》8《

374 14 1
                                    

Беше два през нощта, когато Джъстин паркира колата пред дома на семейството си. Прекарах си наистина чудесно с него. През останалата част на вечерта си говорихме, ядохме и си разменяхме най-сладките целувки някога. Беше идеалната среща. Знам, че реално погледнато не беше точно среща, но все пак за мен беше перфектно.
Когато слязохме от колата той дойде до мен и ме прегърна небрежно през раменете. Не се притеснявах, че някой може да ни види, защото всички спят, а и ние не правихме нищо кой знае какво.
Влязохме в къщата тихо и се отправихме към етажа, където бяха стаите ни. Пожелах му лека нощ и влязох в моята стая, но той ме последва.
-Хей! - казах тихо и го погледнах - Какво правиш?
-Исках само да ти пожелая лека нощ. - повдигна рамене и ме погледна. Как е възможно толкова сладко същество да умее да се държи като задник понякога?
-Лека нощ, Джъстин. - казах и го погледнах.
-Не така. - намръщи се и ме придърпа към себе си, сливайки устните ни в едно. Нямах нищо против, защото обожавах устните му. 
Без да осъзнаваме целувката отново се задълбочи и незнайно как се озовахме на леглото ми, натискайки се. Не знаех до къде ще стигнем, но исках да разбера. Няма да излъжа, ако кажа че го исках ужасно много в този момент. Определено не беше същото като с Адам. Джъстин е много по... просто ме привлича. Предполагам и двамата знаехме, че е грешно, но не мисля че на някой му пукаше. Той съблече своите дрехи от мен, а след това премахна и потника ми. Останах само по сутиен и късите си дънкови панталонки. Той огледа гърдите ми и прехапа устни. Погледна ме в очите и се зачуди преди да ме целуне, но аз побързах да кимна. Защото ужасно много исках да ме целуне с този момент. Джъстин задвижи устните си заедно с моите, а аз побързах да премахна тениската му. Усетих как твърдият му пенис се опира в бедрото ми и насочих ръката си натам, докосвайки го през дънките.
-Не трябва. - изтенах и го погледнах, но той отново допря устни в моите.
-Не правим нищо. - каза убедително, макар че сам знаеше какво правим и на къде отиваме. Но истината е, че и аз самата не исках да го спирам.
Той премахна и сутиенът ми и се заигра със зърната ми. Стараех се да не издавам много звук, защото все пак не бяхме сами в къщата, а вратата на стаята не беше заключена. Останалите дрехи бързо намериха мястото си на пода. Боже! Бяхме чисто голи един пред друг. Огледах го и изглеждаше толкова добре! Със сигурност тренира. Той отново ме целуна и се отърка между краката ми, а аз издадох тих стон.
-Трябва да си тиха. - подсмихна се и целуна врата ми.
-Изобщо не съм сигурна за това. - признах - Но го искам.
-Имаш ли ми доверие? - попита ме той, гледайки право в очите ми.
-Да. - казах и наистина беше така. Може да го познавам от месец и нещо, но знам че не е боклук като повечето, въпреки че е известен.
-Не ме разбра. - каза той и погледна надолу между нас. Проследих погледа му. Нямаше презерватив. За това ме питаше дали му вярвам. Не знаех какво да отговоря. Предполагам го е правил с доста момичета, но не вярвам да е допуснал да се зарази с някаква болест или нещо такова. И все пак не знаех дали му вярвам достатъчно за това. - Имам презервативи в стаята. Ако искаш мога да... - каза той, но аз вече клатих глава, защото идеята да го усетя гол в мен ми се стори много по-приятна. Знам, че може би допускам грешка, но не ми пукаше в този момент.
-Вярвам ти. - казах тихо и го целунах - До сега не съм го правила без презерватив. - признах, а той простена и бавно влезе в мен. При усещането силно прехапах устните си, за да не издам звук. Беше велико. По дяволите! Направихме го. Не мога да повярвам.
