*Джъстин*
-Какви ги говориш, братле? - погледна ме недоумяващо Раян след думите ми - От кога сте заедно? Защо просто не ми каза?
-Ръцете! - напомних му, а той се осъзна и се отдръпна от Ясмин.
-Много се радвам за вас! - изписка Саша и прегърна силно Яс.
-Но от кога продължава това? - насочи погледа си към мен Джейд.
-От скоро. Наистина. - Ясмин ме изпревари и им отговори - Не казахме на никого, защото... знаеш. Имам в предвид представете си как това ще се приеме от хората. Всички ще ме обсъждат за това, че всъщност работя за родителите му и то като бавачка на брат му и сестра му, а в същото време се срещам тайно с по-големият им син. Ако решим да съобщим за връзката си ще трябва поне да напусна, а знаете колко ми трябват тези пари. За това решихме да го пазим в тайна и никой не знае. - обясни тя и за първи път причината ми се стори тъпа и глупава. Искам да кажа... не можем да продължаваме да крием връзката си заради това, но щом тя е щастлива ще го направя. Все пак държа много на нея. Наистина.
-Това не трябва да ти е проблема, Ясмин. - тя насочи неразбиращия си поглед към Чаз, който й говореше - Джъстин има пари и то много пари. Гаджето ти е най-известният певец в цял свят, а ти се тревожиш за някакви си пари.
-Какво? Не. Ти не разбираш. - каза му тя - Той може да има всички тези пари, но не и аз. Аз нямам нищо и никога не бих се възползвала от неговите възможности. Свикнала съм да постигам всичко сама, ясно?
-Винаги си такава. - врътна очи Саша - Никога не позволяваш на хората да ти помагат.
-Не, не е така. - каза Ясмин и се изправи - Той ми е гадже, а не банка. - посочи ме - Не ми трябват парите му и не съм с него заради това. - гласа и започна да трепери и знаех, че скоро ще заплаче - Ето, виждате ли?! Точно това не исках да се случва и точно заради това не казахме на никого. Защото всички ще си мислят, че съм с него заради парите му или заради това, че е известен.
-Яс, стига. Не исках да кажа това.
-Добре. Все тая. - каза Ясмин пренебрежително и тръгна към къщата - Забавлявайте се без мен.
Веднага тръгнах след нея. Не знаех какво трябваше да кажа след всичко това. Знам, че тя се чувства зле, но в крайна сметка приятелите ни бяха прави. Аз можех да поставя света в краката й, а тя не ми позволява. Но да си призная до някъде я разбирам, защото и на нея не й е лесно, а е много специална за мен и не искам да страда.
-Ясмин, спри. - казах, но тя затръшна вратата на стаята си. Разбира се, това не ме спря и веднага влязох.
-Можеше поне да почукаш, Джъстин. - каза ми тя ядосано щом влязох.
-На мен пък защо си ми ядосана? Какво направих?
-Не съм. На никой не съм ядосана. Просто те са прави, Джей. Не можем да продължим да крием това. Смешно е. - каза тя и седна на леглото в стаята - Ще напусна. - след тези думи я погледнах шокирано.
-Какво? Не. Щом работата те прави щастлива, няма да напускаш.
-Джъстин ти си важен за мен. И те харесвам наистина много. И уважавам родителите ти достатъчно, така че не мисля че трябва да ги лъжем повече. Цялото това нещо ни кара да се чувстваме още по-зле. За това ще напусна и ще се изнеса веднага щом мога.
-Това са пълни глупости, Ясмин. Побърка ли се? Защо си мислиш, че ще те пусна?! Никъде няма да ходиш! Мястото ти е тук. При мен.
-Не мога... - започна тя, но я прекъснах.
-Напротив. Можеш. - казах и хванах ръцете и в моите, а тя ме погледна - Виж. Факт е, че мога да ти дам всичко, което поискаш и е нужно само да ми кажеш. Но няма да настоявам да го направя, защото виждам, че явно от това се чувстваш зле. Искам да си щастлива и след като си щастлива от тази работа и парите, които изкарваш ти харесват, ще продължим да пазим връзката си тайна. Не искам да си тъжна. - хванах лицето и в шепите си и я целунах - Искам да виждам само усмивка на лицето ти, чу ли? - казах, а тя просто кимна.
-Благодаря ти, Джъстин. Че ме разбираш. - каза тя и ме прегърна, а аз я придърпах и се излегнахме на леглото й.
-Естествено, че ще те разбера. Моят живот също не беше розов преди да започна кариерата си. Семейството ми беше много бедно. Бях малък и понеже не можех да работя, а исках да помогна на майка ми, пеех на улицата за пари и всъщност така започна всичко. Точно тогава се срещнах със Скутър. - разказвах й аз, а тя се сгуши в мен.
-Имал си късмет. - засмя се.
-И то голям. - аз също се засмях с нея.
-Но и голям талант. - каза тя и ме погледна, а аз се загледах в очите й.
-Обичам те. - изстрелях изведнъж, а тя ме погледна шокирано. Защо, по дяволите, казах това току що?! Не трябваше да го казвам. Но от друга страна си беше така и нямаше смисъл да крия чувствата си от нея. Въпреки това изражението й ме стресна и се стъписах.
