Сутринта алармата ми звънна в осем. Изключих я, защото не исках да събуждам Джей. Облякох се по възможно най-тихия начин и след това влязох в стаята си. Оправих се и преди да се усетя беше станало девет часа.
Реших да сляза долу, за да приготвя закуска, но когато отидох Пати ме беше изпреварила. Честно казано не знаех как да я погледна в очите, но в крайна сметка не съм направила нищо чак толкова грешно. Всеки се влюбва и всеки си има нужди да прави секс. А аз бях жена на двадесет и две години. Нормално е. Разбира се не е нормално да го правя със сина на шефовете си, но в крайна сметка сърцето не пита в кого да се влюби. Или поне така му е думата. Както и да е... аз нямам намерение да се откажа от Джъстин. Дори да му казах, че не може да сме заедно, аз знам че и двамата го искаме и трудно някой може да ни спре. Но за сега е по-добре това да остане в тайна.
-Искаш ли да ти помогна с нещо, Пати? - попитах я щом влязох в кухнята.
-Не. Почти приключвам. Реших да направя яйца на очи с бекон. Ако искаш сервирай готовите чинии. - усмихна ми се любезно и посочи с глава порциите на плота, без да ми каже нищо друго. Явно снощи наистина сме били тихи. Изпълних това, което искаше от мен и след това седнах на дивана във всекидневната. Не след дълго слязоха децата по нощници и Джъстин, който носеше само долнище на анцуг и беше страшно секси. Не разбирам. Да ме побърка ли се опитваше?! Бях сто процента сигурна, че е това. Изглеждаше ужасно сънен, но това го правеше още по-секси. Той дойде и седна до мен, като метна ръката си на облегалката на дивана, а аз го погледнах странно. За бога! Пати беше в стаята и вече подреждаше масата. Нужно беше просто да се обърне и щеше да го види. Да не говорим, че Джазмин и Джаксън също бяха тук.
-Днес Чаз, Сузана, Раян, Алфредо, Саша и братът на Саша заедно с приятелката си ще дойдат унас. Ще се забавляваме на басейна. Участваш ли? - каза ми той и майка му се обърна.
-Джъстин не мога. Аз... имам работа. - казах му и продължавах да го гледам неразбираемо.
-Върви, Ясмин. Забавлявайте се. - намеси се Пати, усмихната до уши.
-Кой ще гледа Джази и Джако? - погледнах я.
-Ще ги изведа някъде, не се притеснявай. Днес няма да ходя във фирмата и без друго. - усмихна се отново - И извинявай за това снощи. Просто се притесних за вас.
-Няма проблем. - казах, кимайки.
-Джазмин, Джаксън няма да седнете на масата преди да си измиете ръцете. Хайде. - скара им се тя и тръгна с тях към кухнята. Веднага щом излязоха от стаята Джъстин ме целуна.
-Какво правиш? - попитах го шокирано и се отдръпнах.
-Целувам гаджето си. - каза, сякаш е най-очевидното нещо.
-Баща ти може да слезе всеки момент.
-Баща ми го няма. - засмя се - Отпусни се. - погледна ме в очите и отново ме целуна. От една безобидна целувка това се превърна в мляскане. Без да искам ръката ми мина по члена на Джъстин и през плата на анцуга усетих колко е възбуден. Чухме стъпки и веднага се отдръпнахме.
-Вече може да сядате на масата. - каза им Пати и тримата седнаха около масата, а аз не можех да отделя очи от издутината на Джъстин. Беше огромно!
-Идвам след малко. - каза Джъстин и светкавично изкачи стълбите.
-Аз не съм гладна. Ще имате ли нужда от мен тук или мога да отида в стаята си? - попитах мило.
-Скъпа, днес е почивният ти ден. Прави каквото искаш. - усмихна ми се Пати в отговор. Може и да беше заподозряла нещо, но не ми пукаше, защото исках да отида при Джей.
Веднага се качих горе, но не влязох в моята стая, а в тази на Джъстин. Учудих се, когато не го намерих вътре.
-Джъстин? - повиках го.
-В банята. - чух го как изпъшка. Без да се замисля влязох там. Беше седнал на ръба на ваната, а ръката му беше увита около члена му. - По дяволите, Яс! Излез.
-Добре ли си? - игнорирах това, което ми казваше.
-Добре ли ти изглеждам? - попита саркастично.
-Извинявай. Дай на мен. - казах и клекнах пред него.
-Ще се оправя, спокойно. - опита се да ме изгони, но не го слушах, а хванах пулсиращия му член в ръката си.
-Покажи ми как се... - казах, а той разбра какво имах в предвид и започна да насочва ръката ми.
-Ясмин! - простена той, а челото му беше потно - Яс, близо съм. Ще...
-Всичко е наред. - продължавах да правя движенията с едната си ръка. Скоро усетих и семенната течност по ръката си. Джъстин беше задъхан. - По-добре ли си? - попитах го и го целунах, а той се засмя.
-Ти си гадже мечта, знаеш ли?
-Зависи... Искам да кажа, че не за всеки бих направила... - бях прекъсната.
-Нямах това в предвид. Ти си просто перфектна. - каза и ме целуна - От където и да те погледне човек. - добави и ме накара да се усмихна.
BẠN ĐANG ĐỌC
》We are from different worlds《 (BG fanfiction)
FanfictionЯсмин е момиче, което е имало изключително трудно детство. Тя е момиче, което е нямало нормален тийнейджърски живот като всички останали. Въпреки всичко, обаче, Ясмин винаги намира смисъл да се бори. Тя е дама със стил и вкус. Чаровна, секси и готов...