İntikam

2.5K 167 979
                                    


Uzun zaman oldu özledimm 🤧

Yorum yapın lütfen gözlerim kör oldu yazarken wlld

Medya George ama siz daha az hormonlu birini düşünün👌

Vee ithaf veriyorm Lostris24 doğum günün kutlu olsun :') geç attığım için özür dilerim ama uzun bir bölümdü ve biraz zor yazdım.

°
°
°
°

Kamerayı otuz farklı açıdan yüzüne tutmuştum ama lanet olsun insanlar uyurken azcık çirkin falan olur, oysa bu aptalın çirkin olmaya niyeti yok belli.

Gecenin bir saatinde elimde telefon tahmin edersiniz Louis'nin yanındaki boşluğa sıkışmış Zayn'in ifşasını çekmeye çalışıyordum. Bunu yaparken de ikisi uyanmasın diye üstün bir çaba harcıyorum.

Neden mi yapıyorum? Neden olmasın? Bu pisliğe cevaplarımı geçte olsa verecektim. Öne de şu ifşa işini koymuştum kolay diye. Ama hayır Zayn uyurken dinozor sesi çıkarsa bile görünürde hala bir şey yoktu.

Uyanıkken gayet iyi yaptığı şeytanlığı Tanrı uyurken üstünden alıp onu bir meleğe falan çevirmişti sanırım.

Tanrı'nın işi belli olmaz zaten. Yani konu ben ve Louis isek bellidir ama diğer konularda baya sürpriz dolu.

Şu sürprizi bir defa da bize yapsa ne olur ki!? Sabah şaşılmadık bir şekilde babam anımıza edip aradığında mesela sürpriz falan yapabilirdi ama yapmamıştı ve biz mecbur eve dönmüştük. Üstelik ikimizde birbirimize bakamıyorduk tamam hala bakamıyoruz ama olay bu değil. Olay her seferinde babamın ortaya atlaması.

Bunun olacağını biliyordum ama henüz benim yönelimimi bilmiyor ki bu adam? Yüce İsa bilse kim bilir ne yapar?

Yani müdür onu aradığında ve "Kusura bakmayın rahatsız ettim ama senin oğlanı biri sırtına almış gidiyor da." dediğinde durumu biliyor olsaydı şuan bu odada sakince hayatımızı sürdürüyor olmayabilirdik.

Gerçi Trisha müdahale edip "Kavganızı düğünümden sonra yapın!" diye bizi kurtarmasaydı sonumuz yine aynı olabilirdi.

Ah bir de o var, babam eve döndüğümüzde bize attığı -özellikle Louis'e çünkü onun kimliğini biliyor.- korkunç denebilir bakışları sevgili müstakbel karıcığı dedi diye resmen bırakmıştı. Ve şahsen bunu yaptığı için sevinsem mi üzülsem mi bilemedim çünkü Trisha cidden babamı ele geçirebilir ama öte yandan da Trisha çok iyi bir kadın bu özelliğini sık sık kullanabilirim.

Hadi ama şu işe bakın resmen gay olduğunu bildiğin birisi oğlunu okuldan kaçırıyor sen de kıskanç birisin ama sevdiğin kadın dedi diye susuyorsun. Babam hiç böyle bir tip değildi, bu adama ne olmuş!? Büyü mü yaptılar yoksa?

Adres versinler bende Louis'e yapıcam.

Gerçi biz daha bu akşam yemekte göz göze bile gelmedik ama olsun.

İki utangaç insan yan yana olmuyor işte, evren bize karşı resmen. Böyle giderse altı yıla çıkma teklifi alamam. Evet teklif almaya baya hevesliyim ne olmuş yani, hem hevessiz olsam bile şimdiye heveslenmek zorunda kalırdım. Çünkü hadi ama bu ne biçim flört bitmiyor.

Louis korkar mı emin değilim ama şimdi evlenelim dese ben okulu bile bırakırım açık ve net. Bunu yaparım!

Ama o evlenme teklifi edene kadar biz zaten üniversiteyi bitirmiş oluruz o yüzden telaş etmeyelim.

Unutmadan şöyle de bir gerçek var, onu sevdiğimi söyledim diye barıştık sanıyorsa çok yanılıyor.

Zayn'den nasıl intikam alıyorsam aynısı onun için de geçerli. Beyefendiler tutturmuşlar bir anlayış bakalım onlar ne kadar anlayışlı. Zaten ancak bu işten "anlayışla" yırtarsa Louis beyi affederim başka yolu yok yani. Tamam evlenme teklifi ederse kabul de ederim ama bu intikam alınacak.

Rebel / Larry Stylinson Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin