: Aptal arkadaşının evindeyiz.
Harry Styles: VE O NUMARAYI BOŞUNA VERMEDİM SANA ŞİMDİ HEMEN ÇOK SEVGİLİ ARKADAŞININ EVİNE GEL ÇÜNKÜ BU ODADA CİNAYETE KURBAN GİTMEK İSTEMİYORUM!
Mesajı atıp telefonumu hızlıca kapattım. İçinde olduğum saçma sorundan bir an önce çıkmam gerekiyordu ama çıkamıyordum.
Nasıl çıkabilirim sorunun evine gelmiştim.
Eğer Louis gelirse o ve Zayn birlikte takılırdı bende bir şekilde yırtardım. Yani öyle olurdu değil mi? Sonuçta bana yardım edecekti? Gerçi niye bana yardım etsin...ama öyle demişti...
Beynim.
Ben daha burda babamın evleneceğini sindirmedim onlar gelmiş Zayn'ın kardeşi ol diyorlar!? Beyin mi kalır.
Ben bilmiyordum böyle olacağını! İnsan bir haber verir? Kapıda az kalsın şaşkınlıktan bayılacaktım.
Bir de bir açıklama yapsalar? Ama babam ne yaptı?
"Gidin kardeş kardeş oturun"
Bu ne şimdi.
Öleyim istiyorlar.
Her şey çok aniydi ve bu kargaşada beni düşünen yok.
Kapıda uzun uzun şok geçirip hint dizilerindeki geleneği sürdürmek daha sağlıklıydı. Ama bilirsiniz Malik her ne kadar o taraflardan olsa da bizim burda her şey hızlı.
Baya hızlıydı hemde çünkü babam ve Trisha "Malik" bizi biz daha ne olduğunu anlamadan Zayn'ın odasına tıkmıştı. Sözde yemeğin hazırlanmasını bekliyoruz. Birlikte?
Anlaşılan o da kendilerine geliceğimizi bilmiyordu ama evet benim neyi olmak üzere olduğumu gayet iyi biliyordu o kesin.
Louis de biliyordu. O yüzden numaramı istemişti büyük ihtimalle. Açıkçası numaramı isteyecek kadar ciddi bir meselede olduğumu az önce fark ettiğimde biraz tırstım.
Hem demek o yüzden müdürün odasında birbirlerini görünce hepsi birden şaşırmıştı.
Oh evet Nıall da zaten o olaydan sonra konunun buna atlamasına dikkat çekmişti ya. Şimdi her şey biraz daha netleşti.
Ne karmaşa ama...
Ayrıca ben burda hayatımı sorguluyorken o durmuş sinir krizi geçiriyor bir de üzerime atlamak ister gibi bana bakıyordu. Hayır sanki ben çok memnunum halimden bir kendi sinirli.
Hayatımın en boktan ayını geçiriyorum şuan? Annemle kavga etmiş, dayak yemiş , evden uzaklaşmış, arkadaşım ve ablamı bırakmış, okulda berbet bir gün geçirmiş, babamın evleneceğini öğrenmiştim. Bir de lanet olası üvey kardeşim bok kafalı Zayn Malik cidden mi?? İşte asıl bu işin en kötüsüydü.
Kader daha ne kadar ileri gidebilir?
Resmen annemin yanından atılmış burada ise kalmamam için her türlü şart sağlanmıştı.
ZAYN NE YA OF!!
Oturduğum yatakta huzursuzca kıpırdandım. Bu oda onun olamazdı?
Siyah beyaz mobilyalar falan beklediğim çocuğun odası renk cümbüşünün siyahla özdeşleşmiş haliydi resmen. Bu kesinlikle beklemediğim şeylerin başında geliyor evet. Çocuğun her şeyi siyah sanıyordum. Ama odanın geneli siyah temalı olsada kırmızı, yeşil, mavi, mor, sarı renkler gayet açıktı, dostum cidden? Hayır rengarenk değildi siyah çok fazlaydı ama aynı zamanda renkliydi de? Bu ikisini nasıl aynı anda yapmıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebel / Larry Stylinson
FanfictionErgenler acımasızdır. Aileler anlayışsız. Harry Styles annesiyle olan kavgası yüzünden babasının yanına Doncaster'e gönderilir. Ve babasının sandığının aksi olan yönlerini keşfederek çok daha farklı bir hayata başlar. Buna okul hayatı da dahildir...