-Толкова е хубаво, мамка му. - каза той и допря устни в моите, за да подтисне стона си. След това започна да се движи и беше върховно.
Беше лудост, защото го познавам от много скоро и ми беше нещо като шеф, но точно сега не ми пукаше. Позволявах му да ме целува навсякъде, ръцете му шареха по тялото ми. Не знам защо бях толкова глупава, но му се отдадох напълно. По дяволите, това беше най-страхотния секс в живота ми. Опитвахме се да бъдем максимално тихи, въпреки че ни беше трудно и от време на време стенанията ни огласяха стаята. Но не ме интересуваше това в момента.
-Джъстин. - казах тихо и той ме погледна.
-Близо си. - каза и забърза темпото си, а това ми беше достатъчно, за да свърша. Когато и той беше към края си, излезе от мен и семенната течност се озова върху корема ми. Веднага взех кърпички и я премахнах.
След опустошителния оргазъм и двамата легнахме задъхани на леглото. Утре сигурно щях да съжалявам за това.
-Мамка му! Какво направихме?! - казах задъхано и покрих лицето си с шепите си. Усетих как Джъстин ги махна и се надвеси над мен.
-Не знам. И най-вероятно ще съжаляваме, но по дяволите, това беше най-страхотния секс. - каза и ме целуна. Беше прав. За всичко. 
-Имаш ли трева? - казах изведнъж и го погледнах. Не ме разбирайте погрешно. По принцип не съм такова момиче. Но в момента просто изпитвах нужда да премахна мислите от главата си. Не исках да се трвожа за това, което се случи, защото го исках и беше страхотно. И все пак исках да забравя, че той ми е шеф, че се чука страхотно и за унижението което претърпях по-рано вечерта. Но, по даволите, със сигурност си заслужаваше и бях безкрайно благодарна на Адам, че се разкара.
-Мхм. -промърмори Джъстин и целуна врата ми - Искаш ли?
-Имам нужда да се отпусна и да премахна всички тези мисли от главата си. - признах, а той ме погледна и ме целуна нежно.
-Хайде! - каза и хвана ръката ми, а след това ми облече неговата тениска. Беше толкова сладко от негова страна.
-Къде отиваме? - засмях се, а той не ми отговори. Просто пресякохме коридора внимателно и се озовахме в стаята му. След това той измъкна един джойнт, който беше скрит в нощното му шкафче и го запали.
-Ела тук. - каза ми, а аз отидох и отворих прозорците в стаята, за да влезе чист въздух и да прикрие миризмата. След това отидох до него и той ме настани в скута си, а аз се облегнах на гърдите му. - Ето. - подаде ми свитата цигара и аз си дръпнах. Задавих се, защото не бях пушила от наистина много време, а той се засмя. Както казах не съм привърженик на тези неща. Но все пак после разбрах как става и я изпушихме двамата. Говорихме си и се смяхме доста. Беше различно с Джъстин. Беше приятно, чувствах се себе си. Имахме толкова общо! - Харесва ми да съм с теб. - каза той докато целуваше вратът ми - И в теб. - прошепна в ухото ми, а аз се извъртях и се настаних върху него. И го целунах. Без капка срам. Той хвана талията ми и аз започнах да се движа върху члена му. Усетих колко беше възбуден под боксерките. Той съблече тениската от мен, а аз свалих боксерките му. Разбирахме се без думи. Всичко беше перфектно в този момент. След това измъкна презерватив от шкафа и ме погледна въпросително.
-Мисля, че е малко късно за това. - засмях се и той също го направи.
-Това е добре, защото предпочитам да те усещам без тези боклуци. - каза и го метна някъде из стаята.
Отново го направихме. Чукахме се и се наслаждавахме един на друг без да ни пука за нищо и никой. Знаех, че ще съжаляваме на другия ден, но не можех да спра тялото си от това което иска.
Стояхме до късно през нощта, докато и двамата не се изморихме и не заспахме сгушени.

》We are from different worlds《 (BG fanfiction)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora