Sürpriz

2K 155 619
                                    


Selamlar olsun...

Öncelikle değinmek istediğm bişe var okuyun plz, bu kitap benim uzun aşırı uzun ilk kitabım, elli bölüm diyorum kaldşwşf ve olay elbette var sadece şu ortamı oturmaya çalışıyordum bir de bilirsiniz ilk faln baya zor gelio.

Sıkılıyor musunz wlsşşqf

Buradan sonra istesem de sündüremem zaten bu tek boş beleş bölümüm içim acıyor lwldşw

Ve hızlı yazamıyorum çünkü vakti şerifim yoğk ve kafam aşırı karışık ama düzelir zamanla bence. Neys.

Birde

Aşırı önemi bir istek üstüne çocukların kitaptaki hallerini atçam bölüm sonuna :)

°
°
°
°

Pazartesi,

"Hemen banyodan çıkmazsan okula yürüyerek gidersin."

Zaten bu manyakla birlikte motora binmek akıl karı değil bu yüzden çıkmamak daha mantıklı. Ama şimdi şu taşınmayla okuldan uzaklaşan ev -

"Çık dedim sağır mısın!?"

Aynadan kendime son bir defa bakıp kapıyı açtığım an kolumdan sertçe çekilip dışarı savrulmuştum. Kibarlık sıfır, centilmenlik ölmüş, erkeklik yerlerde. Neyseki ben varım.

"Eğer birdahakine erken çıkarsan bende erken çıkarım böylece okula erken gideriz çünkü bilmiyorsun sanırım ama tam yarım saat içerideydin."

Cevap gelmeyince oflayarak peşine düştüm. Bu aptala ihtiyaç duymak istemiyorum hayır. Acaba babama söylesem bana da motor gibi bir şey alır mı? Gerçi o alsa yaşım tutmuyor.

Acilen halk otobüsü kullanmayı öğrenmem lazım. Zayn sıfatsızına kalmak istemiyorum.

Tanrım şu haline bakın! Siyah deri ceket ve yırtık siyah dar bir pantolon giyip duruyor? Sürekli asabi? Dövmeleri de vardır... Bad boy falan olmaya çalışıyor sanırım.

"Biz çıkıyoruz."

Trisha elindeki kahveyi masaya koyup Zayn korkunç bir şey söylemiş gibi yanımıza koşturdu. Tanrım ne oldu? Kızlar kıkır kıkır gülüyor babam onlarla bir şey konuşuyordu ve kimse benim korkuma ortak değildi!

"Harry tatlım böyle gidemezsin! Kahvaltı yapmazsan okulda acıkırsın sonra da gidip o pis şeyleri alırsın! Zayn geç masaya açlıktan ölmeye mi çalışıyorsun!? Eşek kadarsınız ben mi öğreticem kahvaltı yapmayı-"

Oh Tanrım, çok hızlı yetişemiyorum! Kendimi masada elimde reçelli ekmekle bulmuştum resmen.

"Anne geciktik lütfen-"

Annesi Zayn'nin ağzına peynir sokmaya çalışıyordu ve ben bunun çok komik olduğuna karar verdim. Sonrada onun bana attığı ters bakışlara gülerek karşılık vererek ekmeğimi ani gelen bir zevkle ısırdım. Tanrım böyle olunca geçekten zevkliydi. Zayn Malik annesine dur diyemiyordu.

Kısa geçen kahvaltıda babamın mutlu oluşu aşırı derecede kendisini belli ediyordu öyle ki Zayn'e bile somurtmuyordu. Tabii bu bana bir sarılma vermeyecek demek değildi ama resmen beni unutmuştu.

Bunu fark etmesi için biraz mutfakta bile dolandım ama Zayn hazretleri gürleyince mecbur çıkmıştım. Resmen beni unutmuştu bu daha ilk gün?

Gerçi ne bekliyorsam adam beni 16 yıl bile unutmuştu buna mı şaşırıyordum bir de?

Düşüncelerim fazlasıyla içime otururken Zayn'nin arkasına geçtim, beyefendi kask takmak gibi bir zahmette bulunmamıştı ama neyseki bana uzattı.

Rebel / Larry Stylinson Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin