Zawgyi Version
' Saint မင္းဘယ္လိုထင္လဲ..'
' ဘာကိုလဲဟ..'
' awwz...ေဆာရီးငါေျပာခ်င္ေဇာ ေလာသြားတယ္...မင္းtitleကိုဘယ္လိုထင္လဲ...'
' ေဟ်ာင့္..မင္းပါtitleကိုႀကိဳက္ေနတာလား'
' အမေလးေလး...အိုးစြပ္ ခြက္စြပ္ ႀကိဳက္စရာလား.!!.'
' plan မင္းဘာျဖစ္ေနလဲကြာ...စကားကို လိုရင္းမေျပာပဲ...တန္းလန္းေတြလာလုပ္မေနနဲ႕..မင္းကိုမင္းစာေရးဆရာလိုလို ကဗ်ာဆရာလိုလိုနဲ႕...စကားကိုလူလိုသာေျပာစမ္းပါကြာ..'
' ေအးပါေအးပါ...ငါေျပာခ်င္တာက title မင္းအေပၚ ေျပာင္းလဲလာသလိုပဲ..'
' အရင္လိုပါပဲကြာ...'
' အဲ့ဆို အရင္ကတည္းကကို မင္းက မရိပ္မိခဲ့တာေပါ့ေလ..'
' ဘာကိုလဲ..ငါကဘာကိုမရိပ္မိရတာလဲ..'
' Titleမင္းကိုႀကိဳက္ေနတာကိုေလ...'
' မျဖစ္နိုင္တာကြာ...'
' ဘာလို႔မျဖစ္နိုင္ရမွာလဲ..ငါအရင္က titleကို ေသခ်ာ မၾကည့္မိေတာ့အရင္ကပုံစံကိုေတာ့ငါမသိဘူး...ငါတို႔ဘန္ေကာက္ေရာက္ၿပီးတကၠသိုလ္မ တက္ခင္ စေတြ႕တဲ့ေန႕ကတည္းက သူ႕ကိုငါၾကည့္ေနခဲ့တာ....သူ႕အမူအယာေတြ သူ႕အၾကည့္ေတြ သူ႕အၿပဳံးေတြက မင္းအေပၚ တမူထူးျခားေနတယ္ ငါတို႔အေပၚဆက္ဆံတာနဲ႕ မတူဘူး...'
' အတူတူပါပဲ...'
' မတူဘူး..အစကေတာ့ငါ အထင္မွားတယ္ထင္ခဲ့တာ...ဒါမဲ့မဟုတ္ဘူး...သူမင္းကိုႀကိဳက္ကိုႀကိဳက္ေနတယ္...'
' မႀကိဳက္ပါဘူးဆိုကြာ...'
' ေအး..မင္းကိုယ္က မင္းေခါင္းထဲကို အဲ့အေတြးႀကီးထည့္ထားမွေတာ့ Title ခံစားခ်က္ေတြကို မင္းဘယ္ျမင္မလဲ...'
' plan ငါတို႔အထက္တန္းေနာက္ဆုံးႏွစ္ကေလ ငါtitleကိုစာေပးခဲ့တယ္...'
' ငါေမးေတာ့မင္းပဲမေပးျဖစ္ခဲ့ဘူးဆို..'
' ဟင့္အင္း...မဟုတ္ဘူး... ငါေပးျဖစ္ခဲ့တယ္....သူ႕စာအုပ္ကို ျပန္ေပးတဲ့ေန႕က ငါေပးလိုက္တာ.'
Plan ကtitleနဲ႕အေျခအေနကို ခနခန ေမးေနသျဖင့္ saint ရွက္ကာ မေပးျဖစ္ခဲ့ဘူးဟု သူလိမ္ခဲ့မိသည္...
YOU ARE READING
Youth With Love❤(Complete)
Teen Fictionကိုယ့်အချစ်တွေကို တဖက်လူက အသိအမှတ်မပြုတဲ့အခါ ချစ်ရတာပင်ပန်းလာတယ်... ကိုယ်လည်း အချစ်ခံသင့်တယ်မလား...တစ်ခါလောက်အချစ်ခံဖူးချင်ခဲ့တယ်.....