part 15
zayn povفکر کردن بهش،باعث میشه دوباره درد همه ی وجودمو بگیره.
هیچ وقت از هیچ کس نشنیده بودم که نشانه براشون انقدر درد اور بوده باشه.
ولی اونا یا نشانه بین دو تا شیطان بودن و یا شیطان و انسان.
باورتون نمیشه اگه بگم چقدر ساختار بدنی انسان ها با شیاطین مشابه همن.
به خاطر همین، ترکیب خون هیچ وقت درد زیادی نداره...
ولی برای منو هری این موضوع یکم متفاوت بود...
و اون یکم تفاوت، تقریبا باعث شد جفتمون از بین بریم...قسمتی از خاطرات هری حالا برام قابل دسترس بودن.
مثل روز اولی که بوجود اومد.
مثل اولین شیطانی که باهاش جنگید....
مثل وقتی که به عنوان بوسیده شده ی آفتاب برگزیده شد...این لقبیه که به فرشته هایی میدن که خودشون رو فدا کردن تا بقیه رو نجات بدن،و بعد به طور معجزه آسایی دوباره به زندگی برگشتن....
درست مثل هری که چندین قرن پیش خودشو فدا کرد و با این کارش جون بیشتر از 300 انسان رو نجات داد.و به زندگی برگشت تا لقب بوسیده شده ی آفتاب رو بگیره...درست برعکس من...
بوسیده شده ی سایه.....
داشت دیر میشد.بلند شدم و سعی کردم ذهنمو پاک کنم.سعی کردم همه چیو بیرون کنم و فقط به یه چیز فکر کنم...
به یه ساعت دیگه و اینکه قراره هریو کجا ببرم...***
troy pov
داشتن قدرت بیش از حد میتونه کشنده باشه...
همیشه فکر میکردم منظور از این جمله،از کلمه ی کشنده، کشته شدن کسیه که سر راهت قرار بگیره...
حالا فکر میکنم که منظور کشنده بودن قدرت،کشنده بودنش برای خود فرد قدرتمنده...
"فرشته های سراف" ،مثل من،دید وسیع تری دارن.
ما میتونیم چیز هایی رو ببینیم و حس کنیم که برای بقیه تقریبا غیر ممکنه.
برای همین بیشترمون رابط(مبارزین با قدرت انتقال بین بهشت و زمین) میشدیم.
تا بتونیم به راحتی هر کسی رو هر جا که لازم بود ببریم یا پیدا کنیم...
درست مثل تنظیم کردن رادیو روی یه فرکانس خاص،ماهم موج متصاعد شده از اون شخص رو پیدا میکردیم.
یکی از چیز هایی که بهش عادت کرده بودم،دیدن قسمت نامرئی هاله ی فرشته ها وشیاطین بود...
قسمتی که به اصطلاح بهش میگن "سث".
هیچ دلیل خاصی برای این اسم گذاری وجود نداره...
سث میتونه به صورت های مختلفی خودشو نشون بده.
میتونه مثل یه هاله ی دوم باشه،یا چیزی شبیه یه ترکیب از رنگ ها با حجم های مختلف که با هاله ی اصلی قاطی شدن و یجورایی دور هم تاب میخورن...
گاهی هم شبیه کنده کاری های کوچیک با اشکال مختلف روی هاله ی اصلی...سث میتونه خیلی چیز ها درباره ی شیطان یا فرشته ی مورد نظر بهت بگه.از اخلاق تا احساس اون شخص توی سث قابل تشخیص.
YOU ARE READING
vice versa [zarry]
Fanfiction❌بوک در حال ادیته. لطفا فعلا از خوندنش امتناع کنید تا وقتی که این پیام رو بردارم... ممنون❌ از بین میلیارد ها پایان متفاوت، ما چیزی رو انتخاب کردیم که باعث از بین رفتنمون شد. پایان برای ما میتونست شیرین باشه، میتونست شاد باشه، میتونست پر از لحظات ناب...