Tik

1.8K 167 645
                                    

Bu kitaptaki tüm tıbbi açıklamaların kaynağı münasip bir yerlerim sakın beni ciddiye almayın wşşdşaşf kesinlikle en uzak olduğum alan sağlık.

Mantık isterseniz mantı yiyip öyle gelin benim saçmalıklarımı hissetmezsinz belki?

Neyse...

Şey yorum yapçaksnz dimi ?

°
°
°
°

"Yanına gidiyorum..."

İki derstir o bankta boş boş oturup derste pencereden kendisine bakarak keyifli anlar yaşadığımız Liam sonunda karar vermişti. Zayn'nin yanına gidecekti. 

Zaten Zayn de iki derstir o banka oturuyor, aptal değilse kendisini beklediğini anlamıştır.

Ama sorun şu ki, Liam ucundan aptal.

"Çocuk kök saldı meyve verecek hala buradasın gitsene illa iteyim mi?"

Liam, Niall'ın asabi sesiyle hızlı bir gaza gelip ayağa kalktı. Bu sırada ben de Çilekli Süt'ümün pipetini dişlerimin arasına almış yine ona işkence ederek kendimi sakinleştiriyordum.

Louis yoktu. Evet baya baya yok.
Zayn iki derstir orada oturuyor biz iki teneffüstür Liam'ın yanına gidiyoruz ve o iki derstir yok. Zayn'in de yanına gelmemişti. Sınıfına da ulak dahi yolladım hayır yani sınıfta da yok.

İnsan bir özür diler, yalvarır, ayaklarıma kapanır, ağlar, evlenme teklifi eder!

"Gidiyorum işte! Umarım beni dövmez."

Çocuk Zayn'den korkuyor baya. Cidden. Korkuyor yani, ama hala da seviyor.

Nefret ve aşkı duymuştum da korku ve aşk çok garip.

Ama Liam hiç yerini yadırgamıyor sanırım, çünkü ben bunları düşünürken o az önce ayakta bir iki defa zıplayıp eliyle kendisini tokatlayarak bize bakmıştı.

"Hayır sanki ilanı aşk yapacak, bir başsağlığı dileyeceksin."

Sarışınımın alnına elimi koyup hızlıca ateşini kontrol ettim. Çocuk havale geçirecek beyni yanıyor.

Niall'ın asabı bozuktu evet. Ed beyefendi trip atıyor çünkü. Sevgili meselesi yüzünden. Neymiş...Bari bir çıkma teklifi etseymiş?

Buna takılmasına mı yanayım yoksa Niall'ın buna sinirlenmesine mi?

Kendi kendime omuz silkip biten paketi bir diğerlerinin yanına koyup beşinci kutuyu açtım. Mutsuzluğum geçmiyor.

Beynimden Çilekli Süt damlayacak. Ama bu bile umrumda değil çünkü eğer içmezsem birilerini çok fena kırabilirim. En az kırıldığım kadar.

Şu halime bakın, daha dün beni dövmeye kalkan malın aşk hayatı için pozitif şeyler yapıyor, Louis'nin aptalca hareketlerine karşı bir şey demeden susuyordum. Üstelik annem başka bir numaradan beni aramıştı. Dersin ortasında?

Annem olduğunu biliyorum çünkü sınıftan çıkıp numaraya döndüğümde o çıkmıştı. Ama henüz konuşamadan telefonu kapatıp numarayı engellemiştim. Diğer herkese karşı olan sinirimi ondan çıkartıyor gibiydim biliyorum. Ama elimde değildi.

Neyse...

Liam yanımdan geçip karşı banka giderken Zayn başını kaldırıp ona şaşkınca bakmıştı. Mutlu olduğunu biliyorum. Ama onun mutlu olması şuan en son istediğim şeydi ve Niall ne sikim bunu yapıyor cidden merak ediyorum.

Resmen kendi ellerimle Zayn'i mutlu ettim! Ondan intikam almam gerekirken...

Derin bir nefes alarak Niall'ın kolunu çekiştirdim ve onun sinirli bakışlarına aynı şekilde karşılık verdim.

Rebel / Larry Stylinson Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin