°
°
°
°"İNANMIYORUM!"
Kızlar, ben, Zayn ve Louis tatlıdan sonra odaya toplanmış izleyecek film düşünüyorduk.
Safaa çizgi film istiyordu ve Waliyha da romantik film. Pekala Waliyha'a Zayn öyle bir bakış attı ki kız sustu. Bu aynı "Senin ne işin var romantizmle" temalı abi bakışına benziyordu.
Doniya ise fikir bile sunmadı açın izleyelim dedi. Ben ise tabii Harry Potter istiyorum dedim.Hayır inanamadığım bu değil çünkü bu benim her zaman için bulundurduğum bir öneri.
İnanamadığım şey bu öneriyi Louis ve benim aynı anda söylemem.
Önerimiz sonrası odadaki herkes oflarken ben Louis'e dönüp bağırdım.
O DA MI HARRY POTTER SEVİYOR YANİ!
Bunu onaylar gibi yandan bir sırıtış gönderdi ve sonra da saçlarını düzeltmek için başını yana attı.
Bu çocuğun her hareketi güney tarafından sıcak hava dalgası gibi vuruyor ya yüzüme.
"Güzel, sonunda bu evde beni anlayan bir insan var."
"Mükemmel sonunda cinayetim için yeterli eleman toplandı."
Zayn oflayarak arkasına yaslandı ve ben de Safaa'nın yanından kalkıp karşıda ikili koltukta oturan Louis'nin yanına atladım. Harry Potter seven bir insan!! Yüce Tanrım bu günlerde zor bulunuyor.
Ben Louis'nin yanına oturunca Zayn beni aptal aptal süzdü. Sanki saçma bir şey yaptım! Ne anlar bu fanlıktan. Cahil.
"Binan ne!?"
Evet insanları binasına koyup öyle nasıl davranacağımı çözümlüyorum. Çünkü binası neyse o yani?
Kolunu arkamdaki koltuk başlığına koyup kendisini beğenmiş bir ifade takındığında zaten az çok anlamıştım.
"Tahmin et, sence benim gibi birisine hangi bina layık."
Aptal bu ya.
"Gryffindor."
Gözlerini yumup beklediği cevabı almış gibi omuz sillti.
"Başka ne olabilir ki Slytherin olacak değil ya."
Cidden onda o tip yoktu bencede. Zaten anladığım kadarıyla Louis cesur ve lider ruhlu biriydi ya. Ama -
"Binama laf etme pisi!"
Zayn kesinlikle Slytherin evet.
"Güya Harry Potter sevmiyor."
Louis ve Zayn arasında geçen elektrikli bakışmanın sonunda Louis güldü ve Zayn ofladı. Ne yaşıyor bunlar?
"Bu o binaya ait olduğum gerçeğini değiştirmez? İçinde ben varsam o çenenizi kapatacaksınız!"
Peki.
"Aman aman yemedik binanı, neyse Harry senin binan da kesin-"
Louis elini çenesine koyup düşünerek beni inceledi. Sanki üstümde bir yerde binam yazıyor ya.
"Sen ikisi de değilsin değil mi, Hufflepuff?"
Güzel tespit.
"Hufflepuff'ın sorunu ne? Hepside belalı tipler ama aslında çokta mallar? Mal ve enayi oldukları için kafaları boktan çıkmıyor. "
NE!
Kafamızın çıkmadığı bir bok varsa o da senin binan aptal.
Tam gözlerimi kısmış Zayn'ın çenesini kapatacaktım ki ışık kapandı ve Safaa çoktan açtığı çizgi filmin sesini sonladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebel / Larry Stylinson
FanficErgenler acımasızdır. Aileler anlayışsız. Harry Styles annesiyle olan kavgası yüzünden babasının yanına Doncaster'e gönderilir. Ve babasının sandığının aksi olan yönlerini keşfederek çok daha farklı bir hayata başlar. Buna okul hayatı da dahildir...