》6《

339 17 1
                                    

Два дни подред с Джъстин се засичахме само на вечеря със семейството му, но не общувахме помежду си. Пати знаеше за лекият ни скандал, но и тя не повдигаше темата. Всичко се беше забравило, а и аз не мислих много за това. Бях достатъчно отдадена на учението и на работата си. Нямах нужда от излишни драми. Но пък имах нужда да изляза на свеж въздух извън работа и да поговоря с някого. Саша и Джейд както винаги си бяха доста заети, а аз не исках да ги притеснявам. За това, когато Адам ми писа да се видим, много се зарадвах. Той поиска да излезем вечерта, защото през деня е зает и аз с удоволствие приех. Трябваше само да попитам Пати дали ще и трябвам тази вечер. Надявах се да си е вкъщи с децата, за да мога аз да изляза и да разнообразя. Бях и пуснала съобщение през деня, за да не я безпокоя излишно. Понякога тя работеше при Джеръми в малкият им семеен бизнес и не исках да я прекъсвам, ако е заета. Именно поради тази причина най-добрият вариант беше съобщението.
-Заповядайте. - потавих млякото с какао пред Джазмин и Джаксън на малката маса в хола. Те пишеха домашните си, но поискаха да им направя нещо за пиене. Днес нямаха особено голяма нужда от помощ и се справяха сами. Използвах това време да отида в стаите им и да отделя дрехите им за пране, понеже не го бях правила от няколко дни.
Когато по-късно се върнах в хола там бяха също и Джъстин, Джеръми и Пати. Гледаха телевизия и си говореха. Джъстин ми хвърли пренебрежителен поглед, а Джеръми ме поздрави.
-О, Ясмин! - възкликна Пати като ме видя - Относно почивката за която ме помоли тази вечер. Свободна си. - усмихна се тя, а аз кимнах.
-Благодаря ти много Пати. - усмихнах се и се заех да проверявам домашното на децата.
-Ясмин има среща. - изкикоти се Джаксън, гледайки към майка си. Обичам тези деца, но трябва да си призная, че понякога бяха големи клюкари.
-Джаксън не навлизай в личното пространство на хората. - скара му се Джеръми и се засмяхме.
-О, не! - изписка Джазмин, когато разля чашата си с какао. За щастие беше останало много малко. Пати се запъти да става от дивана, но аз побтрзах да поклатя глава.
-Няма нищо, аз ще почистя. - казах и изтичах в кухнята, за да взема гъбата. Когато се върнах обратно в стаята забърсах петното от масата.
-И мамо знаеш ли с кого ще излиза Ясмин? - продължи Джаксън, сякаш го бяха прекъснали и сега можеше да довърши мисълта си. С Пати се спогледахме и се засмяхме. Деца. Какво да ги правиш?! Любопитни са и говорят всичко, което им падне. Но мен не ме бъркаше особено. Нямах какво да крия. Адам ми е стар приятел и щяхме да излезем.
-С кого? - попита учудено Пати, карайки ме да се подсмихна.
-С един много як батко, който видяхме в магазина. И... не казвай на никой, но Джазмин го харесва.
-Какво? Не е вярно! - изписка Джазмин и веднага скочи.
-Джаксън. - подсмихнах се, докато забърсвах отново с гъбата - Спри да дразниш Джази, ясно? - погледнах към него, а през това време Джъстин стана рязко и бутна другата чаша с какао. Опита се да изглежда сякаш е без да иска, но си личеше, че е нарочно.
-Опа. - погледна ме - Забрави да забършеш това. - добави и напусна стаята.
Наистина не знам какво си позволяваше това момче напоследък, но вероятността да го изтрая още дълго беше малка. Едно е да не харесваш някого по незнайни причини, но това?! Това вече си е унижение. Все пак не казах нищо и го забърсах. Пати предложи помощта си и беше видимо ядосана на по-големият си син, но аз отказах. Просто стисках зъби и търпях. Парите ми трябваха и нямаше да се дам на някаква поп звезда. Или по-скоро на някакъв мухльо, който няма елементарно отношение. Не мога да повярвам, че човек като него има хиляди почитателки и обожателки.

》We are from different worlds《 (BG fanfiction)Where stories live. Discover now