Part -6

454 36 4
                                    

ကေ​ျာင်းသို့အရောက်....

Plan:ဟေျာင့်..saint မင်းဒီနေ့ Titleတို့အဖွဲ့ထဲဝင်ဖို့ သွားပြိုင်ရမှာမလား...

Saint:omm ဟုတ်တယ်....

Plan:ဘာတွေပြင်ဆင်ခဲ့တုန်း...

Saint:သီ ချင်းတစ်ပုဒ်နဲ့....မနက်ခင်းပြောလို့ကောင်းမဲ့ကဗျာ လေးတစ်ပုဒ်တော့ဆက်ခဲ့တာပဲ...

Plan:အံမယ်...ငါ့ကိုပြစမ်း...

Saint:မပြပါဘူး..ပြီးရင်မင်းကပေါက်ကရတွေဆိုဦးမယ်...ငါ့ကဗျာတွေ သီချင်တွေကို....

Plan:ဟားဟား..ဒီတစ်ခါအတည် ဖတ်မှာပါဟ...မင်းကလည်း....

Saint:ပြီးကော...ရော့.....

Plan:ဒီလိုမှပေါ့.......

Plan:ဘယ်ဆိုလို့လဲ..သီချင်းလေးကလည်းကောင်းသားပဲ....ကဗျာလေးကလည်း အသံကောင်းတဲ့သူသာ ရွတ်ပြမယ်ဆို တော်တော်နားထောင်ကောင်းမှာ....

Saint:ဟုတ်တယ်နော်...Titleအသံလေးနဲ့ဆို တော်တော်လိုက်မှာ.....

Plan:ဟင့်အငိး....မင်းရဲ့ဖူးစာလွဲလေးperthအသံနဲ့ဆိုပိုိလိုက်မှာ....

Saint:မင်း..တစ်နေ့တစ်နေ့သူ့နာမည် မပါပဲပြောလို့မရဘူးလား....

Plan:ဟားဟား...မင်းကလည်းကြားချင်နေတယ်မလား...သူ့နာမည်....

Saint:တော်...သူ့နာမည်ကြားလိုက်ရင်ကို ငါ့အတွက်ကျက်သရေမရှိတာ.....

Plan:ဟုတ်လို့လား.....ကိုယ့်ကိုကိုယ်ပြန်မေးကြည့်ပါဦး....

Saint:မင်းကတော့သေချင်နေပြီ ...

---------------

နေ့လညိကျောငိးနားချိန်
Saint ..Titleတို့ဖွဲ့ထားသော...စတူဒီယို အခန်းလေးထဲသို့ဝင်သွားသည်....

ဘယ်သူမှမရှိဘူးပဲဟုပြောကာ...

သူရေးထားသောသီချင်းလေးကို သူ့ဟာသူပြန်ဆိုကြည့်နေစဥ်....

Perth:ဘယ်သူလဲကွာ....ငါ့ဟာငါအိပ်နေတာကို အသံဆိုးနဲ့ လာနှိပ်စကိနေတယ်....

Saintရုတ်တရက်အံသြသွားသည်....ခုနကသူရုတ်တရက်ကြညိ့တော့ ဘယ်သူမှမရှိ....

ထိုအခါမှ...စာအုပ်စင်တစ်ခု အနောက်ကလေ....ကောင်လေးတစ်ယောက်ထွက်လာသညိ...

Youth With Love❤(Complete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin