》17《

318 13 3
                                    

*Ясмин*

Как можех да съм такава глупачка? Защо изобщо приех да танцувам с онова момче? За да отмъстя на Джъстин ли? Какво исках? Дори аз не знаех. Предполагам се чувствах толкова зле и толкова предадена, че просто исках да го нараня по начина, по който той нарани мен. Но не очаквах чак такава реакция от негова страна. Веднага щом Оливър паркира пред хотела излязох от колата без да кажа нищо. Щом влязох вътре моментално се запътих към стаята си, а след няколко минути усетих и Джъстин, който вървеше зад мен.
-Ясмин, ще спреш ли, по дяволите? - чух как извика зад мен, но не обърнах внимание, заради напиращите в мен сълзи. Веднага щом стигнах до стаята си влязох вътре, а след мен и Джъстин.
-Разкарай се. - казах му и се опитах да го избутам навън, но той просто се обърна и заключи вратата.
-Никъде няма да ходя. Трябва да говорим. - каза той и ме погледна.
-Няма какво да говорим, Джъстин. Всичко между нас приключи, тръгвай си.
-Какво? - извика той - Първо се отъркваш в пениса на някакъв си кретен, а сега ми казваш, че всичко е приключило, така ли?
-Да, точно така. - не издържах и също извиках - Махай се, вече няма нищо между нас. Върви при Кейси или при някоя друга от бившите си. Сигурна съм, че от тях имаш в изобилие. - продължавах да му викам, а сълзите се сипеха една по една. Щом споменах Кейси лицето му веднага се промени. - И да, знам какво се случи в клуба, до задния вход. Знам, че се натиска с нея. За това всичко приключва, Джъстин. Тук и сега. Не искам да те виждам повече.
-Ясмин, по дяволите! - каза и прокара пръсти през косата си - Нека ти обясня. Не е това, което си си помислила. Не съм я целувал. Тя целуна мен и аз веднага я отблъснах. Не знам какво си видяла ти, но аз не я искам. Много добре знаеш, че държа на теб.
-Така ли е? Защото аз не мисля така. Видях ви и си тръгнах преди да ме забележиш. Не мога да повярвам, Джъстин. Ти ме предаде. Предаде доверието ми. Ти беше един от хората, на които най-много държа. - изхлипах и седнах на леглото, а  сълзите продължаваха да се сипят една след една.
-Аз все още съм. Не съм те предал, наистина. - клекна до мен на леглото и хвана ръцете ми. - Трябва да ми повярваш. Нищо не се случи. Момчетата ме повикаха там, за да им дам от тревата която носихме, но Кейси също се присъедини. По-късно момчетата влязоха в клуба, а тя поиска да и дам и запалка. След това ме целуна и аз я отблъснах. Това е. Нищо друго не се случи. Веднага щом я отблъснах дойдох да те търся.
-О, и това, че сте излизали е нищо. Така ли?
-Не съм излизал с нея. - каза той отвратено, но аз поклатих глава. Не можех да го слушам повече. Постоянно мислих за гледката, която видях по-рано. В мен се преплитаха смесени чувства. Бях едновременно ядосана и много наранена.
-Върви си, Джъстин. - казах и погледнах в очите му, където виждах сълзи - Не ми се слуша. Махай се.
-Наистина ли това искаш? - попита ме той като продължаваше да ме гледа в очите - Да се разкарам?
-Да.
-Добре, права си. - каза и се изправи - Може би така наистина ще е по-добре за всички.
След това помня само как затръшна вратата след себе си и ме остави. Сама. Вече бях наистина, напълно сама. Не вярвах, че толкова лесно ще се откаже от нас. Знам, че му казах да се разкара, но... истината е, че и аз не знаех какво искам. От една страна ми се искаше всичко тоса да не се беше случвало. Да го забравим. Да ме гушне и да заспим заедно. Но от друга страна му бях толкова ядосана. Бях ядосана и на тъпата му танциорка, която си позволяваше прекалено много. Не ме интересува дали Джъстин е излизал с нея или не. Той беше мое гадже. Тя нямаше значение. Но явно само за мен тя няма значение, защото той е допуснал тя да го целуне и да развали отношенията ни. За Бога! Не знаех, че му е толкова лесно да ме остави и то след всичко, което преживяхме заедно. След всички хубави моменти. След като толкова време се крихме от всички, но все пак поддържахме връзката си. Не можех да повярвам, че въпреки всичко това той просто стана и си тръгна, когато го накарах. Вътрешно в мен го исках до себе си. Колкото и да го мразех в момента.

》We are from different worlds《 (BG fanfiction)Where stories live. Discover now