5. fejezet

8 1 0
                                    

MinRee és HaEun alig bírta követni SeoYeon dúvad lépéseit, melyek a kollégiumi szobájuk felé vezették őt. Berontott a parányi helyiségbe, levágta a táskáját a földre, miközben egyre több és több szitokszó hagyta el a száját, majd durrogva elsétált a hálójába. Alig két perccel később már trappolt is vissza a kicsiny nappaliba. Megszabadulva az iskolai egyenruhától, egy kényelmes pólóban és még kényelmesebb nadrágban. Felmarkolta a táskáját a földről, kidobált belőle néhány feleslegesnek ítélt kacatot – jegyzetfüzetet és a tolltartóját elsősorban –, aztán a vállára dobta, és egy „Este jövök!" mondattal már távozott is a kollégiumi szobájukból.

A két fiatalabb lány csak tátott szájjal nézett az idősebb után, majd egymásra néztek, és tanácstalanul bámultak bele a másik arcába.

- Tuti, hogy tetszik neki JongHyun – szólalt meg kisvártatva HaEun.

- Ja, az tuti – biccentett MinRee.

- Az gáz.

- Eléggé.

- Mit csináljunk vele?

- Passz. Neked tetszik?

- Nem rossz.

- Nem JongHyun.

- Hanem? – pislogott kistányérméretű szemekkel.

- KiBum.

- Egy kicsit sem – felelt némi habozás után.

- Egyáltalán? – dülledt MinRee szempárja.

- Annyira nő, hogy már süt róla, hogy a másik csapatban játszik.

- Az baj? – vigyorgott. – Ismerünk onnan egy-két srácot, és mégis jóban vagyunk velük.

- De ők mások! Ez egy díva! Egy macskaszemű díva, aki ott sérteget, ahol csak tud.

- Tehát bejön neked.

- Neked bejön ez a TaeMin gyerek vagy ki?

- Ne válts témát!

- Bejön vagy sem? – csípőre tett kézzel, széles vigyorral az ajkain fürkészte barátnője arcát.

- Be. Bejöhetne az ajtón is – sóhajtotta.

- Ejj! Máris?!

- Nem tudom. Nem akarom, de akkor is van ebben az idiótában valami, ami nem hagy nyugtot nekem, hogy menne végig egy csomag legón!

- Akkor most mégsem lesz macskánk? – felnevetett.

- Macska? Milyen macskáról zagyválsz? Hogy' jönnek ide a macskák?

- Arról volt szó, hogy vénségünkre összeköltözünk, és lesz egy rahedli macskánk!

- Jaaa! Hm. Hát. Ha Unnie kiszáll a dologból, és összejön ezzel a tulokkal, akkor~

- Akkor megfogja vele a sárkány farkát – fejezte be MinRee helyett a mondatot.

- Neeeméppeztakartammondanide.

- Hah? Mi van? Mi jár a fejedben?

- SeoYeon okosabb annál, minthogy ezzel a gyerekkel kezdjen. Inkább akkor tényleg a macskákat választja.

- Aham. Csak kár, hogy túlságosan tetszik neki ez a srác.

- Azt mondod? – MinRee kérdőn pislogott a fiatalabbra.

✔ Selfish love (SHINee ff) ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin