Dengeler

2K 167 501
                                    

Ayh :)

Kitabın asıl olayının başlayışına hoş geldinz.

Heyecan yapıp erken atıyorum yanlışlar konusunda kör gibi davranın.

Kelime sayısı: 3013

°
°
°
°

Yorulmuştum, gözlerim yorulmuştu yani ve başım ağrıyordu artık. Ben Louis efendiyi ortalıkta bulamayacaksam niye gelmiştim ki zaten? Hayır Louis de sanki bunu bilmiyor da ortalıkta yok! Şu dedikodumdan da bi haberdir bu kesin cahil kirpi.

Buralarda olduğunu biliyorum şu yanıp sönen kırmızı veya başka renk -artık ayırt edemiyorum- ışıkların arasında bir yerde olmalı. Zayn geldiğine göre? Ve onu gördüğüme yemin ederim zaten birlikte geldik (yapışık gezmeye başlıyorduk evet) öyleyse Louis de burada olmalı?

Beklesemde gidip Zayn'ı takip etmedim ya da onu açıkça aramadım çünkü orada ortalıkta dans edenlerin ardında olduğuna kalıbımı basarım.

Babamdan izin almaya çalışırken yeterince sinir olmuştum zaten, adam Zayn'nin geleceğini duyana kadar bana kısır döngüde gibi hayır diyerek geçirmişti bir iki saatini. Neymiş şimdi gidip başıma iş açarmışım, kızlarla aptalca şeyler yaparmışım (çok komik.), sarhoş falan olurmuşum? Bir de üstüne Louis beyin aşırı sadece konum mesajı sinirimi tepeme çıkartmıştı.

Ama bak bakalım umrumda gibi davranıyor muyum?

Evet.

Neyse.

"Dostum sana barda dar ve parlak giyinilir demiştim."

Ed'in sanki onun dediğini yapmamışım gibi bakması peki? Ha bir de daha şimdiden Niall'ın önüne ne geliyorsa içmesi?

"Bunlar ne Ed? Al bak dar pantolon bu da sarı üstünde sim  falan olan gömlek?"

Elindeki hakkında bildiğimiz tek şeyin alkolsüz olduğu içeceği masaya bırakıp oturduğu yerden yanıma kaydı. Şu yüksek müziğe karşın onu ancak bağırdığında duyuyordum ve bu beynimim işini daha da zorluyor.

" Hayır hayır! Sen beni biraz yanlış anladın! Ben sana soyun üstüne sim dök demedim! Bu kılıkla baban görmedi mi seni çıkarken?"

Kaşlarımı çatıp üstüme tekrar baktım ama onun dediği şeyi görmüyordum çıplak değildim hey? Tamam biraz transparandım ama çıplak değilim! Annemin bütçesi sağ olsun işte gitmesem de alıyordum bazen şunları, güzel oldukları kesindi ama nerde giyileceğini şuan öğreniyordum. Belkide sırf şu parlak şeyleri  -en sevdiğim- giymek için barlara geliyordur insalar. Şahsen başka bir sebep göremiyorum?

Mekan oldukça genişti, dar veya basık değildi, korkunç bir alkol kokusu da yoktu. Havalandırma gayet iyi idare ediyordu. Geniş ortak alanda dans edenler köşede oturup bizim gibi içenlerden hayli fazlaydı. Mekan yerin altında da değildi Niall'ın tam yanında koca bir pencere vardı ve havanın soğuk olduğu buğulanmış camdan belli oluyordu. İçeride çok aşırı tanıdık yüzler de vardı ama görmediklerim olduğu da açık tabii. İçerisi ergen doluydu ve kısacası o kadar da uygunsuz görünmüyordu ortam.

Yani aşırı gürültü, ışık ve ahlaksız yakınlıklar hariç... Ama hey alışmak gerek nasılsa bunlar artık her yerdeler.

Ama şahsen ben eğlenmek için böyle yerler değil de genelde bir kitap-kafe ya da park tercih ederdim. Eğlenmiyorum çünkü? Yani onlara katılsam kafayı bulsam belki eğlenirdim ama...bu eğlenme şekli kesinlikle bana göre değil.

Ne yani ne zevk alıyorlar ertesi güne beyin sancısıyla kalkıp bunca eğlenceyi unutmanın nesi güzel? Hatırlamıyorsam ve sonrasında belkide pişmanlık olacaksa neden zevk alacağım? Biraz salmışlık var şu ergenlerde... Boş vermişler, evet kesinlikle boş vermişler. Bir şey onları usandırmış olmalı, belkide şu standart günler ve klasik hayat sıktı onları.

Rebel / Larry Stylinson Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin