Събудих децата, въпреки че не им се стаяаше особено много. Слязохме долу,и те тихо започнаха да закусват, докато гледат детски. Аз не бях гладна. Нямах апетит, а и в цлавата ми постоянно се повтаряха сцени ог снощи и си спомнях колко хубаво мк беше. Казах на Джазмин и Джаксън да ме повикат, когато приключат със закуската и се качих в стаята си.
В главата ми започнаха да прииждат различни мисли. Джъстин е известен и е богат и буквално... може да има всяко едно момиче. Дори няма да споменавам прекрасния му чар и страхотна външност. Само като го гледаш можеш да се разтопиш. Почувствах се леко глупава, че снощи позволих да стигнем толкова далеч, а се познаваме от месец и нещо. Но е факт, че го исках ужасно много.
И все пак... той е този, който иска да бъдем двойка сега, ревнуваше ме много, опита се да ме спре да отида на срещата и се отзова веднага щом му позвъних. Всички тези неща ми показват, че той всъщност иска да бъде с мен. Въпросът е защо. Защо точно мен, след като може да има всяка? Буквално.
-Влез! - казах, когато някой почука на вратата ми. Прогоних мислите си настрана. Джъстин влезе в стаята и затвори вратата. - Майка ти дойде ли?
-Да, долу са и ядът. И каза да ти предам, че ти благодарят за закуската.
-Добре, след малко ще дойда. - казах и се опитвах да избягвам погледа му.
-Ясмин, погледни ме. - дойде до мен и ме хвана нежно за раменете, а аз го погледнах - Какво ще се случи с нас?
-Няма ''нас'', Джъстин. И никога не е имало. Просто го забрави. - изрекох с болка тези думи, защото той всъщност е чудесен и не исках да го виждам тъжен. Пукаше ми за него и ми беше пределно ясно, че нещата между нас не са просто секс за забавление.
-Какво? - извика, но аз сложих ръка върху устата му, напомняйки му да говори по-тихо, а след това я махнах - Искаш да ми кажеш, че всичко това снощи е било нищо за теб ли? Хайде, Яс, погледни ме и кажи, че не изпитваш нищо към мен.
-Не мога да го кажа, защото не е така. Казах ти, че те харесвам и ми пука за теб и ти си чудесен, направо върховен. - въздъхнах - Но не мога да рискувам да загубя работата си. Важно е за мен. - погледнах го с насълзени очи.
-Добре. - каза и постави лека целувка на устните ми - Щом трябва ще го пазим в тайна. Но просто не искай от мен да стоя далеч от теб, защото не мога и няма да го направя. Не ме интересуват другите, интересуваш ме ти! Мислих, че до сега ти е станало ясно. - каза и ме целуна, а аз отвърнах на целувката му.
-Хайде, да слизаме. - предложих, когато се отделихме от целувката си.
-Добре.
Когато слязохме долу всички се храниха, а когато Джаксън и Джазмин ме видяха се затичаха към мен и ме прегърнаха.
-Хей, и вие ми липсвахте. - казах саркастично, понеже ме нямаше само няколко минути и ги прегърнах.
-Ясмин, много ти благодаря за закуската. Нямаше нужда да я правиш. - усмихна ми се Пати.
-Няма проблем. - аз също и се усмихнах.
-Аз тръгвам за студиото. Скутър ми писа, че трябва да видя клипа за новата песен и ако не ми харесва нещо да му кажа. - засмя се Джъстин и врътна очи от досада, докато беше загледан в телефона си.
-Искам да дойда и аз. - изхленчи Джаксън и го погледна.
-Добре, отиди с Ясмин. Аз трябва да заведа Джази на зъболекар днес. Записала съм и час така или иначе. - усмихна ми се Пати, а аз й кимнах.
С Джаксън се качихме горе. Той си избра дрехи и се облече, а аз пооправих грима си.
-Джаксън. - казах, когато го видях в коридора и той ме погледна - До колкото си спомням не си изми зъбите тази сутрин. - погледнах го въпросително, а той сведе поглед.
-Май да.
-Да. Май да. - повторих, кимайки и сочейки му банята. Той послушно отиде и когато беше готов се върна при мен. - Така е много по-добре. Хайде.
След това с Джъстин и Джаксън се качихме в колата. Джъстин зае шофьорското място, а Джаксън седна на задната седалка и започна да играе някаква игра на телефона си, както винаги. Аз седнах на предната седалка и пътувахме в мълчание. Джако беше погълнат от играта си и не обръщаше внимание на това какво става около него, а аз се бях замислила. До къде щяхме да стигнем с всичко това? Какво щеше да излезе? Все такива мисли минаваха през главата ми днес. Не усетих, че сме спрели на светофар, докато Джъстин не хвана ръката ми и аз се обърнах към него.
-Какво има? - попита объркано. Толкова е загрижен. Никой друг не се е държал така с мен. Но и като се замисля... не мога да кажа, че съм имала много гаджета, така че...
-Нищо, Джей. Просто се бях замислила. - казах, използвайки прякора, с който всички около него го наричат. Усмихнах му се и стиснах ръката му.
YOU ARE READING
》We are from different worlds《 (BG fanfiction)
FanfictionЯсмин е момиче, което е имало изключително трудно детство. Тя е момиче, което е нямало нормален тийнейджърски живот като всички останали. Въпреки всичко, обаче, Ясмин винаги намира смисъл да се бори. Тя е дама със стил и вкус. Чаровна, секси и готов...