-Какво? - тя все още не доумяваше това, което и бях казал - Сериозно ли?
-Да. Не мога да си представя живота без теб. Знам, че е лудост. За това няма да те пусна да си отидеш и ще направя всичко, каквото и да е, за да те направя щастлива. - говорех й и не премествах поглед от нея - Не е нужно да ми отвръщаш със същото, но просто това е, което чувствам и го казах.
-Джъстин! - усмихна се широко тя, ето тази усмивка ми липсваше - Аз също те обичам. - каза и ме целуна, а аз ни преобърнах и продължихме да се целуваме, докато връхлитането на някой през вратата не ни прекъсна.
-Боже, Джъстин! Гостите ти те чакат долу, а ти се каниш да правиш секс. - скара ми се Саша, а след това се засмяхме. - Ясмин, искам да ти се извиня. Не исках да кажа това, наистина съжалявам. Ще ми простиш ли? - сега вече говореше сериозно на Ясмин.
-Да, Саша. Няма проблем.
-Добре. Хайде, да слизаме при басейна и да се забавляваме. - каза тя и я хвана за ръката - Господи, къщата е огромна. Обиколих всички стаи докато ви намеря. - след това и двете се засмяха.
Присъединихме се към останалите при басейна и вече всичко беше забравено. Забавлявахме се както трябва и не ни пукаше за нищо.***
По-късно вечерта говорих със Скутър, който каза, че на следващия ден заминаваме за Калифорния, понеже ще имам концерт там. Съобщих и на семейството ми, но се оказа, че те вече знаят за това. Напоследък изобщо не съм поглеждал графика си за турнетата.
Качих се в стаята си, но преди да вляза забелязах Ясмин, която излизаше от стаята на сестра ми. Дръпнах я и я вкарах в моята стая.
-Хей! - протестира тя, но аз слях устните ни в сладка целувка.
-Нали не си помисли, че ще спа сам тази вечер? - погледнах я, а тя се засмя.
-Ти си луд!
-По теб. - признах и я целунах.
-Отивам да се преоблека и идвам. - каза и ме целуна.
Аз също съблякох дрехите си и останах само по боксерки. Препочитам да спа само по бельо. Затворих прозореца в стаята си, защото навън отново се очертаваше да вали. Излегнах се в леглото си и взех лаптопа, който използвах предимно за работа. Можеше да съм поп звезда, но ми се налагаше да върша някои неща. Особено, когато ми предстои турне.
-Какво правиш? - попита Ясмон, когато вече беше в стаята и се промъкна до мен в леглото и ме гушна.
-Преглеждам едно видео. - отговорих и показах лаптопа.
Тя безгрижно постави глава на гърдите ми и с интерес се загледа в това, което правя. Беше толкова сладка. В този момент осъзнах, че няма по-приятно нещо от това да се гушкаш с любим човек. Беше ми непознато и приятно. Сигурен съм, че и за нея е така. Общото между нас е, че и двамата сме нямали сериозни връзки. Може би за това се разбирахме толкова добре.
-Като се замислиш само, че хиляди хора по света те знаят и имаш милиони фенове, но никой от тях няма представа, че точно сега се гушкаш с момиче в леглото си и гледаш някакво скучно видео. - засмя се Ясмин като описа ситуацията. Смеха и погали голите ми гърди.
-Обичам феновете си, но не харесвам когато живота ми е прекалено публичен. - признах, а тя ме погледна учудено - Например дразня се, когато папараците ми се врът наоколо. Готови са буквално на всичко, за да ме снимат. Ясно ми е, че това е работата им, но е нахално и подтискащо. Представи си да не можеш да излезеш без слънчеви очила и качулка. С годините тези аксесоари станаха задължителни за мен. Иначе хората винаги ме разпознават и насочват светкавици срещу мен. Наистина е гадно.
-Не мога да кажа, че те разбирам. Но звучи наистина кофти. - промърмори тя, а аз целунах челото и.
-Рано или късно ще ти се наложи да разбереш.
-Какво имаш в предвид? - погледна ме объркано.
-Няма да крием връзката си вечно. Знаеш това. - засмях се - Когато хората разберат, че сме двойка ще започнат да преследват и теб. И да пишат кофти неща по твой адрес. Но това е по-малко досадно.
-Хей! И сега ме снимат папараци. Когато съм с Джаксън, Джазмин и майка ти. - пошегува се тя и се засмяхме.
-Свиквай тогава.
-Не ми пука, Джъстин. За мен ти си важен. Да, това със сигурност е гадно, особено като си човек, който цени личното си пространство, но аз го приемам. Приемам теб и всичко около теб. - каза и сля устните ни в едно.❤❤❤
YOU ARE READING
》We are from different worlds《 (BG fanfiction)
FanfictionЯсмин е момиче, което е имало изключително трудно детство. Тя е момиче, което е нямало нормален тийнейджърски живот като всички останали. Въпреки всичко, обаче, Ясмин винаги намира смисъл да се бори. Тя е дама със стил и вкус. Чаровна, секси и готов...