Cidden saçma bir yerde kestiğim için başlayamıyorum bile şaşxşw
O yüzden de uzadı üzgünüm 🤦♀️°
°
°
°Dediğim gibi, daha yarım saat oldu ama ben ölmek üzereyim. Utandım, biraz daha utandım, sıkıldım, sinirlendim ve çok daha fazla utandım.
Çünkü Johannah sürekli bana bakıyordu ve evet domates diye salçamı yapacaklar biraz daha beklersem.
Ama tanrıya şükür ki hepimiz aynı odadaydık ve ortada koyu bir sohpet vardı. Ve ilginç biliyorum ama Zayn ciddi anlamda konuşuyor, yani dışarıdan baktığınızda kim derdi ki Zayn Malik oturup yetişkin insanlarla sohpet edecek bir çocuk? Ben demezdim, burdan daha çok ergen bir birey olup odasında tek başına oturarak hayatından nefret etmeye çalışan bir tip gibi duruyor. Ama değil. Zayn okuyor, çiziyor ve konuşuyor ayrıca hiç oturmuyor sürekli bir şey yapmaya çalışıyor, okulda da bu yüzden sinir bozucu olsa gerek. Çünkü bildiğiniz üzere dersler kırk dakika ve Zayn kırk dakika oturduğunda insanlara bulaşan bir tip oluyor. Ama son zamanlarda benimle uğraşmaktan onlara da zaman kalmadı, zavallı Zayn hayranları... Bazıları bu salağın onlarla uğraşmasından baya hoşnut manyaklar herhalde.
Johannah tekrar çayını içerken bana döndüğünde ben kucağımda ki tabakta duran Petit Foursa bakmaya devam ettim. Cidden burada psikolojik baskı içindeyim. Yanımda zayn vardı ki bu zaten bir güne yeter drama ama elbette yetemediler çünkü Safaa da Louis ile yan yana. Bir de Louis'nin sürüyle kardeşi olması var tabii.
Bir insan nasıl bu kadar çocuğa bakabilir Tanrı aşkına! Ben kendime bakamıyorum ve bu yüzden de kesinlikle çocuk yapmayı düşünmüyorum.(Y/N: Harry'den rahat 10 çocuk çıkar oysa.) Ama Anlaşılan Johannah gayet rahat yedi çocuğa bakıyor. Evde her yaştan çocuk var resmen.
Ve Louis en büyük, belkide o yüzden herkesi harika idare edebiliyor. Yani kadın hemşire zaten eh o işe gittiğinde Louis altı çocuklu dul kadınlar gibi evde onlara bakıyor, nasıl idare etmeyi öğrenmesin?
Gerçi Lottie de evin en büyük kızıydı ama işlev olarak baya bir eksiklerdeydi. Benimle yaşıt ve düşünebiliyor musunuz daha mutfağa adam akıllı girmemiş? İnsana garip geliyor işte kız ya hani, neyse.
Lottie demişken kız tam bir abi manyağı? Gerçi benim böyle abim olsa bende takıntılı olurdum ama bizim okulda çıktığı halde onu okulda hiç Louis'nin yanında görmemiştim. Hayır yani Louis'i sürekli gördüğümden değil yani ama...neyse Onu daha önce görmemiştim işte. Ya ben kördüm ya da o okulda Louis'nin yanına gitmiyordu. Neyse anlaşılan artık bol bol görücem.
Tatlımdan biraz çatala batırıp dudaklarımın arasına aldığımda gözlerim kalkıp Louis'e değdi. Karşı koltuktaydı Doniya, Lottie, o ve Zayn kendi aralarında konuşuyordu, inanın dinlemiyorum bile ama onun el kol hareketleri çok dikkat çekiciydi. Otururken bile bir insan nasıl bu kadar herketli olabilir? Saçı çoğu zaman hızına yetişemiyordu öyle ki kahkülü alnına dökülmüştü yine. Aslında kendi kendime heyecan yapmak için ideal anlar yaşıyorum şuan. Anlarsınız ya, hoşlandığım çocuk karşımda küçük bir yaratık gibi davranıyor ve ben izleyebiliyorum. Ne yüce bir şans!
Louis acaba nasıl bu kadar harika olmayı başardı? Taktik almalı mı? Olabilir bir gün denemeliyim belki bir hilesi vardır.
Yani hadi ama uyumlu, idareli, bilgili, eğlenceli, çok tatlı, farklı ve en önemlisi Harry Potter seviyor! Johannah'a onu nasıl yaptığını sorsam belkide farklı bir cevap alırım. Evet o kadar şüpheliyim bu çocuğun doğal olduğundan. Ne yapabilirim imkansız! Biraz önce, yani onlar sohpete kol bacak dalmadan önce, odadaki herkese tek tek pastayı kendisine yaptığımı söylemeseydi açık vermemiş olurdu. İçinde bir pislik yatıyor Tomlinson biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebel / Larry Stylinson
FanfictionErgenler acımasızdır. Aileler anlayışsız. Harry Styles annesiyle olan kavgası yüzünden babasının yanına Doncaster'e gönderilir. Ve babasının sandığının aksi olan yönlerini keşfederek çok daha farklı bir hayata başlar. Buna okul hayatı da dahildir...