Part-4(ZG+Uni)

641 71 6
                                    


Tr:"Perth..."

Saint:​ေအြ႔...ငါ့​ေဘးနားကလူက ဒင္​း​ေတာ့မဟုတ္​ပါဘူး​ေနာ္​...မဟုတ္​​ေလာက္​ပါဘူး.. .ဟုိ​ေကာင္​​ေသခ်ာနာမည္​​ေရးခဲ့တာပဲကုိ....

Tr:Perth...saint​ေဘးနားဝင္​ထိုင္​လိုက္​​ေနာ္​...

Perth:khab...

Saint:ဘာ....

Tr:saint...ဘာျဖစ္​လို႔လဲသား....

Saint:ဟုိ...ဟုိ....ဆရာမလူမွား​ေခၚတာလားလို႔....

Tr:မဟုတ္​ပါဘူးသား..ဆရာမကုိယ္​တိုင္​မ​ေန႔ကစာရြက္​က စာ​ေတြပ်ံ့ကုန္​လုိ႔ ​ေသခ်ာျပန္​​ေရးထားတာ....

Saint:ဟုတ္​...ဟုတ္​ကဲ့ပါဆရာမ....

Perth:မင္​းတုိ႔လက္​ခ်က္​မလား...saint...

Saint:ဘာကိုလဲ....

Perth:မင္​းနဲ႔ မင္​းသူငယ္​ခ​်င္​းဆရာမအခန္​းသြားၿပီး...အခုလိုမင္​းနဲ႔ငါ​ေဘးခ်င္​းကပ္​ၾက​ေအာင္​လုပ္​လိုက္​တာမလား....

Saint:ဘာ...အပုိလာမ​ေျပာနဲ႔...ငါကပဲမင္​းနဲ႔ ထိုင္​ခ်င္​ရဦးမယ္​....

Perth:မဟုတ္​ဘူးမျငင္​းနဲ႔ငါမ​ေန႔ကမင္​းတုိ႔ႏွစ္​​ေယာက္​ကို​ေတ​ြ႔လိုက္​တယ္​​ေလ...မင္​းငါ့ကိုႀကိဳက္​​ေနတာလား....

Saint:ဘယ္​...ဘယ္​လို....

Perth:အဲ့​ေလာက္​ထိ မအံျသ သြားပါနဲ႔...ငါမင္​းႀကိဳက္​​ေနတာသိပါတယ္​....ဒါမဲ့ငါမင္​းကိုမႀကိဳက္​ဘူး​ေနာ္​...ႀကိဳ​ေျပာထားတာ..​ေတာ္​ၾကာအသည္​းကြဲ​ေနမယ္​...

Saint:..မင္​း..မင္​း႐ူး​ေနတာလား...ငါကမင္​းကိုႀကိဳက္​စရာလား.ငါ့မ်က္​လံုးထဲ မင္​းရိွတယ္​လို႔​ေတာင္​ မထင္​ဘူး....

Perth:​ေတာ္​ပါ..မင္​းမ်က္​ႏွာႀကီးဘာလို႔အခုလိုရဲ​ေနတာလားငါ့ကိုမႀကိဳက္​ဘူးဆုိရင္​...

Saint:​ေတာ္​ၿပီ..မင္​းက​ေလမင္​းကိုယ္​မင္​း အထင္​ႀကီးလြန္​းတယ္​​ေနာ္​....

Perth:😎😎😎​ဒါက​ေတာ့ငါက​ေခ်ာတာကုိ..

Saintဘာမွ ျပန္​မ​ေျပာ​ေတာ့ပဲ..စားပြဲခံု​ေပၚသာ....​ေမွာက္​အိပ္​လိုက္​​ေတာ့သည္​....

Perth:Title.. .မင္​းကငါ့​ေနာက္​ပဲ...

Title:ommm...

Saint..Titleနာမည္​ၾကား၍ ထလာကာ....

Youth With Love❤(Complete)Where stories live. Discover now