-Джъстин... - проговорих след няколко минутното мълчание, което беше настанало между нас. И въпреки това моментът беше перфектен. Лежахме на голямото му легло, а аз бях в ръцете му. Не ме пускаше.
-Какво има? - попита ме той и ме целуна по челото.
-Цялата тази ситуация ме накара да се замисля.
-За какво? - погледна ме с въпросителено изражение.
-Какво по-точно виждаш в мен?- въздъхнах, опитвайки се да подредя мислите в главата си - Имам в предвид, че ти можеш да имаш всяко момиче. А и виж например Кейси или другите жени, които се навъртат около теб. Всички са перфектни, а ти... - отново направих кратка пауза, опитвайки се да подредя думите. Не знам защо, но в този момент станах много чувствителна. Самата идея той да избере друга и да ме остави ме подлудяваше. - Ти твърдиш, че държиш много на мен. Защо? Тоест, погледни ме. Нямам пари, нямам дори родители... Джъстин аз си нямам нищо и съм сама. Защо избра точно мен? - вече усещах как очите ми леко се насълзиха заради мислите ми, а той ме гледаше - Кажи ми. Не знам защо, но от скоро просто усещам тази несигурност в себе си. Знам какви са чувствата ти към мен и ти вярвам, но просто аз...
-Ти си идеална. - проговори най-сетне той - И не е вярно, че си нямаш нищо. Имаш мен. Аз те обичам и то повече от всичко. Няма да си позволя да те изгубя отново, разбираш ли? - след тези думи се надвеси над мен и ме целуна за кратко - Не ме интересува никоя друга, Яс. Очите ми виждат и търсят само теб. Откакто се появи ти се чувствам по-добре от всякога. Чувствам се себе си. Не знам какво правиш с мен, но моля те не спирай, ясно? Не искам друга, искам само теб.
-И аз те обичам, Джей. - усмихнах се и погалих бузата му - Но не искам никога повече да си причиняваш това, което направи. Къде ти беше умът?!
-Знам, съжалявам. - каза и отново сля устните ни, а аз отвърнах.
Задълбочихме целувките си и дори не разбрах кога сме успели да премахнем всички дрехи. Бяхме останали само по бельо. С ръце Джъстин мина зад гърба ми и затърси закопчалката на сутиена ми. След като я намери, два от пръстите му я разкопчаха с лекота. Следях с очи ловките му движения, просто защото ми харесваше да наблюдавам как той върши нещата. Обожавах докосванията му. Бяха някак нежни, но и в същото време груби и настоятелни.
-Обичам всяка част от теб и тялото ти. - прошепна близо до ухото ми, а след това го потърка с нос - И толкова много ми липсваше.
Устните му оставаха леки целувки по врата ми, започвайки от ухото и слизайки надолу. Знаеше, че това ми харесваше. Знаеше как, къде и какво искам. А аз умирах да усетя отново усните му върху моите в този момент. Джъстин измъкна сутиена с ръце от тялото ми, освобождавайки ме от насъбралото се напрежение. Пусна го нанякъде из стаята и погледна към вдървените ми зърна. Накрая главата му се озова между гърдите ми. Приведе се към лявата и пое зърното ми в устата си. Нежният му език погали кожата ми, карайки ме да извия гръб от удоволствие, стенвйки името му. Бях сигурна, че това ужасно му харесваше. След това Джей се отправи към другата ми гърда, правейки същото и с другото ми зърно. Подлудяваше ме. Усетих ерекцията на Джъстин, която напираше да излезе от боксерките му, но той бе зает с това да обхожда с целувки корема ми, докато аз просто не можех да намеря сили да кажа каквото и да е.
-Мамка му така ми липсваше, Ясмин. Ще целувам всеки милиметър от тялото ти, докато не те чуя да ме молиш да вляза в теб. - чух го как казва.
-Не, Джъстин. Моля те. Имам нужда от теб. - бе единственото което успях да кажа. И звучеше доста объркано.
Очите му шареха по цялото ми тяло. Ръцете му бързо стигнаха до бикините ми. Секунди по-късно рязко дръпна надолу платът, който стискаше в юмрукът си. Изниза го през краката ми, както по-рано беше направил и със сутиенът ми. Сега стоях чисто гола пред ненаситните му очи. Той спусна главата си към моята и впи устните си жадно в моите. Езика му настойчиво разтвори устните ми и се впусна в битка с моя. Хапеше долната ми устна, дърпаше я, а след това отново пускаше език в устата ми. Тялото му ме побъркваше като се търкаше в моето и ерекцията му ме дразнеше. Най-накрая той бързо и умело смъкна боксерките си и ги избута от леглото. След това няколко минути се взираше в мен докато не разкрачи широко краката ми и не се настани удобно между тях. Приведе се към мен подпрян на ръцете си от двете ми страни.
