Kasa

1.6K 155 511
                                    

Ben gecikiyorum, sizin yorumlarınız artmak yerine azalıyor Louis her an Eleanor'la evlenebilir... Mutsuzm 😟😓

°
°
°
°

İki hafta sonra

Pencereden içeri sızan sıcak rüzgar perdeyi uçuşturarak evimizin soğuk duvarlarına çarpıyor sonra da öne uzattığımız ayaklarımıza vuruyordu. Ben ise sıcak rüzgarı neredeyse hissetmeyerek dikkatle yanımda uzanan Gemma'a bakıyordum.

Bakışları cam gibi şeffaf olsada boş değildi, gözleri sürekli hareket ediyordu, aldığı nefesler sesli ve hızlıydı, karnının üzerinde birleştirdiği elleri birbirine sıkıca kenetlenmişti. Kaşları çatık değil, ifadesi korkulu veya mutsuz hiç değildi. Sadece sabırsızdı, tıpkı benim gibi.

Bekliyorduk işte, kahrolası berbat oyunun sona ermesini.

Bruce ona olanları anlattığımız gün yardım edeceğini söylemiş ama bizim bu işten bir tık uzak kalmamızı da rica etmişti. Bruce'a güveniyordum çünkü bu konularda yardım isteyeceğimiz tek insan oydu. Asla yüzüstü bırakmazdı bizi.

Zaten öğrendiği an şaşırtmamış soğuk kanlılıkla hareket etmişti, ilk olarak adamı araştırması için birisini bulmuştu ve onun bir dolandırıcı olduğunu öğrenmişti (hiç şaşırmadım) sonra bu sabah Dan şehir dışına çıktığı an onun dolandırdığı bir tefeciyle iletişime geçmiş, tefeciye Dan'in yerini verirken aynı zamanda polise de onların yerini vermişti. Böylece hapse girişinden biz sorumlu olmayacaktık.

Ayrıca çekler için annemin imza yetkisine sınır koyulması gerekiyordu, verilen çeklerde şirketin hesabı adına bir şey yoktu hepsi kendi şahsına aitti yani bu da demek oluyor ki annemin şahsına ait bir kısıtlama olacaksa ikinci kişi çevreden ayrıca güvenlik için bizden uzakta birisi olmalıydı. (Amaç Dan paralarla kaçmak isterse ona kolay ulaşamasın.) Eh ben on sekiz değildim Gemma olabilirdi ama bu da Dan için bir engel değildi. Geriye babam kalıyordu.

Biz de avukat aracılığıyla dosyayı hazırlayıp ona göndermiştik. Durumu o da biliyordu elbette, karışıklık olmasın diye dosyaya annemin numarası yerine bilgi için kendi numarasını eklemişti.

Garip olan sabah dosya imzalı olarak gelmişti ama babam avukatı hiç aramamıştı. Açıkçası şuan bunu etraflıca düşünemeyecek karar gergindik o yüzden boş veriyordum yoksa gayet anormal bir durum söz konusu. Babam ve sormadan annemle ilgili bir şeyi onaylamak...

Bunun sebebini elbet öğrenirdim ama şuan üzerimde kasaya polisten ve muhabirlerden önce ulaşma çabasının verdiği bir gerginlik var. Bizim içeriye girdiğimizi, annemin o herifle bir alakası olduğunu ya da tehdit edildiğini kimsenin bilmemesi lazımdı.

Bu yüzden Bruce polisi aradığı gibi kasayı açıp anneme ait olan her şeyi almak için onun iş yerine gitmişti. Ayrıca bizim gelmemize izin vermese de telefondan onu izlememiz için hareketli konum atmıştı.

Az önce baktığımda yoldaydı ve bu bizi şuanki gibi sabırsız yapıyordu. Sonuçta hava kararmıştı ve polisin de Bruce'un da çoktan her şeyi halletmesi gerekiyordu. Bir terslik olduğunu düşünmemek elde değildi. Kendimi o gelmeden anneme imza attırmamak için zor tutuyordum.

Adamın adının ne olduğu belli değildi, peşinde bir dolu polis ve arkasında cinayete teşebbüs de dahil bir çok başka suç vardı. Annemin polise gitmesine engel olan şu sırrı ne bilmiyorum ama hepimizin hayatını tehdit eden tehlikeli bir herifi evimize aldığına göre iyi bir açıklaması olsa iyi olur.

Rebel / Larry Stylinson Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin