PART 04

710 50 6
                                    

PART 04

LOGOPMAN I LOVE YOU!
BY : ANNELL CJROSEY ADOREY
WATTPAD : ANNELL85
SABAHAN SLANG

Si Jalis garu-garu kepala dia, firstime si Carmen menulak ni. Mungkin telampau kuat butul tu bau minuman tiger, yalah 4krek baitu habis.

"Atuk, sisobu pula saya ni... Tapi malu sudah saya mau keluar dari sini bilik..."Diabilang si Jalis.

Si Carmen muncul sudah balik, bawa tawel sama baju salinan untuk dia.

"Nah, bukalah baju ko... Pigi mandi, bau butul ko minuman ni. Ko mandi tu air tiger kah tadi?"Bilang si Carmen lagi.
"Ada kunun, mo mandi tu air tiger... Bah!!!"Bilang si Jalis, sambil dia kasi angkat-angkat tu kening dia.
"Nokuro mala, ko begitu... Macam ada maksud saja ni."Kanogi si Carmen, lain-lain sudah ada dalam utak dia.
"Odoi dogo, tie sumandak ogulet... Keluarlah bah ko dulu, saya mau membugilkan diri dulu. Takkan ko mau rasmi awal-awal badan sado saya ni. Hahaha..."Si Jalis, tutup-tutup bahagian kandung seluar dia. Kamu tau kaitu kandung seluar?? Hahaha...
"Kanapa kunun ko tutup tu??"Si Carmen ni, masih juga nda mau keluar.
"Ish... Ogumu tuhot, saya teriak kama ni kalu ko nda keluar... Biar durang fikir ko mo gurul saya...hahaha" Si Jalis, berabis nogi ketawa.
"Choi!! Mulau..."Si Carmen keluar juga last-last dari tu bilik.
"Selamat, nasib nda sumandak saya nampak, salah paham nanti dia..."sisobu gia si Jalis, jadi kambang laitukan sana... Haha, jangan kamurang utak kuning sana. Good boy bah ni si Jalis... Ekekeke...

Keluar saja si Carmen, turus si Jalis pigi kunci kunun tu pintu bilik. Dia buka pakaian dia. Turus dia pakai tu tawel. Dia buka tu pintu bilik. Ada sudah si Carmen muncul. Macam tau-tau ja dia yang si Jalis nda tau di mana tandas durang.

"Hurm... Mana gia tandas kamu Honey??"Diabilang si Jalis, halus saja tu suara dia bercakap. Si Carmen kasi miring senyum dia. Sambil dia silik-silik badan si Jalis.
"Siksi juga body ko ni Daling, bikin kabak-kabak jiwa saya nampak..."Bilang si Carmen.
"Jangam juga, overdose tu geteh ko ... Bikin sumarat saya rasa ni hehe..."Sumarat kunun bilang si Jalis, maka dalam hati dia tu lain-lain dia fikir.
"Ish!! Sy geteh sama ko ja bah, tabalik butul kita ni noh.. macam saya pula yang lalaki. Soripalis jangan saja ko pundan macam si Gio..."Serius reaksi wajah si Carmen.
"Yaii... Kalu saya macam si Gio, nda saya layan ma ko, bagus saya pigi kapel sama si Jonggot kalu saya pundan..."Bilang si Jalis.
"Low class juga taste ko ni, si Jonggot juga yang di sinta-sinta... Hahaha"Koirak (ketawa) nogi si Carmen. Gerigitan(geram) sudah si Jalis nampak tu perangai si Carmen. Nasib sumandak dia hehe.
"Aish!! Banyak cakap... Saya mau takancing sudah ni, capatlah tunjuk mana tandas kamurang ni, basar butul ni rumah... Nda tau mana satu tandas."Si Carmen turus , kasitau si Jalis mana arah pigi tandas. Cepat-cepat si Jalis pigi.

Sementara menunggu si Jalis keluar dari tandas. Si Carmen pigi sana ruang tamu. Dia tinguk-tinguklah kunun facebook dia. Pastu baru dia terfikir yang belum pernah dia cari facebook si Jalis. Dia cubalah kunun search, guna nama si Jalis ja. Sekali nga banyak keluar. Tapi ada yang mengusik jiwa raga dia aisey... Jiwa raga kio haha.. ada satu profile ni gambar sumandak. Tu sumandak macam dia kenal. Dia pigi klik tu profile fb. Terus lain-lain perasaan dia.

"Aik... Gambar si Kakak bujang-bujang lagi ni..."Lama dia renung tu gambar profile. Dia cuba mo silik-silik semua gambar yang ada di dalam tu fb. Tapi nda bulih sebab private pula kalau nda berfren.
"Kanapa, nama fb Jalis... Tapi gambar si Kakak pula..."Si Carmen bercakap sendiri.
"Carmen, mana si Jalis?"Bilang si Ferdinand yang tiba-tiba muncul sama si Gio.
"Sana dia mandi... Bah kamurang kasi kawanlah dia. Saya ngantuk sudah mo tidur... "Mood si Carmen, tiba-tiba berubah.
"Ai.. kanapa ko ni, tiba-tiba macam datang bulan..."Bilang si Gio lagi.

Si Carmen nda balas lagi apa yang si Gio cakap . Dia turus naik atas pigi bilik dia. Betinguk durang dua.

"Kurang asam kamurang dua, kamurang kasi tinggal saja tu beliau mengampai sana luar..."Mummy si Carmen, turus pigi luar. Nda lama dia panggil si ferdinand, minta tulung angkat tu beliau.

LOGOPMAN I LOVE YOU!Where stories live. Discover now