Zawgyi Version
' ေဒါက္ ေဒါက္...'
' ဘယ္သူလဲ မသိဘူး....'
' ရတယ္ေန pleum... ငါပဲသြားဖြင့္လိုက္မယ္...'
Pleum အိပ္ေနရာမွ တကူးတက ထဖြင့္ရမည္ဆိုးသျဖင့္ စားပြဲေပၚတြင္ အခုထိ ထိုင္ေနေသာ မိမိကပဲ တံခါးလာဖြင့္ဖို႔ ထလာခဲ့သည္..။တံခါးဖြင့္လိုက္ေတာ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ကလက္ထဲတြင္ စာအိတ္တစ္အိတ္ကိုင္ထားကာ...
' ဒီအခန္းမွာ Saint ဆိုတဲ့တစ္ေယာက္ရွိလားမသိဘူး..'
' ဟုတ္..ကြၽန္ေတာ္ပါပဲ..'
' အေဆာင္ေအာက္က အကို တစ္ေယာက္က ေပးခိုင္းလိုက္လို႔....'
သူ႕လက္ထဲမွ စာအိတ္ကိုကမ္းေပးလာသည္...။' ဟုတ္ေက်းဇူးပါ...'
ေကာင္ေလးကမ္းလာေသာ စာအိတ္ကို ယူကာ အခန္းတံခါးျပန္ပိတ္ၿပီး စားပြဲေပၚသို႔သာ ျပန္လာမိသည္..။
စာအိတ္ကိုေဖာက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့...ကမ္းေျခတြင္ ထိုင္ေနၾကေသာ ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ပုံ...ကိုပုံတူဆြဲထားေသာကာတြန္းပုံ (သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ပုံ)ရဲ႕ ေအာက္ေျခနားတြင္...
စာေၾကာင္းေလးတစ္ေၾကာင္း...' စိတ္ဆိုးရင္ ဒီထက္ပို႐ုပ္ဆိုးမယ္ '
အစုတ္ပလုတ္ေကာင္ ဘယ္သူက မင္းကိုစိတ္ဆိုးေနလို႔လဲ....စိတ္မေကာင္းျဖစ္တာဟက္...ၿပီးေတာ့ ႐ုပ္ဆိုးတာမင္း...
Saint စာ႐ြက္ေလးကိုစားပြဲေပၚခ်ကာ အေဆာင္ေအာက္သို႔သာေျပးဆင္းလာခဲ့သည္ ...။
အေဆာင္ေအာက္ေရာက္ေတာ့ ေတြ႕ပါၿပီ႐ုပ္ဆိုးေကာင္ႀကီး...' စိတ္ဆိုးေျပသြားၿပီလား....'
' မင္းကိုဒီလိုကေလးကလား အကြက္ေတြနဲ႕ ေခ်ာ့ရတယ္လို႔ဘယ္သူေျပာလဲ...'
' ဘာပဲေျပာေျပာ အခု႐ုပ္ဆိုးေလးက ကိုယ့္ကိုဆင္းေတြ႕ၿပီေလ...'
' အေျပာအဆိုကိုက စိတ္ဆိုးေျပခ်င္စရာကိုမရွိတာ....'
စူပုတ္ပုတ္ႏွင့္ေျပာေနေသာSaint လက္ကေလးကို လွမ္းဆြဲလိုက္ကာ
မိမိႏွင့္ပိုနီးကပ္ေစသည္...။
ထို႔ေနာက္ မ်က္ခြံေလးေတြကို ထိကိုင္ကာ...' မင္းငိုထားတာလား...'
' ဘယ္သူကငိုရမွာလဲ....အိပ္ခ်င္လို႔မ်က္လုံးနီေနတာ...'
Perthရဲ႕ တီရွပ္အက်ီေအာက္ထဲမ်က္ႏွာကို ဝင္ဖြက္ကာ စကားဆိုလာသည္...။
YOU ARE READING
Youth With Love❤(Complete)
Teen Fictionကိုယ့်အချစ်တွေကို တဖက်လူက အသိအမှတ်မပြုတဲ့အခါ ချစ်ရတာပင်ပန်းလာတယ်... ကိုယ်လည်း အချစ်ခံသင့်တယ်မလား...တစ်ခါလောက်အချစ်ခံဖူးချင်ခဲ့တယ်.....