Dedimki zavallı cemaate yazılı haftası bir güzellik yapam. Derste gene sıra altından kitap yazam.
Bu sefer paket erken geldi he bir yüksek not duası isterim.°
°
°
°Şahsen bu Çilekli Sütü içmeyi pek düşünmüyordum ama Tanrım cidden kantinde yoktu ve ben daha fazla dayanamıyordum.
Tüm ders kutuyla ve tahtadaki hocayla bakışmış bazen gözlerim Louis'nin yazdığı nota kaymıştı. Açık olmak gerekirse notu gördükçe kendi kendime sırıtmaya başlıyordum. Louis seni küçük kalp hırsızı!
Ed ve ben göz göze geldiğimizde ise o bana kaş kaldırıyor ben ona omuz silkiyordum çünkü kendileri derste sırıtan sıra arkadaşının surat ifadesine pek şaşırıyordu. Haklıda, Harry Styles matematik dersinde sırıtıyor. O kadar edebiyatçı olduğumu belli etmesem buna şaşırmazdı belki ama...belli etmiştim. Annemin zorla seçtirdiği seçmeli Fizik ve matematik dersleri benim mezar taşım olacak gibi geliyor cidden. Eğer bana kalsaydı bir dolu edebiyat seçerdim. Ama hayat hep kıçıma tekmeyi attığı için bana kalmadı.
Tüm evrenin benim popomdan ne istediğini bilmiyorum! Başıma bir şey geldi terimi bile benim için kıçıma bir şey geldi diye değişmek üzere. Düştüğümde bile hep kıç üstü düşüyorum. Çürüdü çürüdü.
Zil çaldığında da koşarak dolabıma gideyim dedim Zayn efendi -kesinlikle bilerek - omuzuyla öyle bir çarptı ki ben yine kıçımın üstüne düştüm. Ama elbette sorun bu değil yanında ki sarışın kız bana el hareketi çekip giderken ben mal gibi onlara baktım.
Bu salak tüm gün okulda bile değildi. Ve geldiği ilk ders bana omuz atıyordu. Hep yapıyor? Normalde bende yapardım ama "Anlayışı olma anlaşması." yaptım. Sevdiğim çocuk için duruyorum yoksa onun o dik saçlarını yolardım.
Hadi ben oyun dışıyım, koskoca okulda, kavgacı olarak ün daldığım için olsa gerekte kimse çıkıpta "Bırak şu çocukla uğraşmayı." demiyor. Yanağımdaki yara bile daha yeni yeni kayboluyordu sınıftakilere de hala neden bu okula geldiğimi anlatmadım. Fazlasıyla kendi kuyumu kazmış gibi görünüyorum...
"Zayn sakar olabiliyor?"
Lottie, bütün gün kızı görmedim ve o düştüğüm ana mı denk geliyor. Ailece alkışı hak ediyorlar.
Üstelik sakar mı? Şaka yapıyor olmalı. Genetiği bozuk iki metre öteden omzuma atladı resmen.
Gözlerimi afilli bir şekilde devirip ayağa kalktım sonra da bu kızı hala neden geldiğimden beri görmediğimi sorgulamaya başladım. Yine zamansız konuya çarptım değil mi?
"Sakar falan değil, pisliğin teki!"
Lottie'nin kıkırdama şurubu içmiş gibi sürekli ses çıkartan arkadaşları koro halinde kıkırdağında onları yeni fark etmiştim. Üç kız vardı ama hiç inceleyecek halde değilim.
"O kısım da var tabii, neyse yerde iki seksenken manzaraya bir bakayım demiştim. Görüşürüz Harry."
Hahahahahhahahahaahah
Lottie el sallayıp giderken arkadaşları da gülerek peşinden gitti. Bu kızlar neden sürekli laf sokuyor. Zayn gibi omuz atsınlar daha iyi, o soktukları lafı nereme soktuklarını baya geç anlıyorum.
Son tenefüsü düşün Harry sakin ol.
Louis'nin yanına gidicem!Bak hemen moral yüklemesi yaptım. İsmini düşününce bile Zayn'ı ve öküz omzunu unutuyorum.
Ama görecek o. Louis fark etmeden kimse anlamadan ondan muhakkak intikam alacaktım.Belki yarın belki yarından da yakın...
Matematik kitaplarını dolaba özensizce atıp tarih kitaplarımı da isteksizce aldım. Bu aynı hafta sonu tatili geldiği için sevinirken birden yetiştirme kursu olduğunu hatırlamak gibi. Berbat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebel / Larry Stylinson
FanficErgenler acımasızdır. Aileler anlayışsız. Harry Styles annesiyle olan kavgası yüzünden babasının yanına Doncaster'e gönderilir. Ve babasının sandığının aksi olan yönlerini keşfederek çok daha farklı bir hayata başlar. Buna okul hayatı da dahildir...