-Нямам търпение да влезеш в мен. - простенах.
-Аз също. - чух как казва преди да хване пенисът си в едната си ръка и бавно го приближи към мен.
С главичката потърка входа ми, с което си спечели раздразненото ми ръмжене. Той се засмя, а след това отново ме подразни. Забавно ли му беше? Идеше ми да го напсувам, но в този момент той рязко влезе в мен. Забелязах потъмнелите му от удоволствие очи. Леко излезе от мен, а след това се заби по-силно и навлезе още повече. Повтори това няколко пъти докато накрая силно навлизаше в мен, доставяйки удоволствие и на двама ни. Тялото ми се въртеше сякаш не може да си намери място. Не исках Джъстин да спира. Тялото ми започна да трепери от удоволствие.
-Добре ли си? - попита загрижено Джей и ме погледна в очите.
-Да, всичко е наред. - уверих го и го целунах. - Не спирай.
Телата ни се впиваха едно в друго като две парчета възел, които са създадени да бъдат заедно. Виковете, крясъците и стоновете ни се разнасяха навсякъде из къщата. Нямаше кой да ни чуе, но и дори да имаше не съм сигурна, че на някой от нас двамата му пукаше точно за това в момента.***
След като прекратихме сладките си забавления с Джъстин се отправихме към кухнята му. Той беше само по долнище на анцуг, а аз носих една от неговите тениски, която честно казано ми стоеше като рокля. И двамата бяхме много гладни за това набързо си направихме вкусни сандвичи. Странното беше, че за Джей бе нормално да е гладен, защото не беше ял нищо цял ден, но не и за мен. Аз ядох и въпреки това гладът ми не си отиваше. Нямах представа какво се случва с мен и тялото ми напоследък.
-Защо не останеш да спиш тук тази нощ? - попита ме той и ме погледна с умоляващ поглед.
-Ами не знам. Утре съм на работа, така че... - бях прекъсната.
-Да, но днес е почивният ти ден. Може да останем тук, а утре сутринта ще се приберем.
-Съгласна съм. - усмихнах му се - Може ли да те попитам нещо?
-Питай. - каза той, сядайки на високият стол до мен и започна да се храни.
-Защо не живееш тук? Имам в предвид защо живееш с вашите след като си имаш собствено жилище?
-Защото да си сам е скучно. - обясни той и за пореден път отхапа от сандвича си - Искам да кажа, че ще живея тук, но когато му дойде времето. Може би, когато създам семейство, когато имам жена и общо взето когато съм готов. За сега се чувствам добре, живеейки с родителите ми и Джаксън и Джазмин. Мъниците биха ми липсвали много, когато се преместя. Може и да е странно, защото все пак съм голям, но за момента така ми е добре. А и все пак мога да се преместя тук по всяко време.
-Ясно. - усмихнах му се отново, а той целуна бузата ми.
-Какво ти се прави сега? - попита ме Джей, а аз повдигнах рамене в знам, че не знам какво ми се прави. Той се засмя и дойде до мен повдигайки ме от стола на когото стоях. - Аз имам няколко идеи. - каза и ме постави на дивана - Може да гледаме филм, - след това пусна телевизора - може да се натискаме - след това ме целуна, карайки ме да се засмея - или може да се натискаме докато се преструваме, че гледаме филм. - засмя се и той, а аз го дръпнах към себе си.
-Третата идея ми се струва добра. - усмихнах се широко и впих устните си в неговите, а след това усетих ръцете му върху задника ми.
По-късно вечерта заспахме спокойни и сгушени един в друг. Няма място където да искам да съм повече отколкото в неговите прегръдки. Обожавам го.За некст гласувайте и коментирайте. ❤
KAMU SEDANG MEMBACA
》We are from different worlds《 (BG fanfiction)
Fiksi PenggemarЯсмин е момиче, което е имало изключително трудно детство. Тя е момиче, което е нямало нормален тийнейджърски живот като всички останали. Въпреки всичко, обаче, Ясмин винаги намира смисъл да се бори. Тя е дама със стил и вкус. Чаровна, секси и готов...