Yorum yorum yormmm :)Bu arda beyninizi siktiğim ve daha da sikeceğim için üzgünüm ama hikayenin olayı bu elfşwşf
Gecikmeler için ise tatilde olduğumuz için telafi edebileceğimi düşünüyorum şaixiqiic tabii formda olursam tabii bu da beni şımartmanıza bağlı wlfşşqşf
Ve yanlışlar için her zamanki gibi kardeşlerim şşş yokmuş gibi yapıyoruz ;]
°
°
°
°Kıvırcıklarımı geriye atıp, yelpaze yaptığım ellerimle çaresizce serinlemeye çalışıyordum. Niall ve Ed ise bana iki dakikadır pörtlek gözlerle bakıyordu. Onları anlıyorum çünkü tek bildikleri Louis ile olan mesafeli ilişkimdi. Bu gün ise hem George denen salağın dedikleri hem az önce olanları şu yüksek ses ve dikkat dağıtıcı ışıklar eşliğinde dinlemişlerdi.
Zaten Zayn geldikten ve geldiği gibi sinirle çıktıktan sonra Louis arkasından gitmişti. Bende mal gibi kalmıştım. Kısacası sinirliyim ve şaşkınım ve korkuyorum... Bir sürü kötü ihtimal ve sonuç var ki en berbatı babamın Louis'i öğrenmesi. Adam daha eş cinsel olduğumu bilmiyor!
"Bunun bir parti olaması ve sizin de eğleniyor olmanız gerekiyordu?"
Masamızın başına dikilen saçları en az benimki kadar karışmış Luke'a göz devirmemek için bakışlarımı kaçırıp elimdeki bardağı dudaklarıma götürdüm.
Ne içiyorum bilmiyorum ve eğer alkolse bile pek sallamıyorum kafam bu kadar karışıkken kişisel sınırlarımı düşünemem. Ama büyük ihtimal alkol değil, öyle olsa anlarım değil mi? Acı bir tadı ve ekşi bir kokusu olduğunu anlayalı pek olmadı.
"Pekala, siz baya bir dağılmışsınız. İzin verin de sizi aydınlatayım."
Niall, Ed ve ben tekrar Luke'a döndüğümüzde çocuk bize gülümseyip el çırptı.
"Dans! Danstan daha ışık saçan bir şey yok! Hadi dans edin!"
İnsan neden birisine dans edin demek için ayağına kadar gelir ki yani?
"Niall ve ben zaten yeterince dağıttık ortalığı bir daha ayağa kalkarsak bizi atarlar eminim."
Ed, Niall'a bakıp az önce yaptıkları rezillikten gurur duyduğu belli olan bir sesle söylemişti bunları ve bu da Luke'un bana bakıp salak salak sırıtmasına sebep olmuştu.
Bir dakika ne ima ediyor bu yumak kafa?
Ne düşündüğümü anlamış gibi bakışan ikiliyi gözleriyle işaret edip eliyle kalp yaptı. Masadaki bardağı boşaltıcam suratına görecek.
Sinirlendim tabii siz iki en yakın arkadaşınızın sevgili olması ne demek biliyor musunuz?
Sürekli sizi ekmekleri demek işte neyse.
Luke sırıtmayı kesmedi ama hafif bir öksürükle kendisine gelip az önce orada olmayan Zayn ve Louis'e baktı.
Onun sayesinde bende ikiliyi farketmiştim, Zayn hala sinirli görünüyordu ve Louis dalgın.
"İyi madem onlar dans etmiyor biz edelim mi Harry!?"
Tabii tabii kesin elimi uzattığım an elektrik şoku verecek bilmez miyim ben.
"Yemin ederim tuzak yok! Bizimkilerin hepsi sarhoş sıkıldım inanmıyorsan bak."
Eliyle gösterdiği tarafa baktığımda ikinci katta korkuluğun yanındaki bir masada birbirlerinin omzuna yaslanmış üçlüyü gördüm. Sadece yeşil saçlı olanı tanıyordum ama Luke'un arkadaşı olduklarını biliyordum sonuçta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebel / Larry Stylinson
FanfictionErgenler acımasızdır. Aileler anlayışsız. Harry Styles annesiyle olan kavgası yüzünden babasının yanına Doncaster'e gönderilir. Ve babasının sandığının aksi olan yönlerini keşfederek çok daha farklı bir hayata başlar. Buna okul hayatı da dahildir...