-И така... Tова е твоята стая. До твоята стая е стаята на Джаксън, срещу твоята е стаята на Джазмин, а до стаята на Джазмин е стаята на Джъстин. - обясняваше ми шефката ми Пати, с която се запознах преди броени минути, но изглеждаше доста любезна и възпитана жена. - Малко е сложно, но мисля че ще успееш да ги запомниш. - засмя се, а аз побързах да кимна.
-Да, няма проблем.
-Настани се спокойно. Децата още ги няма. Отидоха с Джъстин в студиото за малко и ще се върнат за вечеря.
-Добре, благодаря Ви. - усмихнах се мило.
-О, няма проблем. И моля те наричай ме просто Пати. Знам, че съм ти шефка по принцип, но не си падам много по тези официалности.
-Има ли нещо друго, което трябва да знам за работата ми? - попитах, а тя поклати глава.
-Като цяло не. Ще бъдеш детегледачка на Джазмин и Джаксън. По принцип са послушни деца и според мен бързо ще те харесат. Разбира се, понякога ще се налага да почистваш след тях, но имаме и чистачки наоколо, така че това няма да е проблем. А относно почивките ти... можеш да си вземеш почивка, когато поискаш стига да ме уведомиш преди това. Нека няма неприятни изненади. - засмя се леко тя, а аз кимнах с усмивка. За сега работата звучеше страхотно. Пати се запъти надолу към стълбите, а аз от своя стана се отправих към бъдещата си стая.
Стаята беше доста по-голяма и просторна от тази в квартирата. Имаше голямо огледало на едната стена, голямо легло, баня и тоалетна, малък, но пък сладък дрешник, както и всичко от което едно момиче се нуждае. Беше перфектно за мен. Заех се да разопаковам багажа си, който не беше много. Подредих дрехите, обувките, както и малкото гримове които притежавах. По принцип съм момиче, което поддържа външният си вид и обичах да се гримирам, когато имам време.
По-късно вечерта някой почука на вратата ми.
-Влез. - казах докато стоях на леглото и разглеждах разни неща на лаптопа си. През вратата влязоха две сладки ангелчета и ми се усмихваха срамежливо. - Хей, вие трябва да сте Джаксън и Джазмин.
-Да, мама ни прати да се запознаем с теб и да те извикаме да вечеряш с нас долу. - обясни ми момченцето, което явно беше по-малко срамежливо от сестра си. Той притежаваше рошава руса коса и топли кафяви очи.
-Добре тогава. - засмях се - Приятно ми е. Аз съм Ясмин и от днес явно ще съм вашата детегледачка. - казах и Джаксън се усмихна чаровно. Очевидно той беше по-малкият от двамата, но пък беше доста по-разговорлив.
-Хей, Джазмин. Защо си толкова срамежлива? - попитах я, а тя само се усмихна - Ела тук. - тя дойде до мен, а аз я настаних в скута си - Виж, няма от какво да се срамуваш. Чу ли? От днес ще бъдем приятелки. Искаш ли?
-Да. - каза ми тя и се засмяхме.
-Така те искам. Майка ви кога каза да слезем за вечеря?
-Ами сега. - отговори ми тя.
-Добре, тогава да тръгваме. Обаче вие ме водете, защото аз ще се изгубя тук. - казах и те започнаха да вървят пред мен.
Около масата в трапезарията бяхме аз, децата, Пати и съпругът й Джеръми. Говорихме си за общи теми и вечеряхме спокойно. Оказа се, че тази вечер Пати е приготвила вечерята. Каза, че обичала да готви и го прави, когато има време.
-Къде е Джъстин, скъпи? - обърна се към съпруга си.
-Остана още малко в студиото. Записват една песен и каза, че ще се прибере по-късно.
-Горкият сигурно е изморен. - каза Пати, а след това подхванаха нова тема.
Относно Джъстин не бих казала, че съм една от най-лудите му фенки. Бях чувала доста от неговите песни и ми допадаха, но определено не бях от момичетата, които знаят всяка негова песен наизуст. Честно казано малко се учудвам, че двадесет и пет годишно момче живее все още с родителите си. И то не какво да е момче, а поп звезда! Но предполагам си има причина за това. А и най-вероятно няма да се засичаме особено често. Къщата е огромна, а аз не съм особено заинтересована от него, нито пък съм впечатлена от това, че ще работя в дома на супер звезда.
YOU ARE READING
》We are from different worlds《 (BG fanfiction)
FanfictionЯсмин е момиче, което е имало изключително трудно детство. Тя е момиче, което е нямало нормален тийнейджърски живот като всички останали. Въпреки всичко, обаче, Ясмин винаги намира смисъл да се бори. Тя е дама със стил и вкус. Чаровна, секси и готов...