*Ясмин*
До Ню Йорк пътувахме с частният самолет на Джъстин, разбира се. Много се вълнувах и знам, че не е за вярване, но до сега никога не се бях качвала на самолет. Все пак никога не бях напускала мястото, където живея и където съм израстнала.
Стоях до Джъстин и колкото и да е странно никой не заподозря нищо. За Пати беше странно, но с Джъстин я убедихме, че сме изгладили отношенията помежду си и ще се опитаме да сме приятели. Тя си отдъхна, когато разбра, че повече няма да слуша детинските ни караници. Скутар и Джаксън знаеха защо стоим един до друг, но те вече знаеха и за малката ни тайна, така че не се броят.
Разговаряхме за различни неща и се смяхме много. Както винаги ми беше много забавно с Джъстин. Все пак не допускахме да се докосваме или да изглеждаме прекалено близки пред останалите. За наше щастие по време на полета Пати и Джеръми решиха да си легнат, защото казаха, че са изморени. А Джаксън и Джазмин стояха кротко на седалките си и играеха някаква видео игра. Напрежението между нас леко спадна и поне аз бях по-спокойна, когато родителите на Джъстин, или по-скоро шефовете ми, не бяха наоколо. Не ми харесваше това, че крия нещо подобно от тях. Особено от Пати, защото тя е наистина прекрасен човек. Но нямам представа как би реагирала, ако научи, че с Джъстин се чукаме всяка нощ под нейния покрив. За това предпочитам за сега да си мълча относно тази малка подробност.
-Харесват ми татусите. - казах на Джъстин и го погледнах, той също насочи погледа си към мен и ми се усмихна. Наистина обожавах татуировките му. Правеха го още по-секси.
-И аз харесвам твоите. - засмя се той и хвана ръката ми.
Да, и аз имах. Бяха три. Единият беше на ръката ми и представляваше перо, а другият до него беше текст изписан с много нежни букви. Имах и един на ключицата, който също беше текст. Него си го направих още, когато мама почина. Беше символичен за мен. Не бих казала, че е направен кой знае колко добре в сравнение с другите ми татуировки, но пък определено беше най-важният за мен от всички.
-Радвам се. - засмях се - Колко са? - попитах го, а той знаеше за какво говоря и също се засмя.
-Спрях да ги броя от доста време.
-Най-много ми харесват тези на врата ти и тези на гърба ти. О, и тези на гърдите ти. - изброявах и го докоснах с пръст по гърдите - Искам да ги целувам всички един по един.
-Не ми говори така, защото ще ме възбудиш, а в самолета е пълно с хора. - каза той, карайки ме да се засмея - Веднага щом стъпим в хотела ще те чукам. - прошепна ми той и целуна ухото ми без никой да забележи.
-Нямам нищо против. - усмихнах се невинно.
-Знаеш ли по принцип не харесвам жени с татуировки. - каза Джъстин, сменяйки темата.
-Какво? - попитах учудено, защото той имаше хиляди по себе си.
-Да. Знам, че е странно. - подсмихна се - Но след теб определено обожавам жени с татуировки. Или по-точно обожавам теб и твоите татуировки. - погледна ме, а аз се засмях. Не съм от момичетата, които биха тръгнали да се тревожат, че той не харесва нещо което имам. Татуировките са си част от мен. Харесват ми и ме правят щастлива. Не съжалявам и може би никога няма да съжалявам, че съм си ги направила. - Твоите изглеждат много нежно. Това ми харесва. - призна той и погали татуса, разположен на ключицата ми.
-Този ми е първият. - казах и го погледнах - Направих си го, когато мама почина. Не е най-красивата татуировка, която можеш да видиш, но пък за мен си е специална. Много хора тогава се опитаха да ме разубедят, но аз бях категорична, че я искам.
-Не. Хубав е. И не го казвам само, защото искам да спя с теб. - каза Джей, предизвиквайки смях у мен.
-След него просто се престраших да си направя останалите два. И със сигурност бих си направила още. - обясних - Но и аз като теб не одобрявам жени с много татуировки и определено не искам да прекалявам. Фен съм на нежните татуси.
-Съгласен съм. Въпреки, че аз определено съм прекалил. - каза и се засмяхме.
-Но ти отиват. Наистина. - усмихнах се искренно - Не бях предполагала, че някой може да е целият в мастило и в същото време да изглежда дяволски секси. Но ето те теб.
أنت تقرأ
》We are from different worlds《 (BG fanfiction)
أدب الهواةЯсмин е момиче, което е имало изключително трудно детство. Тя е момиче, което е нямало нормален тийнейджърски живот като всички останали. Въпреки всичко, обаче, Ясмин винаги намира смисъл да се бори. Тя е дама със стил и вкус. Чаровна, секси и готов...