Nominacja #2

237 7 4
                                    

Nominacja od BathSinger, dziękuje bardzo ^^

Nominacja od BathSinger, dziękuje bardzo ^^

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Nie posiadam, jestem jak ten Harry w mym opowiadaniu lecz może kiedyś...

2. Tak naprawdę nie mam czegoś takiego co pragnę całym sobą, nawet skrycie. Chociaż może jest coś takiego ale nie chcę się do tego samemu przyznać.

3. Siedziałem na jakże fascynującej lekcji ekonomicznej.

4. Dokładnie 17% (już podłączony do ładowania).

5. Nie mam takiej ale jest taka jedna, która przy odpowiedniej muzyce potrafi dać mi wiele emocji. Mowa o ,,Listy'' autorstwa EmkaEmilia001. Gorąco polecam przeczytać. 

6. Psychofan FMA, WH40k, Lotra, Harrmione & całego uniwersum HP here.

7. Typ domatora i introwertyka się kłania więc raczej nie.

8. Ok zróbmy to, może przy okazji sprawię że niektórzy wrócą do swych cudnych opowiadań. Od razu kilka słów czym mnie urzekli w swych tworach i co dało im nominacje od mnie. 

Freakah coś z czym jeszcze się nie spotkałem, zagięcie wymiaru po Bitwie o Hogwart brzmi ciekawie 

TYMOTYNKA ukazanie shipów z innej perspektywy, Harry jest taki inny, równocześnie mistrzowskie opisanie rosnącej relacji Harry&Hermiona w

_madame_luna_ piękne miniaturki, ukazują jak z czegoś niewinnego może powstać coś naprawdę pięknego

AnnEithne Harry który pojawia się znienacka i Hermiona która nadal po tylu latach czeka na niego, moc przyjaźni a może nawet czegoś większego

Blaxxx2 niby zwykła miniaturka Harrmione, ale ma w sobie coś takiego niesamowitego. Sama uwaga od autorki na początku, myślę że taka teoria jest jak najbardziej aktualna. Czasami naprawdę trzeba niewiele zmienić...

Ikechin League of Legends ukazane z innej strony, całkiem ciekawie przedstawiony Shen razem z  Idril

EmkaEmilia001 już wcześniej przywoływane opowiadanie ,,Listy'', czekam na happy enda jeśli to ogóle możliwe 

natilaskowik dorosłe życie naszych bohaterów u mnie zawsze na plusie

grzane_wino historia, która dopiero co powstaje na wattpadzie ale już mnie zaciekawiła. Może dlatego że ma Harrmione w tagach, kto wie...

Darietta8177365 dla każdego kto co lubi, Hermiona w różnych odsłonach miłości i romansów 

airi_black kolejna dawka różnych miniaturek ze świata HP

phaulius- i jeszcze jedna, dużo tego jest na wattpadzie nieprawdaż ?

-AgressiveAhri- szkoła w League of Legends, coś innego niż zwykle. Biorąc do tego że autorka wróciła niedawno do pisania pozycja obowiązkowa.

ArieLight35 i jeszcze jedna dawka, niby miniaturek jest tak wiele ale każda jest inna. Coś pięknego... Pamiętam kiedyś znalazłem miniaturkę Hp&Hg na przestrzeni 7 lat, może ktoś ma linka ? Albo inną w takiej tematyce...

KopytekStefana dylematy życiowe i trudne wybory a także poświęcenie ładnie ukazane przez autorkę

XMarcepanX podoba mi się troska Miony w tym opowiadaniu, na duży plus

AleksanderKopiec Harry jako smok czemu nie. Ale coś mi w tym opowiadaniu się gryzie, może ta inność bohaterów i podteksty na tle seksualnym. Ale nie mi to oceniać, jestem tylko skromnym użytkownikiem Wattpada. Poza tym każdy ma prawo do pisania tak jak chce, prawda czytelniku...

Otakublondyneczka kolejne zagięcie czasu, wymiaru etc etc Wizja posiadania dodatkowych mocy w celu pozbycia się zła na wielki plus.

No i to chyba na tyle, co do rozdziału nie wiem kiedy się tak naprawdę pojawi. Co chwila nowe wizje, a chęć stworzenia z Wybrańca samotnego osobnika zakutego w zbroję sprawia że trzeba trochę nad tym posiedzieć.

Nox...






Harrmione - InaczejOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz