နွလုံးသားခ်င္း နီးႀကစို့ အပိုင္း (၁၆)

2.3K 74 0
                                    

နှလုံးသားချင်း နီးကြစို့

         အပိုင်း (၁၆)

"ဟျောင့် . . .D. . . . ဟန်ဆောင်ပါဦးဟ. . .

''ဘာကိုလဲ. . .မင်းကလဲ. .

ဖိုးလပြည့်ကပြောသဖြင့် သူ မျက်စပြစ်ရင်း တိုးဆိုးမေးလိုက်သည်

''မင်းမျက်လုံး ကို ပြောတာ လှသွေးကြွယ် ဆီက မခွာဘူး. . မကြိုက်လို့ပဲနော်. . .

''မဟုတ်ပါဘူး. . .

''ဘာမဟုတ်ပါဘူးလဲ. . . မင်း ကြည့်နေတာ ငါမြင်ရက်နဲ့ လာလိမ်နေသေးတယ်. . . .

'' ငါကြည့်တာက သူ့ဘက်မှာ ဧည့်ခံတာ အဆင်ပြေလားလို့ပါ. .

''ဟုတ်လို့လား. . မင်းမျက်လုံးထဲမှာ ငါမြင်နေရတယ်. . .

''မင်းတို့ ၂ယောက်လိုက်ဖတ်ပါတယ်ကွာ. . . .

''ဟုတ်တယ် လိုက်ဖတ်တယ် အမှန်တရားဆိုတာ တစ်နေ့ပေါ်လာမှာပါ. . .

သူငယ်ချင်းတွေ ပြောနေတာ ကို ဒီနိူင်း ပြုံးပြီး ကြည့်နေလိုက်သည်
ဟုတ်တယ် အမှန်တရားတစ်နေ့ပေါ်လာမှာပါ. . . .
ထိုစဉ်မှာပဲ ဇွဲညီ ရောက်လာသည်. . .လှသွေးကြွယ်က ချက်ချင်းပြုံးရယ်သွားပြီး ဘာတွေပြောနေကြလဲဆိုတာ သူမသိ . . .
လှသွေးကြွယ် နားကို သူသွားဖို့အလုပ်မှာ . . ဖိုးလမင်းက လက်ကိုဖမ်းဆွဲထားပြီး. .   .

''ဟျောင့် ဒါမင်္ဂလာပွဲနော် ပြဿင်္ နာမရှာနဲ့ . . .

''မဟုတ်ပါဘူး ငါ ကသွားနူတ်ဆက်မလို့ပါ. . .

''မင်းက ယုံရတာ မဟုတ်ဘူး. .

''ဒါ ငါ့မင်္ဂလာပွဲပါကွာ ဘာမှမဖြစ်နေရဘူး. . .

''ပြီးတာပဲ. . . .

ဒီနိူင်းပြောပြီး ဇွဲညီ တို့ ဆျီလျှာက်သွားလိုက်သည်

''hello. . . D. . .  ကွန်ဂရက်ကျူရေးရှင်းပါ. . .

''ကျေးဇူးပါ. . . . ဒီပွဲလေးတက်ရောက်ပေးတဲ့အတွက်ရောပေါ့. .

''ရပါတယ် ဗျာ အနုပညာ မောင်နှမတွေ ပဲ လာရမှာပေါ့ ပြီးတော့ လှသွေးကြွယ်က ကျွန်တော်နဲ့ အမြဲ တွဲရိုက်နေရတာ ပါတနာတွေ ပဲဟာ. . .

ဇွဲ က ပြောရင်းမျက်လုံးက တော့ ကြွယ်ဆီမှာပဲ ဖြစ်သည်
ပါတနာ  ပြောပြီး ၂ယောက်ရိုးရော ရိုးသားရဲ့လား. . .

နှလုံးသားခြင်းနီးကြစို့Where stories live. Discover now