A.N (plz read)

220 29 64
                                    

سلام به همه ی کسایی که هنوز این بوک براشون مهمه و تو لایبرریشون دارنش و این پیام رو میبینن...

خوبید؟

تا اینجا سعی کردم به هر کامنتی که دیدم جواب بدم ولی متاسفانه میدونم یسریا رو جا انداختم و اگه برای شما رو جا انداختم، واقعا واقعا واقعا متاسفم...

همونطور که گفتم و دیگه همه میدونید، واتپد انگار باهام خصومت شخصی داره و از تو برنامه نمیتونم اپ کنم. حتی میتونم نشونتون بدم درفت هایی که تو این بوک دارم واسه چندین ماهه پیاپی ان و تلاش من برای اپ کردن و اپ نشدنشون رو میتونید ببینید.
و از توی وبسایت اپ کردن برای من واقعا سخت بود و چند باری که امتحانش کردم همه چیز بهم میریخت و حتی کلمات ناخوانا میشدن پس اون رو هم بیخیال شدم...

و متاسفانه واتپد برنامه ای برای لپ تاپ و پی سی نداره و اگه داشت ماه ها پیش من اپ رو از سر میگرفتم...

ولی چند وقت پیش با یسری برنامه ی شبیه ساز اندروید مواجه شدم که خب اولین چیزی که دانلود کردم کار نکرد و گفتم بیخودیه.
ولی دوباره با یه برنامه ی مشابه امتحان کردم و خوشبختانه کار کرد.

و الان از توی لپ تاپ و تو همین برنامه ی شبیه ساز دارم پست میزارم...

به هر حال، از اونجایی که نمیخوام طولانی بشه حرفم باید بگم که.............

با اینکه اپ کردن اینجا هم سخته، ولی لااقل شبیه اپ کردن تو گوشیه و میشه یکاریش کرد...
پس این بوک ادامه پیدا خواهد کرد....
ولی با یکم تغییر

شایدم با یه عالمه تغییر...

به شخصه به نظرم پارت اول افتضاحه... و بقیه ی داستان هم تعریفی نداره...
پس میخوام قبل از اینکه برم سراق بقیش، تا اینجاش رو ادیت کنم تا هم خودم راضی باشم یکم و هم کسایی که میخوننش...

میدونم همین حالاشم کلی منتظر موندید، ولی لطفا یکم دیگه تحمل کنید. قول میدم به محض تموم شدن ادیت پارت ها، پارت جدید رو اپ کنم. و اون موقع بهتون میگم برید از اول بخونید تا اگه تغییری کرده متوجه بشید.

و یه سوال مهم دارم از همتون




بوک هام رو میخونید چون صرفا زری ان یا چون به نوشته هام علاقه دارید؟

اگه بخوام بوک هایی با شیپ دیگه بنویسم، میخونید؟

پرسیدم چون بعد از تموم شدن این بوک، امکان داره بخوام چیزای دیگه ای بنویسم.
میخوام بدونم میخونید یا نه.

اگه تا اینجا خوندید پیامو و به سوالم جواب دادید، خیلی ممنونم.

سعی میکنم تا جای ممکن به هرکی کامنت میزاره جواب بدم ولی اینکار واقعا سخته چون مثل گوشی با لپ تاپ راحت نیستم و در ضمن نوتیف هم نمیگیرم و باید دونه دونه بگردم تا کامنتا رو پیدا کنم.

بازم ممنون...
و امیدوارم خوشحال باشید همتون، هرجایی که هستید و هرکاری که دارید میکنید. یادتون نره... به خودتون عشق بورزید 3>

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 18, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

vice versa [zarry]Where stories live. Discover now